تخت روانچی معاون سیاسی عراقچی شد + سوابق (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) عراقچی: ایران از هر توافق مورد پذیرش حماس برای آتش بس پشتیبانی می‌کند حمایت ترامپ قمارباز از مصرف مواد مخدر کنعانی: تاریخ دوباره شاهد ظهور یک هیتلر دیگر است روسیه ۲ منطقه دیگر در شرق اوکراین را تصرف کرد (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) صهیونیست‌ها به جان هم افتادند (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) حمله راکتی حزب‌الله به یک خودروی گشتی ارتش رژیم صهیونیستی (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) پزشکیان: هرچه زودترمجموعه تکالیف دستگاه‌های اجرایی تدوین شود حضور مقتدی صدر با ظاهری متفاوت در مسیر پیاده‌روی به سوی حرم امام علی(ع) + فیلم لاوروف: آمریکا مشغول غارت ثروت سوریه است لهستان اجازه پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا را ‎نمی‌دهد ماکرون استیضاح می‌شود؟ بایدن مدعی نزدیک بودن توافق آتش بس غزه شد محمد گلزاری به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی دولت منصوب شد آغاز اعتصابات سراسری در تل آویو (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) اردوغان و بن سلمان درباره غزه گفتگو کردند گزارش نهایی علت سقوط بالگرد شهید رئیسی منتشر شد هواپیمای هندی به دلیل تهدید بمب‌گذاری تغییر مسیر داد (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) انتصاب رئیس بنیاد ملی نخبگان با حکم پزشکیان پیام سیدحسن نصرالله تقدیم عراقچی شد آیت‌الله علم‌الهدی: پدافند هوایی در تامین امنیت کشور نقش حیاتی دارد
سرخط خبرها

حمایت ترامپ قمارباز از مصرف مواد مخدر

  • کد خبر: ۲۴۸۶۴۴
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹
حمایت ترامپ قمارباز از مصرف مواد مخدر
دونالد ترامپ از برگزاری رأی‌گیری در ایالت فلوریدا به منظور قانونی کردن مصرف ماری‌جوانا حمایت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا حمایت خود را از برگزاری همه‌پرسی در ایالت فلوریدا به منظور بررسی قانونی کردن مصرف ماری‌جوانا اعلام کرد.

این رأی‌گیری مصرف این ماده مخدر را برای افراد بالای ۲۱ سال در ایالت فلوریدا قانونی خواهد کرد و به ساکنین آن اجازه حمل آن به اندازه مصرف شخصی (۸۵ گرم) را خواهد داد.

تصویب این طرح در رأی‌گیری ماه نوامبر به موافقت بیش از ۶۰ درصد رأی‌دهندگان نیاز دارد و در این صورت به ۲۵ شرکت دارای مجوز‌های قانونی اجازه خواهد داد که این ماده مخدر را برای مصرف غیر پزشکی (تفریحی) به افراد بالای ۲۱ سال به فروش برسانند.

به گزارش پلیتیکو، ترامپ با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی تروث‌سوشیال گفت: «وقتی که این موضوع در بسیاری از ایالات قانونی است، کسی نباید در فلوریدا (به خاطر آن) مجرم شناخته شود.»

طبق گزارش موسسه تحقیقاتی پیو، ۸۸ درصد آمریکایی‌ها موافق قانونی‌شدن مصرف ماری‌جوانا هستند. علاوه بر این، تاکنون ۲۴ ایالت آمریکا استفاده تفریحی و غیر پزشکی این ماده را قانونی کرده‌اند.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا همچنین افزود که لازم نیست پول مالیات‌دهندگان برای دستگیری بزرگسالانی که در حد مصرف شخصی این ماده مخدر را با خود حمل می‌کنند، هدر رود. با این وجود نامزد انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد که قانون‌گذاران باید علیه مصرف این ماده مخدر در اماکن عمومی قوانینی را به تصویب برسانند.

پیشنهاد رأی‌گیری درباره مصرف ماری‌جوانا در فلوریدا از حمایت شرکت‌های تولیدکننده آن برخوردار است که از جمله بزرگترین شرکت‌های آمریکایی با سودآوری ۲ میلیارد دلاری در سال هستند.

به گزارش پلیتیکو، ترامپ پیش از این مواضع دوگانه‌ای را در خصوص قانونی کردن مصرف مواد مخدر در آمریکا داشته است. وی با وجود حمایت از قانونی‌کردن آن در ایالت‌ها، جف سشنز، یکی از مخالفان این موضوع را به عنوان دادستان کل کشور انتخاب کرده بود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->