رسوایی بزرگ ربات‌های انسان‌نمای پکن در یک کنفرانس جهانی مدل جدید لپ‌تاپ محبوب Dell XPS ۱۳ با پردازنده‌ قدرتمند «لونار لیک اینتل» معرفی شد + مشخصات و قیمت بالأخره پاسخ یک سؤال جنجالی مشخص شد: آیا امواج تلفن‌های همراه سرطان‌زا هستند؟ بانک مرکزی پیش‌نویس سند تنظیم‌گری حوزه رمزپول‌ها را تدوین کرد سرعت شارژ گلکسی S۲۴ FE چقدر است؟ کدمورس جدید همسترکامبت (چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم جدید کلید و کارت‌های امروز همستر بیت‌کوین چگونه به موفقیت رسید؟ | مایکل سیلر فرمول جادویی این رمزارز را فاش کرد! فناوری تبدیل آب آلوده به آب گوارا در ایران کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم کلید و کارت‌های امروز همستر فوری: برداشت توکن‌های داگز آغاز شد (۱۲ شهریور) + آموزش دو روش انتقال به ولت برزیلی‌ها بعد از فیلترشدن ایکس در کشورشان به سمت کدام شبکه اجتماعی رفته‌اند؟ ساعت‌های هوشمند سری پیکسل واچ ۳ گوگل تا چندسال به‌روزرسانی دریافت می‌کنند؟ + زمان عرضه آخرین رتبه تولید علم ایران در جهان | دو پله سقوط در سال ۲۰۲۳ کارت‌های امروز راکی ربیت (دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر ستار هاشمی در مراسم معارفه‌اش: فیلترینگ حاکمیت ما را نقض کرده و امنیت سایبری ما را زیر سؤال برده است رئیس جمهور پیگیر رفع فیلتر و حذف اینترنت طبقاتی است کارت‌های امروز راکی ربیت (یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر
سرخط خبرها

رسوایی بزرگ ربات‌های انسان‌نمای پکن در یک کنفرانس جهانی

  • کد خبر: ۲۴۹۰۱۷
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
رسوایی بزرگ ربات‌های انسان‌نمای پکن در یک کنفرانس جهانی
در یک رخداد بی‌سابقه در کنفرانس جهانی ربات ۲۰۲۴ پکن، پرده از رازی بزرگ برداشته شد که جامعه رباتیک را شوکه کرد؛ آن‌چه تاکنون به عنوان دستاوردی نوین در حوزه ربات‌های انسان‌نما معرفی شده بود، در واقع یک فریب بزرگ بود.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته گذشته کنفرانس جهانی ربات ۲۰۲۴ در پکن، یکی از رویداد‌های مهم برای دوستداران صنعت رباتیک بود.

در این کنفرانس ۲۷ ربات انسان‌نما به نمایش درآمدند که رکورد محسوب می‌شد که در آن ربات‌های زن انسان‌نمایی را دیدیم که به‌شکلی طبیعی راه می‌رفتند و مقابل جمعیت ایستادند تا از آنها عکس بگیرند.

اما در ادامه پس از این رویداد، ویدیویی از آماده‌سازی ربات‌های این کنفرانس منتشر شد که "راز" بزرگی را فاش کرد و عملا تبدیل به یک رسوایی برای بانیان برگزاری این کنفرانس تبدیل شد.

به گفته منبعی آگاه در ایکس حداقل دو تا از ربات‌هایی که در کنفرانس جهانی پکن حضور داشتند، در واقع زنانی بودند که احتمالاً شرکت Ex-Robots آنها را استخدام کرده تا نقش ربات انسان‌نما را بازی کنند!

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->