برخورد قضایی با سحر دولتشاهی، تهیه‌کننده سریال و یک سکوی پخش «ماه عسل» سریال جدید نوروزی | منوچهر هادی بعد ۷ سال به تلویزیون می‌آید + عکس زمان برگزاری مراسم وداع با علیرضا طبایی اعلام شد بزرگداشت مهرجویی، پوراحمد و زنان سینماگر در خانه هنرمندان ایران+ جزئیات آموزش داستان نویسی | قلب نهنگ (بخش سوم) اهمیت اثر سترگ شاهنامه فردوسی از نظر جلال خالقی مطلق | اگر شاهنامه را نداشتیم ... «مدرسه موش‌ها» هر روز از شبکه آموزش پخش می‌شود تقویت ابعاد فرهنگی و هنری از دغدغه‌های بازاربزرگ ملل است چرا در ایران یک جشنواره فیلم معتبر برای زنان نداریم؟ «مهروشید» بهانه‌ای برای انتقال تجربه و انگیزه بخشی هنرمندان مشهدی است مهلت ارسال آثار به جشنواره «سینما حقیقت» تمدید شد رئیس سازمان سینمایی کشور: قدرت بی‌مانند سینما را در اعتلای یک جامعه نباید نادیده بگیریم صداپیشه «جنگ ستارگان» و «شیر شاه» درگذشت + کارنامه هنری صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ جایگاه بالای جشنواره‌های فیلم‌کوتاه در سینما | گفتگو با داوران شصت‌ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در مشهد جشنواره «مهروشید» فرصتی برای شناسایی ظرفیت‌های حاشیه شهر مشهد حضور هنرمندان جوان، نقطه قوت جشنواره سینمایی «مهروشید» است
سرخط خبرها

تقویت ابعاد فرهنگی و هنری از دغدغه‌های بازاربزرگ ملل است

  • کد خبر: ۲۵۰۱۸۶
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
تقویت ابعاد فرهنگی و هنری از دغدغه‌های بازاربزرگ ملل است
مدیر مجتمع تجاری‌تفریحی ملل گفت: یکی از دغدغه‌های سرمایه‌گذار بازاربزرگ ملل توجه به تقویت ابعاد فرهنگی و هنری در حاشیه مشهد است که در نهایت منجر به ساخت پردیس سینمایی ملل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر مجتمع تجاری‌تفریحی بازاربزرگ ملل در حاشیه شصت‌ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشهد «مهروشید» که در پردیس سینمایی ملل از ۱۷ تا ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های سرمایه‌گذار و طراحان این مجتمع، توجه به تقویت ابعاد فرهنگی و هنری در حاشیه شهر مشهد و در این نقطه از شهر است. این دغدغه مندی در نهایت منجر به ساخت پردیس سینمایی ملل با ظرفیت ۶۰۰ صندلی شد که باعث شده دسترسی مردم به هنر سینما بیشتر و راحت‌تر شود.

طی صحبتی که پیش از این با مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و کشور داشتیم تا زمینه دیده شدن این ظرفیت فرهنگی هنری در حاشیه شهر را فراهم کنند در برگزاری جشنواره سینمایی «مهروشید» همکاری خود را اعلام کردیم.

علی کریمی که یک فعال حوزه اقتصادی است و سعی دارد از فرصت‌ها بهترین بهره را ببرد در مراسم افتتاحیه پردیس سینمایی ملل و بازدیدی که محمد خزائی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد از آن داشته در گفتگویی با او درخواست می‌کند به دیده شدن این ظرفیت فرهنگی در حاشیه شهر کمک کنند و به همین دلیل، شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشهد «مهروشید» در پردیس سینمایی ملل واقع در بازار بین المللی ملل برگزار شده است که از امکانات خوبی برخوردار است و پاسخگوی نیاز این جشنواره بوده است.

کریمی در خصوص ساخت مجتمع تجاری تفریحی بازار بزرگ ملل گفت: ایده و انگیزه ساخت بازار بزرگ ملل به دغدغه سرمایه دار آن بر می‌گردد که خود اهل افغانستان است. این سرمایه گذار می‌توانست در هر جای دنیا و ایران این سرمایه گذاری را انجام دهد، اما به دلیل تعلق خاطری که به هموطنان خود، که عمده آنها در محله شهید آوینی یا گلشهر قدیم زندگی می‌کنند، داشت زمین این مجتمع تجاری و تفریحی با مشارکت شهرداری به مساحت ۱۰ هزار متر مربع را خریداری کرد و در عرض دو سال به بهره برداری رسید. البته در حال حاضر تمام مالکیت این زمین متعلق به سرمایه دار است و شهرداری سهم خود را فروخته است.

وی ادامه داد: نمونه سازه‌های موجود در این مجتمع در ایران نظیر ندارد از جمله مرتفع‌ترین آسانسور شیشه ای، پل شیشه ای، بلندترین پله برقی، آبشار و آب نما که هر کدام از اینها می‌تواند جزو جاذبه‌های تفریحی و سرگرمی برای زائران و مجاوران باشد. 

کریمی که علاوه بر فعالیت اقتصادی، در فعالیت‌های اجتماعی نیز حضور فعالی دارد و عضو شورای اجتماعی محله شهید آوینی است در خصوص مشارکت با مجموعه مدیریت شهری و به طور ویژه شهرداری منطقه ۵ مشهد گفت: تعامل و همکاری لازم با شهرداری را همیشه در برنامه‌های خود داشتیم و تا کنون برخی برنامه‌های فرهنگی که از سوی شورای اجتماعی محلات شهرداری منطقه ۵ طراحی شده است در سالن پردیس سینمایی ملل برگزار شده است که از جمله آنها مراسم گرامیداشت مقام معلم سه ناحیه آموزشی بوده است که در اردیبهشت ماه سال جاری اجرا شده است. 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->