جشنواره «مهروشید» فرصتی برای شناسایی ظرفیت‌های حاشیه شهر مشهد حضور هنرمندان جوان، نقطه قوت جشنواره سینمایی «مهروشید» است گزارشی از سومین روز جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «مهروشید» از پوستر پاسداشت فرهنگی «روز ملی سینما» رونمایی شد «علیرضا طبایی»، شاعر و ترانه‌سرا، درگذشت ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان اعضای صندوق هنر آغاز شد (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) تعطیلی سالن‌های نمایش خراسان رضوی همزمان با ایام شهادت امام حسن عسکری (ع) از رویداد فرهنگی، ادبی فلوشیپ نمایشگاه کتاب تهران چه می‌دانید؟ اولین کنگره کانون معلمان جوان ایران در مشهد برگزار شد جزئیاتی تازه از فیلمی سیاه و تلخ با حضور سحر دولتشاهی و امیر آقایی حکایت خشم آنی و کره ارگانیک عباس عبدی و مدیرمسئول اعتماد توسط هیئت‌منصفه دادگاه مطبوعات، مجرم شناخته شدند فیلم سینمایی «نبودنت» چه زمانی اکران می‌شود؟ توافق شبکه نسیم با مهران مدیری و فرزاد حسنی سردار رادان در مشهد: قرآن، تنها راه عبور ما از مشکلات است هنرمندان مشهدی «تانک خورها» را روانه پخش می کنند | نگاهی به  سریال های جدید تلویزیون در  نیمه دوم ۱۴۰۳ بی‌توجهی «دارالفنون» به علوم انسانی و ادبیات صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳
سرخط خبرها

حضور هنرمندان جوان، نقطه قوت جشنواره سینمایی «مهروشید» است

  • کد خبر: ۲۵۰۰۹۵
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴
حضور هنرمندان جوان، نقطه قوت جشنواره سینمایی «مهروشید» است
دبیر اجرایی جشنواره سینمایی «مهروشید» گفت: حضور فیلمسازان و عکاسان جوان نقطه قوت جشنواره بود و حال و هوای آن را پویاتر کرده بود.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن جهانی در حاشیه شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشهد "مهروشید" که در پردیس سینمایی ملل از ۱۷ تا ۲۰ شهریور ماه برگزار شد در گفتگو با شهرآرانیوز با اشاره به اکران برخی آثار فیلم اولی اظهار کرد: کشف و بروز استعداد‌های جوان از جمله اهداف مهم جشنواره‌های منطقه‌ای است به همین خاطر حضور هنرمندان جوان در حوزه عکاسی و فیلمسازی در این جشنواره بیشتر دیده شده است.  

جهانی با بیان این مطلب که شور و اشتیاق خوبی از سوی میهمانان و دوستان هنرمند مشهدی و فیلمسازان پیشکسوت در جشنواره وجود داشت افزود: هنرمندان جوان به طور ویژه در حوزه‌های مختلف مثل اکران فیلم‌ها، اردو و نشست‌های تخصصی جشنواره حضور پرشورتری داشتند که فضای خوب و نشاط آوری به حال و هوای سالن و جشنواره بخشیده بود.

وی در خصوص برنامه‌های جانبی جشنواره با اشاره به این مطلب که سعی شده در ایام جشنواره، برنامه‌های متعدد و کاربردی برای هنرمندان و میهمانان طراحی شود عنوان کرد: نشست‌های تخصصی فیلم و عکس با حضور اساتید مطرح، نشست انتقال تجربه با حضور داوران جشنواره و پاتوق فیلم اولی برای فیلمسازان اولی و اردوی تخصصی عکاسی از شهر از جمله برنامه‌هایی بوده که در حاشیه این جشنواره برگزار شده است.

دبیر اجرایی جشنواره ادامه داد: در روز دوم در حوزه فیلم سازی و روز سوم در حوزه عکاسی نشست‌های تخصصی برگزار شد که فرصتی ویژه برای دوستداران هریک از رشته‌ها بود. فردا نیز برگزاری اختتامیه را در پیش خواهیم داشت و جشنواره به کار خود پایان خواهد داد.

جهانی تاکید کرد: امیدوارم این جشنواره مقدمه‌ای بر ایجاد موج دوباره در فیلمسازی شهر مشهد و بروز استعداد‌های جوان و فیلمسازان خوش آتیه این شهر باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->