نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پلمب ۲۱۳ نانوایی متخلف در مشهد به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا

  • کد خبر: ۲۵۰۹۴
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
پلمب ۲۱۳ نانوایی متخلف در  مشهد به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا
 مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پلمپ ۲۱۳ نانوایی متخلف در راستای کنترل بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌اصغر حسنی افزود: با توجه به بحران بوجود آمده نظارت بازرسین بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بویژه نانوایی‌ها در مشهد و شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ساعات اداری و غیراداری شدت یافته و گزارش تخلفات به صورت روزانه به ستاد مرکزی معاونت بهداشت اعلام می‌گردد.

 

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه گفت: در قالب طرح بسیج ملی مقابله محیطی با ویروس کووید-۱۹ تا کنون ۱۵ هزار و ۲۲۵مورد بازدید در سطح استان انجام شده و برای ۱۳۹۵واحد اخطاریه صادر شده و۲۲۸ مورد نیز به دلیل تخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

 حسنی با اشاره به اینکه برای پیشگیری از شیوع کرونا می‌بایست تا حد امکان از تبادل پول نقد خودداری شود گفت: پرداخت هزینه نان با استفاده از کارت خوان و صرفاً توسط خود خریدار انجام پذیرد. بعلاوه اینکه در هر نانوایی باید یک فروشنده برای دریافت وجه به کار گرفته شود و این فرد به هیچ عنوان نباید با تهیه و توزیع نان در تماس باشد.

 

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه با متخلفان و تهدید کنندگان سلامت شهروندان برخورد قانونی می‌شود، افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، موضوع را به شماره‌های ۱۹۰ و ۱۹۱ اطلاع دهند.

منبع: دانشگاه علوم پزشکی مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->