پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: دربرابر هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید
سرخط خبرها
معاون بهداد ناجا خبر داد:

تخصیص ۷۰۰ تخت بستری و پذیرش ۴۰ هزار بیمار کرونایی در بهداد ناجا

  • کد خبر: ۲۵۳۹۷
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
تخصیص ۷۰۰ تخت بستری و پذیرش ۴۰ هزار بیمار کرونایی در بهداد ناجا
معاون بهداد ناجا در تشریح آخرین اقدامات این معاونت در عملیات مبارزه با کرونا، به تخصیص ۷۰۰ تخت و پذیرش بیش از ۴۰ هزار بیمار کرونایی اشاره کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، سردار دکتر محمدرضا حسینی در تشریح آخرین اقدامات معاونت بهداد ناجا در عملیات مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: در اوایل شیوع بیماری کرونا در کشور، قرارگاه مبارزه با کرونا ناجا با شعار «مالک دست‌های خود باشیم» تشکیل شد و فعالیت خود را در چهار محور آموزشی، پیشگیری، پشتیبانی و درمان در تمام یگان‌های سراسر کشور از مرکز تا مرز‌های دوردست آغاز کرد.

معاون بهداد ناجا ادامه داد: در پی فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر مشارکت نیرو‌های مسلح با دولت در امر مبارزه با بیماری کرونا با تدابیر و حمایت‌های فرماندهی ناجا خوشبختانه این افتخار را داشتیم که در این مدت با اختصاص ۷۰۰ تخت، بیش از ۴۰ هزار بیمار کرونایی را در مراکز درمانی ناجا پذیرش کنیم.

وی گفت: حدود ۳۰ هزار نفر از این بیماران تحت اقدامات اولیه تشخیصی و درمانی ترخیص شدند و حدود ۸۰۰۰ نفر تحت درمان‌های پاراکلینیکی قرار گرفتند.

حسینی افزود: از ۸۰۰۰ بیماری که تحت اقدامات پاراکلینیکی قرار گرفتند حدود ۴۵۰۰ نفر به صورت سرپایی پذیرش و با دستور دارویی ترخیص شدند و حدود ۳۵۰۰ نفر نیز تحت درمان‌های بستری قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه پذیرش و درمان بیماران کرونایی در مراکز درمانی ناجا همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: خوشبختانه ۹۸درصد از بیماران کرونایی پذیرش شده در این مراکز بهبود یافته‌اند.

معاون بهداد ناجا در ادامه، سامان‌دهی و تشکیل ۷۴گروه مراقبت سلامت ناجا متشکل از پزشک، پرستار و کارشناس بهداشت برای مشارکت با دانشگاه‌های علوم پزشکی را از دیگر اقدامات معاونت بهداد ناجا در عملیات مبارزه با بیماری کرونا بیان کرد.

سردار حسینی به راه‌اندازی سامانه غربالگری بیماری کرونا ویژه کارکنان و خانواده محترم ناجا اشاره کرد و از غربالگری ۹۰درصد از کارکنان این سامانه خبر داد.

معاون بهداد ناجا تصریح کرد: آنچه در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا و هر بیماری واگیردار دیگری مطرح است، تبدیل رعایت اصول و موازین بهداشتی و مراقبت فردی به رفتار اجتماعی و همگانی است.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->