خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳) یک کشته و ۲ زخمی در تصادف ۲ موتور سیکلت با پاترول در جاده بابل (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
فرمانده ناجا خبر داد:

هوشمندسازی پلیس از اولویت‌های ناجاست

  • کد خبر: ۲۶۱۶۰
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
هوشمندسازی پلیس از اولویت‌های ناجاست
سردار اشتری در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: ارتقای خدمت‌رسانی، تحول در کلانتری و پاسگاه‌ها و هوشمندسازی پلیس نیز از اولویت‌های ناجاست.
به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین اشتری در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده ناجا (ویدئو کنفرانسی) ضمن درود بر ارواح پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و به‌ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت و گرامیداشت یاد و خاطره همکاران عزیزی که به واسطه ویروس منحوس کرونا جان خود را تقدیم و به شهادت رسیدند، گفت: برای همه بیماران به‌ویژه بیمارانی که به واسطه این ویروس تحت درمان هستند، آرزوی سلامتی می‌کنیم، امیدواریم هر چه سریع‌تر بهبودی کامل نصیبشان شود.

وی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از این ماه مبارک بهره لازم را ببریم و طاعت و عبادات ما نیز در این ایام ذخیره‌ای برای آخرت باشد.

فرمانده ناجا بیان کرد: امروز فعالیت‌های شما (در شهرها، روستاها، مناطق سردسیر و گرمسیر و…) در اقصی نقاط کشور با زبان روزه به نوبه خود عبادت است، ان‌شاء‌الله پاداش مضاعف نصیب شما شود؛ باید از این فرصت به وجود آمده در این ماه عزیز به‌ویژه شب‌های قدر بهره ببریم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور ضمن تبریک میلاد فرخنده امام حسن مجتبی(ع)، تصریح کرد: جا دارد از زحمات همه همکارانمان به واسطه تلاش مضاعفی که در سال ۹۸ داشتند به‌ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا تشکر و قدردانی کنم؛ انصافاً سال ۹۸ در دهه‌های اخیر یک سال استثنایی بود.

وی در ادامه با بیان اینکه شکرخدا اقدامات ناجا مورد رضایت رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) قرار گرفته است، گفت: یکی از حوادث خاص در سال گذشته، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود که جا دارد این مراسم را با یاد و خاطره این شهید بزرگوار تبرک دهیم؛ شهید حاج قاسم باعث افتخار برای نیرو‌های مسلح و کشور عزیزمان و همچنین تمام آزادی‌خواهان دنیا بود.

سردار اشتری ادامه داد: سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی توانستند امنیت را با لطف و عنایت الهی و همت رزمندگان عزیز در منطقه افزایش دهند و دست خبیث گروه‌های تکفیری به‌ویژه داعش را قطع و حکومت آن‌ها را سرنگون کنند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور عنوان کرد: حاکمیت داعش باعث خسران در کشور‌های منطقه شده بود، اما این سردار رشید با اخلاص و توانمندی که داشت، توانست به لطف الهی، همت مردم و ارتش‌های کشور‌های منطقه دست متجاوزان را قطع کند.

سردار اشتری تصریح کرد: شهادت حاج قاسم برای ما دشوار بود، اما حضور مردم در مراسم تشییع ایشان بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) بود؛ خیل عظیمی از مردم در مراسم تشییع سردار رشید اسلام حضور یافتند که این حضور مجدد پایه‌های نظام و انقلاب را تقویت کرد.

وی ادامه داد: این حادثه بزرگ با لطف و عنایت الهی باعث خیر و برکت برای کشور شد به عبارتی تأثیرگذاری و ماندگاری ایشان از قبل از شهادت بیشتر شد.

وی تأکید کرد: همه باید مکتب شهید حاج قاسم و یار عزیز ایشان ابومهدی المهندس را مطالعه و راه و روش آن‌ها را ادامه دهیم، چرا که سعادت ما در ادامه‌دادن راه شهدا و پیروی از ولایت‌مداری است.

فرمانده ناجا به دو خصیصه اخلاص و ولایت مداری شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم از نظر دفاعی، امنیتی، راهبردی، اقدامات عملیاتی و… بی نظیر بود و روحیه قوی و استواری در اجرای مأموریت‌ها داشت، ایشان همچنین یک دیپلمات قوی، طراح بزرگ و فردی مهربان و دل‌سوز بود.

وی با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی خود را با آن همه عظمت سرباز ولایت می‌دانست، گفت: باید اخلاص و ولایت مداری در خودمان را افزایش دهیم و راه ائمه معصوم، شهدا، حضرت امام خمینی(ره) و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا را باجدیت دنبال کنیم و هیچ تهدیدی ما را از پای در نیاورد چرا که هدف ما الهی است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در ادامه این مراسم به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با لطف و عنایت الهی، تلاش‌های کادر درمانی و اقدامات مطلوب نیروی انتظامی و نیرو‌های مسلح و همه مسئولان به‌ویژه مردم مأموریت‌های خود را به خوبی انجام دادیم در واقع این امر یک آزمایش و رزمایش برای نیرو‌های مسلح، ناجا و مردم بود و انصافاً مردم عزیز ایران اسلامی در این شرایط خوش درخشیدند.

وی عنوان کرد: کشور‌های پیشرفته با بهترین امکانات در درمان این ویروس عاجز بودند این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران با وجود تهدید‌ها و تحریم‌ها در مقابله با ویروس کرونا موفق عمل کرد.

سردار اشتری ادامه داد: در این شرایط بحرانی آمریکای جنایتکار تحریم‌های خود را افزایش داد حتی جلو ورود بسیاری از کمک‌های انسان‌دوستانه را گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امروز در بحث تجهیزات پزشکی خودکفا شده‌ایم عنوان کرد: مردم ایران اسلامی همچون دوران دفاع مقدس با قدرت عظیم خود پای کار بودند و به دنبال این همدلی، عناد آمریکای جنایتکار با مردم ایران بیش از گذشته نمایان شد.

وی به طرح مواسات و کمک مومنانه نیز اشاره و تصریح کرد: در تمام شهرها، محله‌ها و سازمان‌ها به‌ویژه در نیروی انتظامی اقدامات مطلوبی صورت گرفته که باید از طریق رسانه‌ها به شکل بهتری انعکاس داده شود؛ این اقدامات رمز پیروزی ما بوده و لازم است از این فرصت‌ها و ظرفیت‌های مردمی و همچنین دلسوزان نظام بهره ببریم.

سردار اشتری به آغاز سال ۹۹ اشاره و ادامه داد: تاکنون نیروی انتظامی در اجرای مأموریت‌ها موفق بوده است؛ اما لازم است با توجه به فشار‌های اقتصادی و شرایط موجود مشابه سال گذشته آمادگی خود را حفظ کنیم و با روحیه جهادی، انقلابی و تبعیت محض از مقام معظم رهبری راه خود پرقدرت و پرشتاب‌تر ادامه دهیم.

ارتقای خدمت‌رسانی، تحول در کلانتری و پاسگاه‌ها و هوشمندسازی پلیس از اولویت‌های سال
وی بر لزوم اجرای اولویت‌های ناجا و مصوبات مطرح شده در همایش سراسری فرماندهان تأکید کرد و گفت: ارتقای خدمت‌رسانی، تحول در کلانتری و پاسگاه‌ها و هوشمندسازی پلیس نیز از اولویت‌های ناجا است که باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد چرا که تحولات عظیمی را در ناجا به وجود خواهد آورد.

سردار اشتری با بیان اینکه موضوع معیشت کارکنان همچنان در اولویت قرار دارد، گفت: قرارگاه جهادی تأمین مسکن مورد اهتمام ویژه است هر چند گام‌های خوبی در این راستا برداشته‌ایم، اما کافی نیست.

وی در ادامه به مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده نیروی انتظامی اشاره و تصریح کرد: جا دارد در این مراسم از زحمات برادر عزیز و بزرگوارم سردار ایوب سلیمانی قدردانی کنم ایشان طی چند سال اخیر انصافاً با تدابیر و برنامه‌ریزی و تلاش‌های مجاهدانه‌ای که داشتند (چه در مقطع معاون هماهنگ‌کننده و چه در مقطع جانشین فرمانده ناجا) کار‌های بزرگی انجام داده‌اند.

سردار اشتری ادامه داد: سردار ایوب سلیمانی الحق و الانصاف تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و وظایف ذاتی نیروی انتظامی را در اجرای مأموریت‌ها و رسیدن به اهداف مدنظر، با دقت پیگیری می‌کردند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در ادامه ضمن تبریک انتصاب سردار قاسم رضایی به سمت جانشین فرمانده ناجا، گفت: سردار رضایی از فرماندهان قدیمی و پیش‌کسوت ناجا و نیرو‌های مسلح هستند و سابقه بسیار درخشانی بعد از انقلاب تاکنون داشته‌اند؛ سردار رضایی از هم‌رزمان سرداران شهید خرازی و کاظمی است و در دوران دفاع مقدس نیز جز اولین گروه‌ها و فرماندهان بود.

وی با بیان اینکه سردار قاسم رضایی یکی از فرماندهان آشنا به مأموریت‌ها و کاملاً عملیاتی هستند، تصریح کرد: سردار رضایی در سمت فرمانده مرزبانی ناجا نیز انصافاً صادقانه، خالصانه با روحیه جهادی و شهادت طلبانه به اجرای مأموریت‌ها می‌پرداختند؛ امیدواریم ایشان با همت و اراده‌ای که دارند در این راه موفق باشند و با سرعت و شتاب در انجام مأموریت‌ها پیش روند.

گفتنی است، در این مراسم ضمن تقدیر از سردار محمد شرفی به عنوان رئیس پیشین پلیس پیشگیری ناجا و سردار محمدمسعود زاهدیان، رئیس پیشین پلیس مبارزه با مواد مخدر، حکم انتصاب سردار مهدی معصوم بیگی به عنوان رئیس پلیس پیشگیری و سرهنگ مجید کریمی به عنوان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی ابلاغ شد.

منبع: خبرگزاری مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->