تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

نجات زنی که از سوی برادرانش زنده‌به‌گور شده بود

  • کد خبر: ۲۵۴۳۶
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
نجات زنی که از سوی برادرانش زنده‌به‌گور شده بود
زنی که توسط برادرانش شکنجه و سپس در یک قبرستانی زنده‌به‌گور شده بود، توانست با بیرون آمدن از قبر جانش را نجات دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، زن میان‌سال اکراینی که در یک قبر زنده‌به‌گور شده بود با خوش‌شانسی از این حادثه جان سالم به در برد. «نینا رُدچِنکو» ۵۷ ساله که توسط دو برادر ۲۷ و ۳۰ ساله‌اش شکنجه شده و سپس در قبرستانی زنده‌به‌گور شده بود با خوش‌شانسی از قبر خارج شد. این اتفاق در منطقه «ماریانسک» اکراین رخ داد. هر دو برادر این زن به علت مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبودند.

 

آن‌ها پس از شکنجه خواهر خود او را به قبرستانی نزدیک منتقل و سپس با حفر یک قبر او را زنده‌به‌گور کردند. این دو برادر با چوب بیسبال ابتدا به خواهر خود حمله‌ور شدند و سپس او را به قبرستان منتقل کردند. در حالی که این دو مرد تصور می‌کردند خواهرشان مرده باشد، اما نینا با کنار زدن خاک‌هایی که روی سر او ریخته بودند توانست جان سالم به در ببرد. او پس از این حادثه در حالی که نیمه‌جان بود و دچار شکستگی بینی و فک نیز شده بود به بیمارستان منتقل شد. قبری که این زن در آن زنده‌به‌گور شده بود توسط خود او حفر شده بود. برادر نینا پس از انتقال خواهرشان به قبرستان او را مجبور کرده بودند تا با دست خود قبرش را حفر کند.

نینا در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های محلی اکراین در شرح این حادثه گفت: آن‌ها مرا مجبور کردند تا در داخل قبری که خودم حفر کرده بودم دراز بکشم و سپس مرا زنده زنده خاک کردند. من دستانم را روی صورتم قرار داده بودم و سعی می‌کردم تا نفس بکشم. آن‌ها می‌خندیدند و از نقشه خود برای کشتن تمام اعضای خانواده‌ام صحبت می‌کردند. آن‌ها پس از زنده‌به‌گور کردن من در حالی که تصور می‌کردند مرده باشم قبرستان را ترک کردند.

بنا به گزارش پلیس، نینا در خانه‌اش حضور داشت که برادرانش پس از ورود به خانه‌اش به او حمله‌ور شدند. آن‌ها پس از حدود ۲ ساعت شکنجه نینا، او را به قبرستان منتقل کردند. سپس در حالی که نینا بیهوش شده بود با ریختن آب روی سرش او را به هوش آورده و این زن را مجبور به حفر قبرش کردند. در حالی که پلیس دو برادر این زن را دستگیر کرده است، تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد. بنا به گفته پلیس این دو برادر به اتهام شکنجه خواهرشان و همچنین تلاش برای انجام قتل دست‌کم به ۱۰ سال زندان محکوم خواهند شد. بنا به گفته پلیس اکراین این دو مرد همچنین به آدم‌ربایی نیز متهم هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
برچسب ها: قتل عمد
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->