جلالی: برای تیم امید سراغ گزینه‌های با تجربه می‌رویم نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین + قیمت و لینک خرید هم‌بازی طارمی در راه بارسلونا هشتمین طلا به نام امام رضا(ع) | انگیزه بالای والیبالیست‌ها برای طلای پارالمپیک جدیدترین اتهام مدیران سابق مس رفسنجان؛ ۴۰۰ سکه طلا و مقادیری دلار و یورو برای رشوه! حساب‌رسی عملکرد ۴۲۳ میلیاردتومانی فدراسیون کشتی پورموسوی: ۱۸۰ دقیقه باید بجنگیم تا در لیگ بمانیم مجیدی فصل بعد جای نکونام را می‌گیرد؟ پرسپولیس چطور متحول شد؟ امیری موثرتر از بیرانوند و عالیشاه مهاجم استقلال چشم اوسمار را گرفت عملکرد نکونام زیر ذره‌بین شهریاری نتیجه و ویدیو بازی والیبال ایران و کوبا(۶ خرداد ۱۴۰۳)| شکست پشت شکست ویدیو خداحافظی کروس از رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و لیون| پایان شیرین امباپه نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی پخش زنده بازی بایرلورکوزن و کایزرسلاترن (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال (۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی العین و یوکوهاما مارینوس در فینال لیگ قهرمانان آسیا (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی ۲ بازی باقیمانده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر | لیگ ایران در اوج هیجان و اضطراب
سرخط خبرها

تصمیم‌گیری درباره آغاز تمرینات المپیکی‌ها در جلسه با فدراسیون‌های ورزشی

  • کد خبر: ۲۵۵۶۱
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
تصمیم‌گیری درباره آغاز تمرینات المپیکی‌ها در جلسه با فدراسیون‌های ورزشی
رئیس کاروان ایران در المپیک توکیو احتمالا این هفته نشستی را با رؤسای فدراسیون‌ها خواهد داشت تا درباره آغاز تمرینات المپیکی‌ها تبادل نظر شود.

به گزارش شهرآرانیوز، شیوع ویروس کرونا در جهان باعث شد تا تمامی رویدادهای ورزشی تعلیق شود. همین موضوع و قرنطینه ورزش‌کاران باعث شد تا کشورهای مختلف خواستار تعویق یک‌ساله بازی‌های المپیک شوند.

در بین برخی از کشورها مانند استرالیا تهدید کردند در صورتی که المپیک در سال 2020 برگزار شود، کاروان خود را شرکت نمی‌دهند. به دنبال این اتفاقات شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن، در تماسی تلفنی با توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، برای تعویق یک‌ساله المپیک به توافق رسیدند.

همه این شرایط باعث شد تا ملی‌پوشان کشورمان هم تمرینات آمادگی و بدن‌سازی خود را در خانه و زیر نظر مربیان پیگیری کنند. با توجه به ۵۲سهمیه‌ای که کاروان ایران برای المپیک توکیو کسب کرده است، برگزاری کمپ مجازی از سوی مسئولان کمیته ملی المپیک مطرح شد.

پیمان فخری دراین‌باره گفت:  تصمیم بر این شد تا طرحی با عنوان کمپ تمرینی مجازی را ایجاد و با تمرینان آنلاین در ساعات مشخص ضمن ایجاد تحرک و نشاط در ورزش‌کاران از افت آمادگی بدنی و روحی آن‌ها جلوگیری کنیم.

کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک، هم پیشنهاد داد دوره‌های تمرینی مقدماتی بدون حضور حریف تمرینی و با حفظ فاصله و رعایت نکات ایمنی برای ورزش‌کاران با شیب ملایم آغاز شود.

قرار است نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو، در این هفته نشستی را با رؤسای فدراسیون‌ها داشته باشد تا تصمیم نهایی دراین‌باره گرفته شود. رؤسای فدراسیون‌هایی که سهمیه المپیک دارند، نظرهای خود را اعلام می‌کنند تا مشخص شود وضعیت تمرینی ورزش‌کاران به چه صورت خواهد بود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->