درویش واسطه بازگشت انصاری به پرسپولیس احتمال تغییر نظر گاریدو در مورد سوارز پرسپولیس در محاصره دلال‌ها سرمربی سن‌ایچ: به آینده تیمم در لیگ برتر امیدوارم شفیعی: فرش‌آرا نیاز به هماهنگی بیشتر دارد | سن‌ایچ از تک موقعیت‌هایش استفاده کرد آغاز رسمی المپیک ۲۰۲۴ پاریس+ ویدیو افتتاحیه| با رنگ و بوی وحشت نقش پررنگ پروین در تغییر کادرپزشکی پرسپولیس نتیجه بازی فرش‌آرای مشهد و سن‌ایچ ساوه در لیگ فوتسال (۵ مرداد ۱۴۰۳) | حسرت فرش‌ در کسب اولین پیروزی فصل + فیلم تعطیلی اماکن ورزشی روباز شهرداری مشهد در روز‌های شنبه (۶ مرداد ماه ۱۴۰۳) و یکشنبه (۷ مرداد ماه ۱۴۰۳) هشدار بمب‌گذاری در پاریس ساعاتی قبل از افتتاحیه المپیک پاریس! جزئیات توقف حرکت قطار‌ها در فرانسه ساعاتی پیش از افتتاحیه المپیک پاریس سربازی ملی‌پوشان فعلا به تعویق افتاد نشست خبری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ در پاریس به طور ناگهانی لغو شد! اوج نارضایتی هواداران آبی از تمدید قرارداد رضاوند یامگا با یک چشم پاس گل داد| زوج رامین-کوین شکل می‌گیرد؟ تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس
سرخط خبرها

سلطانی فر از وزارت اطلاعات برای مقابله با دلالان ورزشی درخواست کمک کرد

  • کد خبر: ۲۵۸۵۵
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
سلطانی فر از وزارت اطلاعات برای مقابله با دلالان ورزشی درخواست کمک کرد
مسعود سلطانی‌فر در نامه به وزیر اطلاعات خواستار ورود و برخورد جدی این نهاد با واسطه‌ها و دلالان غیر رسمی ورزش و به‌ویژه فوتبال شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در نامه وزیر ورزش و جوانان خطاب به سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، آمده است: مدتی است عوامل نامشخص و غیر رسمی با عنوان واسطه در انتقال ورزش‌کاران خارجی به کشور روابط ناسالمی را ایجاد کرده و موجب بروز مشکلات زیادی شده‌اند.

از آنجایی که مدتی است عوامل نامشخص و غیر رسمی با عنوان واسطه در انتقال ورزش‌کاران خارجی به کشور روابط ناسالمی را ایجاد کرده و موجب بروز مشکلات زیاد و فعالیت غیر قانونی و عوارض حقوقی و مالی برای باشگاه‌های مختلف ورزشی و به ویژه فوتبال شده اند از جناب‌عالی و مجموعه خدوم و پرتلاش وزارت اطلاعات درخواست می‌نمایم مانند همیشه یاور مردم و ورزش کشور بوده و دستورات لازم را به عوامل ذی‌ربط صادر نماید تا سریعا با اقدامات غیر قانونی و بحران آفرین دلالان در ورزش (به ویژه رشته فوتبال) که موجب خدشه به اعتبار و پیکره ورزش کشور شده است برخورد لازم و قانونی صورت گیرد و ریشه این کار خشکانده شود.

در بخش دیگری از نامه وزیر ورزش و جوانان خطاب به وزیر اطلاعات آمده است:

بدیهی است تمامی بخش‌ها و مدیریت‌های این وزارتخانه و باشگاه‌های ورزشی موظف به همکاری با مجموعه ذی‌ربط وزرات اطلاعات به منظور سالم‌سازی و مقابله مؤثر با پدیده دلال‌ها در ورزش و به‌ویژه فوتبال کشور می‌باشند.

منبع: وزارت ورزش و جوانان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->