نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

قلعه‌نویی: اسکوچیچ زمان نیاز دارد / خودم به تیم ملی نرفتم

  • کد خبر: ۲۵۶۰۸
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
قلعه‌نویی: اسکوچیچ زمان نیاز دارد / خودم به تیم ملی نرفتم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان، گفت: باید به اسکوچیچ وقت بدهیم، بگذاریم کار کند و به او کمک کنیم. این را به عنوان فردی که کاندیدای اصلی هدایت تیم ملی بودم، می‌گویم.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر قلعه‌نویی در  گفت‌وگویی رادیویی درباره گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال ایران پیش از انتخاب اسکوچیچ، گفت: علی دایی انسان و مربی بزرگی است، اما من درباره خودم صحبت می‌کنم. با اسم من بازی نشد. چندین جلسه داشتیم، آقایان به اصفهان آمدند و مذاکرات حدود یک ماه و نیم طول کشید. با جناب علی‌نژاد صحبت کردم. با هیئت مدیره و مدیران وقت سپاهان مانند آقای تابش، صحبت شد. اما به سپاهان تعهد داشتم و دغدغه‌ام این بود.حتی بهاروند و کشوری هم به اصفهان آمدند. شخص خود علی‌نژاد چندین بار با من صحبت کرد. منتهی نسبت به تعهدی که داشتم گفتم رضایت مسئولان سپاهان شرط است. جناب عظیمیان مخالفت کرد و بعد هم آن بیانیه‌ را دادند اما من به عنوان سرباز وطن گفتم هر کمکی از دستم برآید انجام می‌دهم و مشکلی برای این کار نداشتم.

وی در ادامه افزود: اولین‌باری که مربی تیم ملی شدم در بدترین شرایط تاریخ فوتبال ما بود. نتایج خوبی هم گرفتیم، اما کم‌لطفی‌هایی شد. آدم‌هایی بازی‌هایی کردند، چون با آمدن قلعه‌نویی منافعشان قطع می‌شد و آمدند آن پروژه دادگاه را در رسانه ملی راه انداختند. الان که شرایط بدی نیست من نسبت به تیمم، مردم و هواداران تعهد داشتم و بعد از آن هم جناب عظیمیان وسپاهان بیانیه‌ای دادند که نشان می‌داد مخالف جدایی‌ام هستند.

سرمربی سپاهان درباره انتخاب اسکوچیچ خاطرنشان کرد: در این چند سال این همه مدیر آمده آیا لیاقتشان بوده است؟ چه آن‌هایی که از بیرون آمدند و چه کسانی که جایگاه‌های دیگری داشتند. در یک دوره مدیریتی ۱۷ هزار مدیر عوض می‌شود. آقایان پستی گرفتند و ۱۷ مدیر عوض کردند و این اتفاق در چندین سال افتاد. حالا اسکوچیچ تحصیل کرده است، سابقه دارد و نتایج بدی هم در کارنامه نداشته است.

وی درباره مطرح شدن نام‌های جدید برای جانشینی اسکوچیچ گفت:‌ یک بحث این است که چون فوتبال نیست باید این بازی‌ها رخ دهد، اما باید جوری رفتار کنیم که شأن و کرامت آدم‌ها را حفظ کنیم. الان هم مد شده هر کسی هر چه می‌خواهد می‌گوید تا جایگاهی پیدا کند. دیگر اخلاق‌مداری وجود ندارد. در همین فضای مجازی و فوتبال خودمان اتفاقاتی می‌افتد. بعضی‌ها اعتقاد دارند بدنامی بهتر از بی‌نامی است. پس مصاحبه‌ای کنیم که روی بورس باشیم. اسکوچیچ آمده و هنوز بازی نکرده که او را قضاوت کنیم.می‌خواهم بگویم در کشور ما در این چند سال از این اتفاقات زیاد افتاده، چون فوتبال تریبون دارد. شما ببینید اسم رئیس فدراسیون بیشتر از اسم رئیس‌جمهور می‌آید. آدم‌هایی در این تریبون غرق می‌شوند. مثلا فلان مدیر آمده و رفته ۲۰۰۰ مصاحبه کرده. آن‌ها اگر توانایی داشتند چرا در جایگاه خودشان موفق نشدند؟

سرمربی اسبق تیم ملی ایران همچنین اذعان داشت: مشکل بالاتر از مدیریت است. ما سیستم و برنامه نداریم. اگر سیستم و برنامه داشته باشیم هر اتفاقی بیفتد ۵ تا ۱۰ درصد بالا و پایین می‌شود.

در آلمان مگر «یوآخیم لو» قهرمان نشد؟ بعد از آن نتایج خوبی نگرفت، اما چون سیستم و برنامه داشتند اتفاق خاصی نیفتاد. تا سیستم و برنامه نداشته باشیم و بر اساس چشم‌اندازمان آدم‌ها را نچینیم موفق نمی‌شویم. مثلا رئیس تربیت‌بدنی می‌آمد، انتخابات انجام می شد فلان کسی که نزدیک رئیس جمهور بود در فلان جا رأی نمی‌آورد می‌گفتند بیا مدیر سازمان تربیت‌بدنی بشو. 

قلعه‌نویی در پایان تصریح کرد: باید به اسکوچیچ وقت بدهیم و بگذاریم کار کند حالا که انتخاب شده است، باید به او کمک کنیم. من این را به عنوان کسی که کاندیدای اصلی تیم ملی بودم، می‌گویم اما به دلیل تعهدی که داشتم گفتم نه. همه باید برای ایران کمک کنیم. من در زمان کی‌روش هم گفتم باید او را برای ایران دوست داشته باشیم. الان هم می‌گویم باید برای ایران از اسکوچیچ حمایت کنیم. شما منچستر بعد از  فرگوسن را ببینید مگر شرایط ایدئال داشت؟ مورینیو آمد و بازیکنان گران‌قیمت خریدند. باید به اسکوچیچ وقت بدهیم. ما تیم خوب و بازیکنان خوبی داریم. من به علی‌نژاد و بهاروند هم گفتم باید تیم ملی را یک تیم ملی کنیم، الان چند تیم ملی داریم. اگر بازیکن و مدیر جایگاهشان را بدانند می‌توانیم به راحتی صعود کنیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->