خراسان رضوی رتبه دوم ازدواج و طلاق در کشور است کشف ۶۰ میلیارد ریال سیگار غیرمجاز در مشهد دستگیری پاکستانی‌های گروگان‌گیر در ایران+ جزییات کشف ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مخدر «شیشه» در هنگ مرری تایباد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی معاینات روانپزشکی در مراکز پزشکی قانونی کشور زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی
سرخط خبرها

فعالیت ۲۴ هزار نیروی داوطب در هلال احمر مشهد/ ابتلای ۳ نیروی کادر هلال احمر مشهد به کرونا

  • کد خبر: ۲۵۷۰۵
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
  • ۱
فعالیت ۲۴ هزار نیروی داوطب در هلال احمر مشهد/ ابتلای ۳ نیروی کادر هلال احمر مشهد به کرونا
بیش از ۲۴ هزار نیروی داوطلب در جمعیت هلال احمر مشهد فعالیت می‌کنند.

جانقربان- مدیرعامل و رئیس هلال احمر مشهد با اعلام این خبر به شهرآرانیوز، افزود: جمعیت داوطلبی هلال احمر مشهد شامل سازمان جوانان با ۱۰ هزار نفر و سازمان داوطلبان با ۱۴ هزار نفر عضو است.

 

سیدجمال زرگر با اشاره به اینکه فعالیت اصلی هلال احمر برپایه جمعیت داوطلبی است، اظهار کرد: نیرو‌های سازمان جوانان از پیش‌دبستان دو تا ۲۹ سال هستند و اعضای سازمان داوطلبان شامل افراد بالای ۲۹ سال هستند.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در ورودی‌های مشهد گفت: جمعیت هلال احمر مشهد در راستای تصمیمات ستاد ملی کرونا از ۲۹ بهمن در چهار ورودی مشهد شامل سه‌راه ملک آباد، جاده سرخس به مشهد، چناران به مشهد و کلات غربالگری کرونا برای خودرو‌های ورودی و خروجی را انجام داد.

 

رئیس هلال احمر مشهد افزود: ۸۷ هزار خودرو، شامل ۲۵۰ هزار سرنشین در این ورودی‌ها از ۲۹ بهمن ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ با همراهی نیرو‌های داوطلب غربالگری کرونا و تب‌سنجی شدند.

 

وی گفت: روزانه ۵۰ نفر از نیرو‌های جمعیت هلال احمر در ورودی‌ها فعالیت می‌کردند و بیش از ۳۰ نفر از آن‌ها نیرو‌های داوطلبی بودند که فعالیتشان به‌صورت گردشی بود و هرروز جایگزین می‌شدند.

 

زرگر خاطرنشان کرد: همراه با اجرای طرح غربالگری یکی دیگر از برنامه‌های جمعیت هلال احمر در مناطق محروم راه‌اندازی «خانه‌های داوطلبی» بود.

 

وی گفت: نیرو‌های داوطلبی در این خانه‌ها که در مناطقی مانند احمدآباد و رضویه راه‌اندازی شد غربالگری و تب‌سنجی ۱۵ هزار خانوار را انجام دادند و منازل مسکونی این خانواده‌ها را ضدعفونی کردند.

 

مدیرعامل و رئیس هلال احمر مشهد اظهار کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی در این سازمان رعایت شده است، اما متأسفانه در جمعیت هلال احمر مشهد ۳ نفر مشکوک به کرونا بودند که پس از گذراندن دوران نقاهت، کامل بهبود یافتند و الان سرکارشان هستند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
استاد به اصطلاح هوشیار چرا تو سایت گذاشتی اون یک کلاهبردار حیف که انتشار نمی دی
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->