تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان
سرخط خبرها

طرح آزمایشی «مدرسه خوانا» در سال تحصیلی آینده اجرا می‌شود

  • کد خبر: ۲۵۷۳۵
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
طرح آزمایشی «مدرسه خوانا» در سال تحصیلی آینده اجرا می‌شود
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه همه کودکان صرف نظر از میزان توانایی و یادگیری‌شان شایسته احترام، تقدیر و تکریم هستند گفت: در همین راستا بسته تحولی «مدرسه خوانا» سال آینده در چند مدرسه به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، رضوان حکیم‌زاده افزود: یک بسته تحولی را براساس سند تحول با عنوان «مدرسه خوانا» آماده کرده‌ایم که در این بسته به صورت خاص روی تقویت مهارت‌های خواندن، درک مطلب، بیان نظرها و احساسات، مهارت‌های نوشتن، ابراز وجود و آداب زندگی که در دوره ابتدایی بسیار مهم هستند تأکید شده است و سعی می‌کنیم در سال آینده به صورت آزمایشی در بعضی از مدارس اجرا کنیم.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش افزود: آنچه که در دو، سه سال اخیر سعی کردیم روی آن تأکید کنیم، دیدن همه دانش‌آموزان است. در نظام آموزشی ما رویه‌ای وجود دارد که بیشتر به شاگرد اول‌ها توجه می‌کنیم در حالی که همه کودکان صرف نظر از میزان توانایی و یادگیری‌شان شایسته احترام، تقدیر و تکریم هستند.
حکیم‌زاده ادامه داد: اگر به همه دانش‌آموزان نگاه فراگیر داشته باشیم، کمک می‌کنیم که عزت‌نفس آن‌ها حفظ شود و احساس ارزشمندی داشته‌باشند. احساس ارزشمندی باعث می‌شود که رضایت از زندگی از همان اوان کودکی شکل بگیرد و در آینده و زمانی که بزرگ‌تر می‌شوند اثرات مثبت داشته باشد.
 وی گفت: برای کلاس اولی‌ها ورود به مدرسه یک رویداد تربیتی مهم است و هر چقدر تلاش کنیم که این رویداد تربیتی با خاطرات خوش همراه شود و همه دانش‌آموزان پیام محبت، احترام و عزت‌نفس ما را دریافت کنند، در بزرگ‌سالی، هم شهروندان مفیدی خواهند بود و هم می‌توانند مشکلاتشان را بهتر حل کنند. بسیاری از رفتار‌های خوب افراد ناشی از همان برخورد‌های اولیه‌ای است که در مدرسه تجربه می‌کنند.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->