امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست
سرخط خبرها

مرخصی ۱۱۴هزار زندانی در ایام کرونایی/ تعیین تکلیف ۲پرونده با ١٠هزار شاکی

  • کد خبر: ۲۵۹۳۴
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
مرخصی ۱۱۴هزار زندانی در ایام کرونایی/ تعیین تکلیف ۲پرونده با ١٠هزار شاکی
سخن‌گوی قوه قضائیه با اشاره به بخش‌نامه‌ای که به‌تازگی برای اعطای مرخصی به زندانیان از سوی رئیس قوه‌قضائیه صادر شده است، گفت: در ایام کرونا ١١۴هزار و ١٩٣زندانی به مرخصی رفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین اسماعیلی روز سه شنبه در بیست وپنجمین نشست خبری درباره اقداماتی که در این ایام مجموعه قوه قضائیه در ارتباط با زندانیان انجام داده است، گفت: بعد از صدور بخشنامه اخیر رییس قوه قضاییه بیش از ۵٠٠ هیات ماموریت یافتند تا وضعیت زندانیان را بررسی کنند.
وی ادامه داد: این هیات ها در ١۵ روز گذشته همه پرونده های زندانیان مرخصی رفته را به صورت کارشناسی و دقیق بررسی کردند و برای هریک متناسب با نوع جرم، نوع مجازات، نحوه رفتار آنها در زمان تحمل مرخصی تعیین تکلیف شده است،
اسماعیلی اظهارداشت: همچنین در راستای حبس زدایی و اجرای سیاست کاهش جمعیت کیفری، در سال گذشته بیش از ١٠۶ هزار حکم مجازات جایگزین حبس در سراسر کشور صادر شده است.
اسماعیلی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان اظهارداشت: ماه رمضان ماه آزمایش و امتحان و ماه قیام و حرکت و ماه نزول قرآن برای هدایت بشریت و ماه تمیز حق از باطل است.
وی افزود: امسال اگرچه به لحاظ شرایط کرونایی در کشور برخی ویژگی های این ماه مانند برپایی جلسات مذهبی و راز و نیاز و مناجات کم رنگ بود و در بسیاری از شهرستان هایی که وضعیت زرد و قرمز دارند هنوز هم اماکن مذهبی تعطیل است اما ماه رمضان امسال ماه مانور و رزمایش کمک های مومنانه برای انسان های نیازمند بود.
سخنگوی قوه قضائیه اضافه کرد: امسال در کمک های مومنانه شاهد خلق صحنه هایی بی نظیر توسط مردم متدین به ویژه جوانان انقلابی اعم از دانشجو و طلبه و بسیجیان عزیز بودیم که دگرخواهی را در سایه خداخواهی به نمایش گذاشتند.
اسماعیلی اظهار داشت: کمک های مومنانه برگرفته از تعالیم انسان ساز اسلام و تمدن اصیل و کهن و فرهنگ ایرانی ماست. اگرچه منشا و بانیان اصلی این کمک های مومنانه اهل ایمان و روزه داران بودند اما مخاطبان آن عموم نیازمندان جامعه هستند و این اقدام در جهان حتی کشورهای اسلامی نظیر ندارد.

باید درددل کارگران را شنید  

وی با اشاره به گرامیداشت روز کارگر و هفته گرامیداشت مقام معلم افزود:  این ایام اختصاص دارد به تجلیل از دو قشر عزیز و زحمتکشی که دست هر دو آنها مانند دست امام و پدر و مادر بوسیدنی است و حق بزرگی بر ما و جامعه ما دارند و البته خود آنها مشکلات خاص خودشان را نیز همراه دارند. 
سخنگوی قوه قضائیه گفت: امروز بر متولیان امور است که درد دل آنها را بشنوند و برای حل مشکلات آنها قدم بردارند.
اسماعیلی افزود: مشکلات معلمان و کارگران با شعار دادن و با نان خوردن از سفره کوچک کارگر و معلم تامین نمی شود بلکه این نمونه ای از ظلم به کارگران و معلمان است. 
وی یادآور شد: خوشبختانه در قوه قضائیه به ویژه در دوره تحول تلاش کردیم هم حرف و درد و دل کارگر و معلم را بشنویم و هم گام های عملی در جهت حل مشکلات آنها برداریم. در روزهای اخیر خبر مربوط به دیدار و ملاقات تولیدگران و کارگران و معلمان با ریاست قوه قضائیه منتشر شد.
سخنگوی قوه قضائیه اضافه کرد: در هر یک از این جلسات ۹۰ درصد وقت جلسه به شنیدن حرف های کارگران و معلمان و تولیدکنندگان اختصاص یافت و تنها ۱۰ درصد وقت جلسه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات ریاست قوه قضائیه اختصاص داده شد و آن هم با رویکرد حل مشکل گروه های مخاطبی بود که نمایندگان شان در دیدار حضور داشتند.
اسماعیلی گفت: موضوع جلسات ناظر بر نظارت بر حسن اجرای قوانین و بد اجرا شدن برخی قوانین و بر مبنای مطالبات این اقشار بود. بعد از جلسه سه شنبه هفته گذشته ریاست قوه قضائیه با تولیدکنندگان و کارگران در پنجشنبه  هفته قبل چهار جلسه متوالی به دیدار با مدیران و هیات مدیره دو مجموعه بزرگ تولیدی کشور اختصاص یافت که هر کدام از این مجموعه ها حدود ۲۰ هزار کارگر دارند.
اسماعیلی افزود: همچنین در وقت بعدازظهر پنجشنبه دو جلسه اختصاصی با موضوع هپکو و هفت تپه برگزار شد. در ارتباط با هپکو مدیران کارخانه و مدیران اجرایی استان و نمایندگانی از وزارت صمت حضور داشتند. در این جلسه یک بسته پیشنهادی مشکل گشا تهیه و به دولت ارائه شد که خوشبختانه مورد استقبال همگان قرار گرفت و اذعان کردند نسخه پیشنهادی نسخه واقعی حل مشکلات هپکو خواهد بود. 
وی گفت:‌ جلسه مربوط به شرکت هفت تپه نیز با حضور نمایندگان کارگری این شرکت و دادستان مرکز استان برگزار و دستوراتی برای حل مشکلات آنها از جمله مشکلات قضایی صادر شد.

۴ خبر مبارزه با مفاسد اقتصادی
سخنگوی قوه قضائیه با تاکید بر اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی اولویت اصلی ماست و تا زمانی که فساد وجود داشته باشد، مبارزه قاطع و بی امان با مفسدان بدون هیچ ملاحظه ای ادامه خواهد داشت، افزود: بر همین اساس چهار خبر در ارتباط با مبارزه با مفاسد اقتصادی در اردیبهشت امسال را اعلام می کنم.
وی ادامه داد: امروز همزمان با برگزاری این نشست در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده های اخلالگران اقتصادی، ۲۱ نفر از متهمان اخلال در نظام ارزی کشور که با خرید و فروش غیرمجاز ارز باعث اخلال در نظام ارزی کشور شده بودند، محاکمه شدند. 
اسماعیلی اظهارداشت: این متهمان هر کدام در قالب چهار گروه فعالیت می کردند و در مجموع بیش از ۴۸ میلیون دلار ارز توسط این متهمان خرید و فروش شده بود.

صدور رأی محکومیت برای ٧ متهم دیگر از پرونده بانک سرمایه
سخنگوی قوه قضائیه به صدور رای محکومیت هفت نفر دیگر از متهمان بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد و گفت: تقارن این محکومیت با هفته معلم  هدیه ای از ناحیه قوه قضائیه به این قشر عزیز است. 
وی اضافه کرد: محمدرضا خانی مدیرعامل وقت بانک سرمایه به جرم مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی به صورت عمده به تحمل ۲۰ سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق، محرومیت دائم از خدمات دولتی و پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۶۴۰ هزار یورو و ۶ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال محکوم شده است.
اسماعیلی ادامه داد: یاسر ضیایی قائم مقام وقت بانک سرمایه به جرم مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی به صورت عمده به تحمل ۱۵ سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق، محرومیت از خدمات دولتی و ضبط مجموعا ۵۲ میلیارد ریال وجوه حاصل از جرم محکوم شده است.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: خیرالله بیرانوند مدیرعامل وقت بانک سرمایه به جرم مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی به تحمل ۱۵ سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق دو محرومیت دائم از خدمات دولتی و بهمن خادم عضو هیئت مدیره بانک سرمایه به جرم مشارکت در نظام اقتصادی به تحمل پنج سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق، محرومیت دائم از خدمات دولتی و ضبط مبلغ ۹۶۰ میلیون ریال محکوم شده اند.
وی افزود: مهرداد باقری عضو هیئت مدیره به جرم مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی به پنج سال حبس تعزیری، ۷۴ ضربه شلاق و محرومیت دائم از خدمات دولتی، پرویز احمدی مدیرعامل وقت بانک سرمایه به پنج سال حبس تعزیری، ۷۴ ضربه شلاق و محرومیت دائم از خدمات و مشاغل دولتی و علیرضا حیدرآبادی پور به جرم مشارکت در اخلال درنظام اقتصادی به صورت غیابی به تحمل ۱۲ سال حبس تعزیری، محرومیت دائم از خدمات دولتی و جزای نقدی به مبلغ ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال محکوم شده اند.  
سخنگوی قوه قضائیه اظهارداشت: در پرونده امامی و ۲۰ نفر دیگر نیز اخیرا کیفرخواست صادره شده و به زودی محاکمه می شوند و پرونده ۲۰ نفر نیز به دادگاه کیفری دو ارسال شده است.

صدور حکم برای ١١ قاچاقچی نفت
اسماعیلی به صدور رای ۱۱ نفر از متهمان در حوزه قاچاق نفت اشاره کرد و گفت: در این پرونده عقیل مبارکی به جرم قاچاق عمده ارز به ۱۰ سال حبس تعزیری، مهران طیاری به جرم مشارکت گسترده در قاچاق فراورده های نفتی به صورت سازمان یافته که در یک مرحله هزار و ۳۴۵ تن و مرحله دیگر ۴۷۵ تن بوده، به پنج سال حبس تعزیری بابت یکی از این محموله و متضامنا به پرداخت حدود ۱۴۵ میلیارد جزای نقدی معادل چهار برابر ارزش کالای قاچاق و در ارتباط با محموله بعدی نیز به پنج سال حبس و معادل چهار برابر بهای کالای قاچاق محکوم شده اند. 
وی ادامه داد: شرکای دیگر این پرونده میلاد رحیمی دستجرد به پنج سال حبس، شاهرخ دریابان به پنج سال حبس، مجید زنده دل به تحمل پنج سال حبس، اسماعیل برزگران به ۶ ماه حبس تعزیری و ۲۰ میلیون ریال جزای نقدی، غلامحسین گل آفتاب به پنج سال حبس تعزیری، محمدعلی موسوی فخر به تحمل دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی معادل سه برابر میزان کالای قاچاق شده و سعید معتمد به تحمل دو سال حبس تعزیری، محمد آزاده دل به دو سال حبس تعزیری و محرومیت از تاسیس شرکت و عضویت در هیات مدیره و دریافت کارت بازرگانی، اخذ پروانه کسب و محرومیت از صادرات فراورده های نفتی به عنوان مجازات تکمیلی محکوم شده اند.
سخنگوی قوه قضائیه همچنین به صدور رای علی محرر رئیس وقت سازمان چای کشور به جرم اهمال در انجام وظیفه منجر به تضییع گسترده اموال دولتی اشاره کرد و افزود: این فرد به تحمل ۷۴ ضربه شلاق و ۱۸۷ میلیارد و ۶۸۹ میلیون و ۸۴۹ هزار و ۱۱۸ ریال جزای نقدی و دو سال انفصال از خدمات دولتی و عمومی محکوم شده است.

برای تمدید وکالت‌نامه‌های تعویض پلاک خودرو و اجاره طبق مصوبات ستاد کرونا عمل می‌شود

اسماعیلی در پاسخ به سؤالی درباره تمدید خودکار وکالت نامه های تعویض پلاک خودرو و تمدید قراردهای اجاره گفت: قبل از مصوبه ستاد مقابله با کرونا، چون این موضوع به یک مشکل تبدیل شده بود و صف های طویلی در مراکز تعویض پلاک تشکیل می شد، کار گسترده ای در معاونت حقوقی قوه قضائیه انجام شد و نتیجه کار کارشناسی قوه قضائیه به ستاد ارائه شد و ستاد هم بر پیشنهاد قوه قضائیه مهر تایید گذاشت.
وی اظهار داشت: بطور قطع دادگاه ها در ارتباط با وکالت نامه تعویض پلاک و قراردادهای اجاره، حکم مغایر آنچه تصویب شده، صادر نخواهند کرد و حتما برابر همین نظریه کارشناسی و مصوبه اقدام می کنیم.

توقیف ٣۴ فروند شناور صید ترال
سخن‌گوی قوه قضائیه در پاسخ سؤالی درباره دستاوردهای سفر رئیس قوه قضائیه به جنوب کشور و دستورهای صادره در خصوص صید ترال گفت: صید ترال به ضرر صیادان بومی و شرایط زیست محیطی است و در همین سفرها تصمیم گرفته شد برای جلوگیری از تضییع حقوق صیادان بومی و تخریب حوزه زیست محیطی آبزیان قرار شد دادستان به عنوان مدعی العموم ورود کند.
وی ادامه داد: در روزهای اخیر نیز مجددا با صید ترال در استان هرمزگان مواجه شدیم و در این ارتباط دادستان خوب و انقلابی ما در استان هرمزگان ورود کرد و ۳۴ فروند شناوری را که صید ترال انجام می دادند، توقیف کردند.
اسماعیلی افزود: برای این افراد پرونده تشکیل شده و اتهام آنها تضییع حقوق صیادان منطقه و تخریب شرایط زیست محیطی آبزیان است. گرچه گفته شد اینها مجوز دارند اما اکثر اینها فاقد مجوز هستند و افرادی هم مجوز داشتند هم خارج از محدوده مجاز اقدام به صید کردند و ابزاری را هم که به کار می گرفتند که خلاف بود.

جزئیات دستگیری دو دانشجو
اسماعیلی در پاسخ به سؤالی درباره دو تن از دانشجویانی که به تازگی دستگیر شده اند، گفت: ما در بازداشت افراد اصلا به حرفه و شغل آنها توجه نداریم. در جامعه هر کس مرتکب جرمی شود علی القاعده یک شغلی دارد و به هیچ عنوان عملکرد ما معطوف به مشاغل این افراد نیست.

وی افزود: این افراد متاسفانه به گروه های ضد انقلاب به ویژه گروهک تروریستی منافقین وصل شده بودند و ارتباطاتی با آنها برقرار کرده بودند و تحت تعلیمات این گروهک به دنبال انجام اقدامات خرابکارانه در کشور بودند و یک سری اقدامات ایذایی نیز انجام داده بودند. 
اسماعیلی ادامه داد: در بازرسی از منازل آنها اقلام انفجاری کشف شد و ما به این موضوعات کار داریم. این توطئه دشمن بود که می خواستند در این شرایط کرونایی یک بلوایی ایجاد کننده که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان این توطئه خنثی شد.

کروناسازی یکی از محکومان محیط زیستی
سخن‌گوی قوه قضائیه در پاسخ به سؤالی درباره ابتلای یکی از محکومان زیستی به کرونا گفت: این موضوع هم مانند اقدام توطئه آمیز ناظر به سوال قبل است. این اصلا کرونا نبود و به تعبیر ما کروناسازی بود. 
وی افزود: این فرد در وضعیت عادی چه بسا به مرخصی می رفت اما با هماهنگی با یکی از بستگانش و دو سه نفر از کادر پزشکی ادعا کردند که مبتلا به کرونا شده است و متاسفانه نفرات کادر پزشکی هم با وساطت یکی از منصوبین این متهم گواهی دادند که این فرد به کرونا مبتلا شده است.
اسماعیلی اظهار داشت: ما فرد را به بیمارستانی که می خواست اعزام کردیم. متاسفانه آنها پزشکان گواهی خلاف صادر کردند و در مقطعی که عازم به مرخصی بود خلاف بودن این ادعا مشخص شد و معلوم شد سی تی اسکن وی بیانگر این است که به کرونا مبتلا نیست و یک سناریوی در بیرون طراحی شده بود که اولا ادعا شدند زندانیان علی رغم خدمات خوب و شایسته در زندان، زندانیان به کرونا مبتلا شدند و ثانیا جعل اسناد پزشکی کردند تا این فرد از زندان بیرون برود و چون این سناریو افشا شد، طبیعی است که کسی که اینگونه رفتار کند، نادم و پشیمان نیست.

سخنگوی قوه قضائیه در ارتباط با اصلاح آیین نامه اجرایی لایحه استقلال کنون های وکلا نیز گفت: این آیین نامه مربوط به ۷۰ سال قبل است و بعد از آن قوانین متعددی وضع شده که به لحاظ وضع قوانین جدید انجام اصلاحات ضرروت دارد و دیوان عدالت اداری نیز حکم کرده که باید این آیین نامه اصلاح شود اما آقایان هیات مدیره کانون بیشتر در تهران و برخی وکلا آن هم هیات مدیره ای که خودش غیرقانونی است و مهلت دوره آنها پایان یافته و شانس آوردند به وضعیت کرونا خوردند و فکر می کنند صرف کرونا مجوزی است برای فعالیت آنها تحت عنوان هیات مدیره و همین آیین نامه تکلیف وضعیت های این چنینی را مشخص نکرده است. 
اسماعیلی افزود: خود همین بهترین دلیل است که آیین نامه با نواقصی مواجه است و به روز و بهنگام نیست. ما هم گفتیم مرجع پیشنهاد شما و مرجع تصویب نیز رئیس قوه قضائیه، یک عده پیشنهاد دادند اما بخش کانون نه آیین نامه بنویسید و نه می نویسم و با همین آیین نامه دوران سلطنت می خواهیم کار وکالت دادگستری جمهوری اسلامی ایران را انجام دهیم.

پرونده رئیس سابق سازمان جنگل‌ها و مراتع به‌زودی رسیدگی می‌شود
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در باره پرونده خلیل آقایی رئیس سابق سازمان جنگل ها و مراتع گفت: رسیدگی به این پرونده در دادسرا پایان یافته است و در ارتباط با رئیس سابق این سازمان و تعداد هشت نفر دیگر از متهمان کیفرخواست صادر و به دادگاه ارسال شده و به زودی رسیدگی می شود.

۱۴ متهم از ۱۵ متهم پرونده کارگران هپکو تبرئه شدند
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده متهمان هفت تپه گفت: نظر ما بر این است که بین اعتراضات کارگری و اقدام علیه امنیت و اقداماتی که تحت تاثیر بیگانگان شکل می گیرد فرق بگذاریم و توصیه شده درباره اعترضات کارگری با اغماض برخورد شود.
وی ادامه داد: چناینکه درباره کارگران هپکو اینگونه عمل کردیم و ۱۴ متهم از ۱۵ متهم پرونده کارگران هپکو تبرئه شدند و یک نفر از مدیران سابق که سوءنیت داشت، محکوم شد و این سیاست دستگاه قضایی است که نسبت به اعتراضات کارگری با ارفاق و مدارا رفتار کند.

برای پرونده دو نماینده مجلس در رابطه با خودرو به‌زودی رأی صادر می‌شود
سخن‌گوی قوه قضائیه درباره پرونده دو نماینده مجلس که در رابطه با خودرو برای آنها پرونده تشکیل شد، گفت: ما به دنبال این هستیم که حتی المقدور به پرونده اتهامی مقامات در همان دوره مسئولیت شان رسیدگی شود. 
وی افزود: تعدادی از این افراد در این فرایندها محاکمه شدند و تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله دو نماینده مجلس درباره پرونده خودروساز پرونده دارند و پرونده به دادگاه رفت و دادگاه به تحقیقات ایراد گرفت و هفته گذشته نواقص رفع شد و پرونده دوباره به دادگاه رفت و چون نواقص رفع شده ان شاالله بزودی رای آن صادر می شود چنانکه درباره برخی نمایندگان مجلس در ایام گذشته رای صادر شده است.

آخرین وضعیت پرونده‌های رئیس سازمان حفاظت محیط زیست
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوال ایرنا درباره وضعیت پرونده های عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: آقای کلانتری از قبل چند پرونده در دادسرا داشت که از بیان جزییات پرونده ها معذورم. 
وی ادامه داد: اغلب این پرونده ها راجع به حوزه محیط زیست است؛ در ارتباط با تالاب انزلی و فعالیت های محیط زیستی در خوزستان، اصفهان و کرمان موضوعاتی مطرح شده و هنوز رسیدگی نهایی نشده است. 
اسماعیلی خاطرنشان کرد: چون موضوعات، تخصصی است نمی شود در زمان کوتاه نسبت به آنها نظر داد چنانکه در ارتباط با تالاب انزلی نظرات متفاوت است و پرونده مراحل پایانی کارشناسی را طی می کند و بخشی از این پرونده به زودی تعیین تکلیف می شود. البته معلوم نیست این پرونده در دادسرا مختومه خواهد شد یا به دادگاه می رود.

تعیین تکلیف دو پرونده با ١٠ هزار شاکی
سخنگوی قوه قضائیه در ارتباط با پرونده های کثیرالاشاکی از جمله پرونده سکه ثامن و طلای شادی گفت: در این پرونده در دادگاه بدوی رای صادر شده و به دادگاه تجدیدنظر رفته است. 
وی ادامه داد: بر اساس پیگیری های انجام شده به ما وعده داده شده که در ارتباط با سکه ثامن دادگاه تجدیدنظر تا پایان این ماه و در ارتباط با طلای شادی تا پایان ماه آینده رای قطعی صادر و حدود ۱۰ هزار نفر از مالباختگان تعیین تکلیف شوند.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->