وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها
سرخط خبرها
رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی خبر داد

تسهیلات ۱۶ میلیون تومانی برای آموزشگاه‌های هنری

  • کد خبر: ۲۵۹۶۹
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
  • ۱
تسهیلات ۱۶ میلیون تومانی برای آموزشگاه‌های هنری
14 اردیبهشت فراخوانی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مبنی بر ثبت اطلاعات اصحاب فرهنگ و هنر اعلام شد تا افرادی که در شرایط بحران کرونا متضرر شده‌اند، درجریان دریافت تسهیلات بانکی قرار گیرند.

امیری/ به گزارش شهرآرانیوز،در این فراخوان رسته‌های مختلف مشاغلی که می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند آمده است. این اطلاعات برای ارائه به وزارت کار و تأمین اجتماعی درخواست شده است.

رئیس گروه امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ضرورت حمایت از بخش‌های مختلف هنری در توضیح این فراخوان می‌گوید: این فراخوان را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌صورت عمومی برای همه فعالان فرهنگ و هنر و مطبوعات و رسانه منتشر کرده است.


به گفته روشندل، اداره امور هنری اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی با هدف اطلاع‌رسانی، فراخوان را به همه انجمن‌ها و گروه‌های هنری فرستاده است. بر اساس این فراخوان و دستورالعمل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری، چنانچه مدرسان در سامانه کارت صلاحیت تدریس ثبت‌نام نکرده‌اند، باید ثبت‌نام خود را انجام دهند. مدیران آموزشگاه نیز اطلاعاتی را شامل شماره مجوزها و بیمه‌نامه‌ها و... در سامانه www.farhang.gov.ir وارد و ثبت‌نام کنند.

او افزود: ثبت‌نام در رسته‌های هنری در روز‌های ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت‌ماه، رسته فرهنگی در ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت‌ماه و رسته رسانه و مطبوعات در روز‌های ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود. تسهیلات حمایتی برای آموزشگاه‌هایی که مدرسان را بیمه کرده‌اند، ۱۶ میلیون تومان برای هر بیمه شده با کارمزد ۱۲ درصدی و برای دیگر آموزشگاه‌ها مبلغ ۱۲ میلیون تومان با همان کارمزد اعلام شده است.


به گفته روشندل اکنون ۵۰ پرونده در حال بررسی، ۵۰ پرونده آماده آزمون، ۶۰ پرونده در حال بررسی استعلامات، ۱۵ پرونده در حال تکمیل اطلاعات کارت بوده و ۴۰ پرونده برای اصلاح برگشت داده شده است. همچنین ۲۲ پرونده تکمیل و کارت آن‌ها صادر شده است. بر اساس این گزارش ۴۵۲ نفر نیز درخواست خود را در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، اما به دلایلی درخواست خود را به اداره کل استان ارجاع نداده‌اند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حسین حسین زاده
France
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
باسلام اینجانب نزدیک به ۳۰ سال در زمینه تئاتر و نمایش فعالیت دارم و ۱۲ سال است بیمه شده صندوق هستم ولی تاکنون وامی دریافت نکردم وواقعا الان در بدترین شرایط با۴ سر عائله زندگی میکنم و انتظارم از مسئولین امر اینست که برایم مبِلغی بعنوان وام پرداخت نمایند تا دراین شرایط بیش از این شرمنده اهل وعیال نشوم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->