کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

پیگیر جبران بخشی از ضرر و زیان‌های مشاغل هنری هستیم

  • کد خبر: ۳۴۳۳۶
  • ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
پیگیر جبران بخشی از ضرر و زیان‌های مشاغل هنری هستیم
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از قدیمی‌ترین آموزشگاه آزاد موسیقی مشهد بازدید و اظهار امیدواری کرد با پیگیری‌های ارشاد خراسان رضوی، بخشی از ضرر و زیان‌های ناشی از وضعیت کرونا جبران شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در شرایط روزهای کرونایی که برخی هنرمندان بیش از هر زمانی اندوهگین هستند و فعالیت‌های هنری‌شان را متوقف کرده‌اند، سرزدن مسئولان شاید دل‌گرمی برای آن‌ها محسوب شود. به همین دلیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی دیدارهایی با هنرمندان پیش‌کسوت انجام داده و از برخی مراکز هنری بازدید کرده است. در راستای همین بازدیدها بود که جعفر مروارید برای دل‌گرمی هنرمندان به آموزشگاه بامداد،‌ از قدیمی‌ترین آموزشگاه‌های آزاد موسیقی مشهد، رفت تا در شرایط کنونی از این مرکز هنری بازدید کند.


او پس از بازدید از شرایط برگزاری کلاس‌ها باتوجه‌به شرایط کنونی، گفت: می‌دانیم در شرایط فعلی کسب‌وکارهای فرهنگی‌هنری ضرر و زیان دیده‌اند. ما هم پیگیر هستیم تا قسمتی از این ضرر و زیان‌ها جبران شود.

 

او ادامه داد: از ستاد مقابله با بیماری کرونا پیگیری می‌کنیم تا کلاس‌های آموزشی به‌صورت خصوصی و انفرادی و البته با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. حتی اگر لازم شد، دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند از آموزشگاه‌ها بازدید کند تا در صورتی که شرایط برگزاری کلاس‌های انفرادی وجود دارد، این کلاس‌ها برگزار شود.

 

مروارید در بخشی دیگر از صحبت‌هایش به برگزاری برخی آموزش‌های هنری به‌صورت مجازی اشاره کرد. به گفته او لازم است بر این آموزش‌ها نظارت و کیفیت آن‌ها سنجیده شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در پایان از سالار مرتضوی، مدیر آموزشگاه بامداد، به‌دلیل فعالیت‌های ماندگار هنری‌شان تقدیر کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->