آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آمادگی بهزیستی برای بازگشایی مهدکودک‌های مناطق سفید

  • کد خبر: ۲۶۳۱۲
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
آمادگی بهزیستی برای بازگشایی مهدکودک‌های مناطق سفید
رئیس ستاد مقابله با بیماری‌های واگیردار سازمان بهزیستی کشور گفت: اگر مدارس در مناطق سفید بر اساس تصمیم‌ این ستاد بازگشایی شوند، مهدکودک‌ها نیز برای بازگشایی آماده هستند.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد نفریه در خصوص آخرین تصمیمات بهزیستی برای نحوه ادامه فعالیت مهد‌کودک‌های افزود: با توجه به اینکه الان فصل ثبت نام سال جدید مهد‌‌کودک‌های است، براساس آخرین دستورالعمل سازمان بهزیستی کشور، مهد‌کودک‌های می‌توانند صبح‌ها مرکز خود را باز کنند و مسئول فنی، تعدادی از پرسنل و نیرو‌های خدماتی برای انجام امور ضروری حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی از بده بستان‌های مالی بین خانواده‌ها و مهد‌کودک‌های به دنبال تعطیلی این مراکز روی زمین مانده بود که در حال حاضر امکان‌پذیر شده است، اظهار کرد: همچنین ضدعفونی مرکز، تعمیرات و... نیز در این فرصت امکان‌پذیر است، اما تا اطلاع ثانوی کودکی در مراکز پذیرش نخواهد شد.

رئیس ستاد مقابله با بیماری‌های واگیردار سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه تصمیمی مبنی بر پذیرش کودکان در مهد‌کودک‌های مبتنی بر نظر ستاد کشوری مقابله با کروناست، تصریح کرد: اگر مدارس در مناطق سفید بر اساس تصمیم این ستاد بازگشایی شوند، مهد‌کودک‌های نیز برای بازگشایی آماده هستند.

نفریه ادامه داد: با این وجود بخش اداری مهد‌کودک‌های فعلا بازگشایی شده‌اند و آموزش به مربیان برای اجرای دستورالعمل‌های خاص این دوران در حال اجراست. همچنین تحت تدابیر و پروتکل‌های بهداشتی، در صورتی که ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز صادر کند، مهد‌کودک‌های نیز آغاز به پذیرش کودکان خواهند کرد.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->