نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

۶۴۰۰ دلار بدهی روی دست پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۶۳۲۲
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
۶۴۰۰ دلار بدهی روی دست پرسپولیس
بحران مالی در پرسپولیس شرایط این باشگاه را بحرانی‌تر از همیشه کرده است. شرایطی که مدیران وقت پرسپولیس را مجبور کرده است برای تأمین هزینه‌های یکی از سفرهای تیم، مبلغی را از آژانس ارائه‌دهنده خدمات هواپیمایی قرض بگیرند.

به گزارش شهرآرانیوز، چند ماهی است که یکی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس با مسئولان این باشگاه تماس می‌گیرد تا مطالبات خود را وصل کند. با وجود اینکه این مبلغ نسبت به هزینه‌های جاری باشگاه ناچیز است اما تا به حال پرداخت نشده و ماجرای عجیبی را ایجاد کرده است.

در دوره مدیریت محمد حسن انصاری‌فرد، باشگاه پرسپولیس با یک آژانس هواپیمایی قراردادی منعقد می‌کند که بر اساس آن، آژانس مذکور خدمات سفر کاروان پرسپولیس به خارج از کشور برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کند. پس از امضای این قرارداد زمانی که پرسپولیسی‌ها قصد داشتند عازم دوحه شوند، انصاری‌فرد با مدیر آژانس هواپیمایی طرف قرارداد تماس می‌گیرد و عنوان می‌کند که باشگاه در تأمین هزینه‌های جاری تیم در دوحه دچار مشکل شده و از مدیر این آژانس درخواست می‌کند تا به نماینده باشگاه پرسپولیس مبلغی ارز تحویل دهد تا پرسپولیس‌ از پس پرداخت هزینه‌های خود در دوحه بر بیاید.

یعنی باشگاه عملا نه‌تنها هزینه هتل و پرواز را پرداخت نکرده بود، بلکه در اقدامی جالب برای هزینه‌های جاری خود نیز از مدیر آژانس تقاضای پولی به عنوان قرض می‌کند. در ادامه مدیر این آژانس هم ۶۴٠٠ دلار به نماینده باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌کند، پرداختی که تا به امروز تسویه نشده است. 

نکته جالب در این ماجرا این است باشگاه پرسپولیس که با شرکتی به عنوان کارگزار قرارداد همکاری داشت، در مقطعی تحت مدیریت انصاری‌فرد آن‌قدر دچار مشکل مالی می‌شود که برای تأمین ۶۴٠٠ دلار مجبور می‌شود از مدیر آژانس تقاضای پول به عنوان قرض کند.

اینکه در آن مقطع چه سیاستی در تأمین منابع مالی در باشگاه پرسپولیس اتخاذ می‌شد، نکته‌ای است که مدیران سابق این باشگاه باید پاسخ‌گوی آن باشند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->