اجرای فاز نخست پروژه میان‌گذر جنوبی با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مشهد آغاز عملیات عمرانی فاز دوم خط ۳ متروی مشهد تا میدان فردوسی با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان هدف‌گذاری برای افزایش حجم تبادلات تجاری ایران و ترکمنستان به ۳ میلیارد دلار  مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه: خراسان رضوی سهم قابل‌توجهی در افزایش صادرات کشور در یک سال گذشته داشته است + فیلم پیش‌بینی تداوم آلودگی هوای مشهد برای گروه‌های حساس طی امروز و فردا (۳۰ مهر و یکم آبان ۱۴۰۴) دیپلماسی منطقه‌ای، پلی به سوی توسعه پایدار خراسان | مشهد، میزبان دومین رویداد استانی وزارت امور خارجه «قربانعلی شیرازی» مشاور شهردار مشهد در امور شهرسازی و معماری شد (۲۹ مهر ۱۴۰۴) ولیعهد عربستان با ترامپ دیدار می‌کند آب در برخی نقاط مشهد، فردا (۳۰ مهر ۱۴۰۴)، به مدت ۸ ساعت قطع خواهد بود افزایش چشمگیر آلودگی هوا در مشهد | پاییز امسال، نفس مشهد تنگ‌تر می‌شود نگاهی به آخرین وضعیت بافت پیرامون حرم امام‌رضا(ع) | هم‌زیستی هویت و نوسازی و چاره‌ای که نیست استاندار خراسان جنوبی: دیپلماسی منطقه‌ای فرصتی ارزشمند برای سرمایه گذاری استان‌های خراسان در کشور‌های همسایه است هوای مشهد برای گروه‌های حساس، ناسالم اعلام شد (۲۹ مهر ۱۴۰۴) کاشت بیش از ۲۰۵ هزار گل پاییزی در مشهد برای جشنواره «طعم و رنگ پاییز ۱۴۰۴» پخش «انجمن اشباح» از امشب (۲۹ مهر ۱۴۰۴) در فیلم‌نت + بازیگران گروه اول آلودگی هوای مشهد در مهر ۱۴۰۴ نسبت‌به سال قبل، ۲برابر شد | هشدار شورای شهر درباره پیامدهای آلودگی برای سلامت شهروندان رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بلندمرتبه‌سازی یکی از منابع درآمدی مهم در شرایط سخت اقتصادی است شهردار مشهد مقدس: ساختار معیوب املاک قولنامه‌ای در مشهد با نگاه مردم‌محور اصلاح شود
سرخط خبرها

خطوط بی. آر. تی و ورودی‌های شهر در اولویت اجرای آسفالت پلمیری

  • کد خبر: ۲۶۵۵
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
خطوط بی. آر. تی و ورودی‌های شهر در اولویت اجرای آسفالت پلمیری
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اولویت بندی در اجرای آسفالت پلمیری در معابر خاص مانند خطوط بی. آر.تی و ورودی‌های شهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، خلیل الله کاظمی با اعلام این خبر بیان داشت: امسال تنها معابر خاص مانند خطوط بی.آر.تی، پل ها، ورودی شهر و برخی معابر که رفت و آمد بالایی دارند در اولویت اجرای آسفالت پلمیری قرار می گیرند و در مابقی موارد آسفالت معمولی استفاده می شود.


سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد افزود: پودر لاستیک با قیر ممزوج می شود تا خاصیت شکل پذیری پیدا کند. این مزیت در آسفالت، برای عبور خودروهای سنگین به کار می‌آید تا از عوارض عبور این خودروها بر آسفالت و تغییر شکل آن بکاهد. این نوع آسفالت، پلیمری نام دارد که ۳۰ درصد در کاهش هزینه ها اثرگذار است.

کاظمی تصریح کرد: اگر بر روی آسفالت قدیمی آسفالت جدید ریخته شود، این کار سبب از بین رفتن جداول کنار خیابان و عدم حذف خرابی ها و انتقال آن به آسفالت جدید می شود، پس برای رفع این مشکل تراش آسفالت انجام می شود.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: تراشه های مازاد در زمین های تملک شده از سوی شهرداری یا پارکینگ ها به صورت سرد پخش می شود و پس از غلتک کوبی، به مدت ۵ ماه قابل استفاده است.


وی در خاتمه افزود: با اختراع دستگاهی که به ثبت نیز رسیده، تراشه ها گرم می شوند، سپس با مصالح سنگین مخلوط شده و آسفالت معمولی را در اختیار قرار می‌دهد. این آسفالت در دسترسی های فرعی که ماشین آسفالت امکان تردد در آنجا را ندارد، پخش می شود و عمر ۱۰ ساله دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->