علوی مقدم: سال ۱۴۰۴ نویدبخش نشاط اجتماعی و توسعه ورزش در شهر امام رضا(ع) است تدوین بسته جامع سرمایه‌گذاری در دستور کار شهرداری مشهد قرار گرفت باید اقدامات شهرداری مشهد در زبان و ذهن مردم جاری شود ضمیری: نتیجه اقدامات مدیریت شهری کسب رضایت عمومی در سال ۱۴۰۳ بود شهردار مشهد مقدس: توسعه شهر در گرو تعامل سازنده ایست که در مدیریت شهری شکل گرفته است ناصحی: در سال ۱۴۰۴ شهرداری مشهد مکلف به ارتقای نشاط اجتماعی از طریق رویداد‌های ورزشی است چرا تصویب بزرگ‌ترین قرارداد خرید واگن اهمیت دارد؟ | شتاب مترو مشهد با خرید ۶۰ واگن قطار شهری + فیلم  اجرای ۵۳ عنوان اصلی فعالیت استقبال از بهار توسط معاونت خدمات شهری مشهد مجموع فروش صنایع‌دستی خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۴ به بیش از ۷۸ میلیارد تومان رسید نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: سال ۱۴۰۴ تلاش‌های مدیریت شهری در دوره ششم به ثمر خواهد نشست خراسان رضوی با ۸۶ رویداد گردشگری در صدر کشور قرار گرفت | پیش بینی توسعه اقامتگاه‌های بومگردی روایت روزنامه «حبل‌المتین» از نخستین گلوله‌زنی به حرم مطهر امام رضا (ع) در ۱۱۹ سال پیش | ترکیدن بغض فقرا در صحن مقدس مشهد میزبان نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی و گردشگری با حضور کشور‌های منطقه می‌شود دبیریان: طرح جامع حمایت از سرمایه‌گذاران در شورای شهر مشهد تصویب شد رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت شهری باید با ایجاد بستر‌های اعتمادساز، مردم را به سرمایه‌گذاری در تولید ترغیب کند هوای مشهد امروز هم آلوده است (۱۹ فروردین ۱۴۰۴) بیش از ۲۵ درصد نیاز آبی فضای سبز مشهد از پساب تامین می‌شود سخنگوی شورای شهر مشهد: انعقاد قرارداد تولید ۶۰ دستگاه واگن خط یک متروی مشهد اتفاقی بسیار مهم در طول تاریخ دوران مدیریت شهری است
سرخط خبرها

خطوط بی. آر. تی و ورودی‌های شهر در اولویت اجرای آسفالت پلمیری

  • کد خبر: ۲۶۵۵
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
خطوط بی. آر. تی و ورودی‌های شهر در اولویت اجرای آسفالت پلمیری
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اولویت بندی در اجرای آسفالت پلمیری در معابر خاص مانند خطوط بی. آر.تی و ورودی‌های شهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، خلیل الله کاظمی با اعلام این خبر بیان داشت: امسال تنها معابر خاص مانند خطوط بی.آر.تی، پل ها، ورودی شهر و برخی معابر که رفت و آمد بالایی دارند در اولویت اجرای آسفالت پلمیری قرار می گیرند و در مابقی موارد آسفالت معمولی استفاده می شود.


سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد افزود: پودر لاستیک با قیر ممزوج می شود تا خاصیت شکل پذیری پیدا کند. این مزیت در آسفالت، برای عبور خودروهای سنگین به کار می‌آید تا از عوارض عبور این خودروها بر آسفالت و تغییر شکل آن بکاهد. این نوع آسفالت، پلیمری نام دارد که ۳۰ درصد در کاهش هزینه ها اثرگذار است.

کاظمی تصریح کرد: اگر بر روی آسفالت قدیمی آسفالت جدید ریخته شود، این کار سبب از بین رفتن جداول کنار خیابان و عدم حذف خرابی ها و انتقال آن به آسفالت جدید می شود، پس برای رفع این مشکل تراش آسفالت انجام می شود.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: تراشه های مازاد در زمین های تملک شده از سوی شهرداری یا پارکینگ ها به صورت سرد پخش می شود و پس از غلتک کوبی، به مدت ۵ ماه قابل استفاده است.


وی در خاتمه افزود: با اختراع دستگاهی که به ثبت نیز رسیده، تراشه ها گرم می شوند، سپس با مصالح سنگین مخلوط شده و آسفالت معمولی را در اختیار قرار می‌دهد. این آسفالت در دسترسی های فرعی که ماشین آسفالت امکان تردد در آنجا را ندارد، پخش می شود و عمر ۱۰ ساله دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->