آب هویج را با این گیاه ترکیب کنید خاصیتش چند برابر می‌شود  بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۵ درصد افزایش حقوق هم نمی‌توانند زندگی کنند جایگزین‌های مفید و جادویی شکر | با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید پنج راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد | اگر سابقه ابتلا به آلرژی‌های بهاری را دارید، این مطلب را بخوانید آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعرفه‌های ابلاغی وزارت بهداشت برای تمامی پزشکان لازم الاجراست واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در ماه‌های اردیبهشت و خرداد در مشهد اجرا می‌شود زلزله‌های شدید، تایوان را لرزاندند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آتش‌سوزی مهیب در کرمان مهار شد آغاز موج‌های بارشی جدید | وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خبر جدید از زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) فعالیت‌های دریایی در خزر ممنوع شد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج - اصفهان + فیلم درگیری دو دوست صمیمی، جان یک نفر را گرفت موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله، کودک ۶ ساله را به کام مرگ کشاند + عکس احترام به انسان در معماری ایرانی امسال ۷۳ درصد زائران خراسانی حج تمتع بیش‌از ۵۰ سال دارند آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد از امروز (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری اولین نشست شورای فرهنگ عمومی طرقبه‌شاندیز در سال ۱۴۰۳ به‌میزبانی دانشگاه بینالود طرقبه
سرخط خبرها

تالارهای پذیرایی به این زودی‌ بازگشایی نمی‌شوند/ تعطیلی ۶۰ تالار پذیرایی در مشهد

  • کد خبر: ۲۶۷۲۴
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
  • ۹۴
تالارهای پذیرایی به این زودی‌ بازگشایی نمی‌شوند/ تعطیلی ۶۰ تالار پذیرایی در مشهد
با هزار امید و آرزو دنبال لباس سفید عروس رفته و تاریخ مراسمشان را اول اسفندماه سال گذشته تعیین کرده بودند....
سمیرا شاهیان/ شهرآرانیوز، ... سروکله ویروس منحوس کرونا که پیدا شد، برنامه‌ریزی زوج‌های جوان دستخوش تغییر شد. یکی دو روز مانده به تاریخی که تالار پذیرایی ویژه جشن عروسی رزرو شده بود، اقوام و آشنایان زنگ می‌زدند و با بیم و هراس از قطعی بودن مراسم می‌پرسیدند.

در دل عروس و داماد آشوب بود؛ از طرفی همه پیش‌بینی‌ها از جمله خرید لباس، رزرو آرایشگاه، سفارش دسته گل، تأیید نهایی منوی پذیرایی ویژه میهمان‌ها را انجام داده بودند و از سوی دیگر نگران عواقب تجمعی بودند که ممکن بود در مراسم آن‌ها پیش بیاید. بر سر دو راهی‌ای مانده بودند که نه دلشان می‌آمد قید شادترین روز زندگی مشترکشان و خاطره آن را بزنند و نه می‌توانستند در اوایل بحران شیوع کرونا به دلیل لغو قرارداد‌های بسته شده، متضرر شوند.
 
بعضی تالار‌های پذیرایی بدقلقی می‌کردند و به صحبت مسئولان بی‌توجه بودند و اصرار داشتند از کسانی که قراردادشان را لغو می‌کردند، جریمه بگیرند. در این میان برخی از تالار‌ها نیز برای رعایت بهداشت با عروس و داماد‌ها همکاری کردند و قرارداد‌ها را لغو یا به تاریخی دیگری موکول کردند. از نزدیک‌ترین این تاریخ‌ها خردادماه است که کمتر از ۱۰ روز به شروع آن مانده است.

پس از فعال‌شدن مشاغل کم‌خطر، کم‌کم سایر مشاغل نیز فعالیت خودشان را از اردیبهشت‌ماه آغاز کردند، اما در این میان تالار‌های پذیرایی و استخر‌ها جزو اماکن پرخطر هستند به علت شیوع ویروس کرونا که حتی با اغماض نیز خبری از بازگشایی آن‌ها نیست.

تعطیلی کامل ۶۰ تالار پذیرایی در مشهد
دراین‌باره با رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی مشهد صحبت می‌کنیم و تاریخ بازگشایی این اماکن را جویا می‌شویم. ابراهیم حقیقی می‌گوید: ۶۰ تالار پذیرایی درجه یک، دو و سه در مشهد داریم که هیچ پیش‌بینی‌ای برای بازگشایی این اماکن نداریم.

او می‌افزاید: متأسفانه، چون در سالن‌های پذیرایی تجمع مردمی داریم، یعنی در یک سالن و در زمان برگزاری مراسم دست‌کم ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر تجمع می‌کنند و ممکن است از این جمعیت یکی دو نفر بیماری داشته باشند و برای دیگران خطر ایجاد کنند، به این زودی مجوزی برای بازگشایی تالار‌ها نمی‌دهند.


نیروی بیکار شده تالار‌های پذیرایی
با تعطیلی تالار‌های پذیرایی، مسئله بیکاری کارکنان شاغل در این سالن‌ها مطرح می‌شود. رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی مشهد دراین‌باره می‌گوید: هر تالار پذیرایی بین ۸ تا ۱۰ نفر کارمند داشته است که در بحران شیوع کرونا بیشتر آن‌ها بیکار شده‌اند و متأسفانه اتحادیه برای این افراد نمی‌تواند کاری انجام دهد.

حقیقی می‌افزاید: از آنجا که زمان پایان بحران کرونا مشخص نبود و مدیران تالار‌ها به کارکنانشان نیاز داشتند، در این مدت حقوق نیرو‌های کارشان را از جیب خودشان می‌پرداختند، اما عده‌ای از صاحبان تالار‌ها هم عذر کارکنانشان را خواستند و گفتند بیمه بیکاری بگیرید. البته من تا این زمان از کسی نشنیدم که بیمه بیکاری را دریافت کرده باشد و طبیعی است که معیشت عده‌ای به خطر افتاده است.

تالار‌هایی که تاریخ جدید دادند، تخلف کردند
رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی مشهد با اشاره به آن دسته از مدیران تالار‌های پذیرایی که به درخواست مشتریان، برای قرارداد‌های لغو شده، تاریخ جدید تنظیم کرده‌اند، گفت: این کار صددرصد تخلف است و این افراد می‌بایست تا صدور دستورالعمل صبر می‌کردند؛ زیرا با تعیین تاریخ مراسم عروسی، مشتریان در صدد تنظیم برنامه‌های دیگر مانند آرایشگاه و آتلیه و... برمی آیند و مشکلات بعدی به وجود می‌آید.

هرچند که این افراد برای تاریخی که اعلام کردند، متذکر شدند در صورتی اجازه برگزاری مراسم دارند که اداره بهداشت اجازه فعالیت به آن‌ها بدهد.

حقیقی یادآور می‌شود: البته بیشتر این قرارداد‌ها برای باغ‌تالار‌های سمت طرقبه و شاندیز است و در مشهد خیلی کم هستند، اما شهروندان باید در نظر داشته باشند تاریخ مقرر شده جدید نیز قطعی نیست.

او تأکید می‌کند: در تالار‌های داخل شهر مبلغی بابت لغو مراسم کسر نشده است، اما در پرداخت بیعانه و مبلغ قرارداد، مشکلاتی داشتند که به دنبال آن به اتحادیه مراجعه و اعتراض می‌کردند.

در این میان، در باغ‌تالار‌ها و تالار‌های طرقبه و شاندیز، طبق مصوبه فرمانداری شهرستان طرقبه و شاندیز باید مبلغی بابت لغو پرداخت می‌کردند. این مبلغ بستگی به درجه تالار پذیرایی از ۵۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متغییر بود.


در بحران کرونا مراسمی برگزار نشده

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی مشهد در پاسخ به اینکه در این مدت مراسمی به صورت چراغ خاموش برگزار شده است یا نه، می‌گوید: ممکن است اطراف شهر مشهد برگزار شده باشد، اما من در مشهد نشنیدم مراسمی برگزار شده باشد.

او در پایان یادآور می‌شود: ۷۰ باغ‌سرا و باغ‌تالار در اطراف مشهد داریم که طبق پروتکل بهداشتی و ظرفیت سالن‌ها، پس از اعلام بازگشایی تالار‌ها درباره نحوه فعالیت آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
6
26
تورو قرآن تالار هارو باز کنید اخه شما چه میدونید از دل ماها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
5
34
چراتوتالارممکن مریض باشه ولی توپاساژهاتومسجدهامریضی نیس چرادارین اینطورمیکنین اخه
توت فرنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
بابا حداقل باغ هارو باز کنید که رو باز هستن به خدا ما داریم کرایه خونه میدیم اونم خونه ای که یه شبم کسی توش نبوده ما این همه صبر کردیم کارامون روبه راه بشه بابا کرونا پاییز بدتر میشه واکسن کجا بود ما که نمیشه ده سال صبر کنیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
1
24
انشالله مسولین باسواد ما ی کم از خواب غفلت بیدار بشن و کمی هم درک این مطلب و داشته باشن
اگر قرار ب انتشار ویروس باشه تو مترو و اتوبوس و ادارات دولتی خیلی خیلی انتشار بیشتره
تو مراسم های عروسی و ....همه فامیلها که همین الان هم با هم ارتباط دارن دور هم جمع میشن.
چرا باید فشارشو ب تالار ها بیارین
ما الان چهار ماهه که تعطیل هستیم
هر ماه ۲۵ میلیون اجاره میدیم و ۱۰ میلیون هزینه های ثابت تالار که میشه ماهی ۳۵ میلیون تومان
میشه بگین که ما این پول و باید از کجا در بیاریم و پرداخت کنیم
حالا پول برق و حقوق پرسنل و ....بماند
گفتن بانکها نباید اقساط و بگیرن
هر روز دارن از بانک بهمون فشار میارن که قسط ها مون عقب افتاده
اخه اگر انصاف دارین و خدا رو میشناسین یکم هم خودشون و بزارن جای ما.....
اگر دو ماه حقوق هر کدومشون عقب بی افته زمین و زمان و بهم میریزن

بواسطه تعطیلی تالار میدونید چه تعدهد ادم الان بیکار هستن و معیشت انها ب مشکل خورده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
32
فقط تالارها باعث مریضی میشن؟همه جا بازه به غیر تالارها،پس دل ما چی میشه چند ماه ک عروسیمون عقب اوفتاده،تالارها هم میتونن میز هشت نفرو رو چهار نفر کنن،اگر تالارها باز نشه بعدش محرم و صفر وای فکرشم حالمو خراب میکنه،تو رو خدا ی فکری برای ما کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
27
فقط تالارها باعث مریضی میشن؟همه جا بازه به غیر تالارها،پس دل ما چی میشه چند ماه ک عروسیمون عقب اوفتاده،تالارها هم میتونن میز هشت نفرو رو چهار نفر کنن،اگر تالارها باز نشه بعدش محرم و صفر وای فکرشم حالمو خراب میکنه،تو رو خدا ی فکری برای ما کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
اره دیگه شانس ماس دیگه خوردیم به این اوضاع لعنتی
جالب اینجاس بیشتر جوونا جشنشونو تو خونه برگزار کردن که تبعاتش خیلی بدتره
کاش یکی صدامونو به گوش مسئولین برسونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
8
17
تالارها و هتل ها واقعا غیرضروری هستن کلی ادم نمیتونه از خکراک پوشاکش بگذره
فیروزه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
چرا ضروری نیستند می‌دونی چند نفر از این راه نون میخورن واقعا نمی‌دونم شما ها چ فکری میکنیدک همینطور رو هوا اظهار نظر میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
بزرگوار زندگی ما ۴ ماهه معطل
تو این موقعیت قرار بگیری اینجوری قضاوت نمیکنی
رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
11
سلام یه سوال لطفا مسئولین جواب بدن
واقعا داخل پاساژها مساجد ومدارس ودانشگاه ها که قراره بازبشن وبازارها این ویروس منحوس نیست؟؟؟!!!!!!!
فقط اصل داخله تالارها هست اره ؟؟؟
نگار
Germany
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
9
13
هیچکس دوست نداره تو این شرایط به مراسم عروسی یا ولیمه دعوت بشه.کسانیکه تو این شرایط اصرار به گرفتن مراسم دارن به فکر دیگران نیستند .لااقل تو شرایط فعلی تهران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
6
12
وقتی تالار باز نشه ملت میره تو خونه
عروسی میگیره تو خونه خطرش بیشتر رعایتش کمتره
ولی تالار بهتره
ظرفیت هر تالاری وقتی ۱۰۰۰ باشه
بشه ۵۰۰ تا
فاصله ها رعایت بشه
الان همه جا بازه تالار گناه کرده
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
3
12
سلام خسته نباشید خدمت بزرگ های مملکت جمهوری اسلام من یک جوان این ملت هستم واقعا خدا رو خوش نمیاد این باغ تالار ها بست باش خدایش گناه دارن اگ واقعا واس شما ها هم این مشکل باش این طور برخورد می کردی بعضی موقع آدم باید خود شو جای دیگری بزار من واقعا الان این پیام ها و با چشم خودم هم دیدم مدیر های تالار دارن دست به پول های نزول می زنن چون واقعا مجبور هستن از کجا بیارن بانک ها به قول خود شون کمک می کنن و تاریخ چک ها و وام ها رو عقب انداختن یک مدت بو د ولی الان که دارن وام ها و چک ها رو نقد می کن باز هم من یک جوان هستم از شما ها خواهش می کنم گناه دارن باغ تالار ها رو باز کنید خودتون هم می دونید که ویروس کرونا اگ بگیره می گیره الان جامعه آزاد شده مثل قبل مردم رعایت نمی کنن فقط شعار می دن رعایت می کن پس باز رید تالار ها باز بشن ممنون می شم اگ بهشون لطف کنید و کسب کار ها شون رو باز کن ......!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
12
14
باسلام وخسته نباشی خوب کاری میکنی که تالارهارابازنمیکنیدانشاالاکرونا میره بعدهمه مراسماشونوانجام مییدن
ناشناس
Netherlands
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
لابدخودت مجردی این حرفومیزنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
ایشالا ک عروسی خودت این بلا سرت بیا تا عقلت سرجاش بیاد حرف اضافه نزنی
فیروزه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
چرا خوب میکنن کرونا کی میره یک سال دوسال ده سال دیگه..اطهارنظر ممنوع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
لطفا نظر ندید شما
حالا باز نشه یه مشت جوان زندگیشان بپاشه بخاطر چندسال عقد بودن یا اختلاف دعوا ک پیش امد سر اینک مجبوریم عروسی بگیریم
Mpht
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
10
15
تو رو خداااااا فکری به حال زندگی ما جوونایی که معطل این اوضاع هستیم بکنین دیگه
شبهای قدر تجمع
نماز جمعه تجمع
مترو تجمع
بازار تجمع
قرار راه پیمایی قدس باشه تجمع
نماز عید باشه تجمع
تالارها که قرار مراسم بگیرن همه اقوام درجه یک هستن که هیچ کدوم ناقل بیماری نیستن
والا بخدا خسته شدیم از بس رزرو شد و کنسل شد
این بیماری حالا حالاها مهمون ماس
یه دستوری ارایه بدین که تالارهام بازگشایی بشن بریم سر خونه زندگیمون
ناشناس
Germany
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
4
11
ماجوونایی که به خاطر کرونا زندگیمون بی برنامه شده هیچی نمیتونیم بگیم ازبچگی آرزوی لباس سفید وعروسی داشتیم الان چجوری بدون هیچکدوم اینا بریم خونمون مگه ماها دل نداریم آرزو نداریم ی ساله که منتظر روز عروسیمم الانم بلاتکلیف شدیم تورو خدا تالاراروبازکنید خواهش میکنم ازتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
3
13
سلام توروخدا تالارها باز کنید چقدر جوان آرزو دارند از اسفندماه همه چی آماده الان خرداد شده هفته اول ماه رمضان تمام بشه فکر اساسی کنید یه جوان با کلی آرزو میخواهد زندگیش شروع کنه همه جا با ز شده آرایشگاه و آتلیه و پاساژها وغیررررره فقط مشکل تالارها هست
سارا مرادي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
6
16
نميدونم كساني كه اصرار به بازگشايي تالارها دارن به فكر جون عزيزانشون هستن يا نه؟؟؟ واقعا عروسي ايي كه مهموناش با ماسك و دستكش شركت كنن و با ترس و لرز دست به ميوه و غذا بزنن براي عروس و داماد ها خوشاينده؟؟؟ درسته كه صاحبين اين مشاغل خيليييي متضرر شدن همچنين كارمندانشون، ولي راه حلش اين نيست كه جون بقيه به خطر بيفته، دولت بايد به فكر باشه، در ضمن من خودم عروسيم تو همين زمان بود و كنسل شد
ناشناس
Germany
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
دقیقا منم نگران دورو بریامم
دوست ندارم هیچ کدومشون مریض بشن و خدایی نکرده فوت کنند
وقتی قراره عروسی من باشه یک خاطره بد برام بمونه
ما نمیدونیم ک کی ناقل کی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
شاید شما دل خوشی نداری ..ولی ما عروسی میخایم ..چون عروسی ها فامیل ها هستند و شناخت بهتری داریم ازشون ولی توی مکان های مانند مساجد مدارس رستوران‌ها فامیل وغیر فامیل بومی وغیر بومی میتونن ناقل کرونا باشند .بعد ورودی هر تالار تست بگیرن و با رعایت فاصله حضور داشته باشن مشکلی پیش نمیاد انشالا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
دوست گرامی فامیل ما همین الانشم هفته ای که هفت روزه هرروزش رو دارن میان و میرن. توی این آمد و رفت ها کرونا نمیگیرن توی تالار بیان بشینن میگیرن؟؟ مثلا الان میان خونه ما یا بهمدیگه که سرمیزنن کرونا میگه تو خونه کاریشون ندارم بیان تالار برسم خدمتشون؟؟ ضمنا کسی که داره توی این شرایط مجلس میگیره قطعا اعلام میکنه اگر کسی دوست نداره بیاد هیچ اجباری نیست و نیومدنشون باعث دلخوری نمیشه.
مائده
United States of America
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
11
سلام حداقل تاریخش رو بگید کی باز میشه یا تا کی باز نمیشه که سردرگم نباشیم
روزای خوبی نیس واسه ماها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
بله دقیقاً
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
تاسال اینده باز نخواهدشد شمابرویه فکر دیگه بکن
فیروزه یاسوج
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
2
سلام بچه ها خبری نشد تصمیمی گرفته نشد
حاجی جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
3
تالارهار با رعایت پروتکل بهداشتی مشکلی در بازگشایی ندارند برنامه ریزی شده دخترم عروسیش بشه انشاالله ویروس کرونا یک هفته دیگه نیست ریشه کن میشه .دستتون درد نکنه تالارها را باز کنید.ممنون
.....
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
1
4
تورو به خدا باز کنین زندگیمون رو هواست نمیشه بدون مراسم رفت سر خونه زندگی خدا می دونه تو چه فشاری هستیم لعنت به کرونا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
عزیزم برنامه الکی نریز اگه دلت خیلی مراسم میخواد برنامتوبچین واسه سال اینده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
میش نظر ندی یکسال دیگ تصمین میدی شما ک باابن گرونی سال دیگ بشه بااین مبلغ عروسی گرفت
انگارنمیبینید که هروزم همچی داره قیمتش میر بالا
.
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
1
6
بخدا زندگیمون رو هواست خونه ی اجاره ای و وسایل چیده شده که یک روز هم توش زندگی نکردیم و کلی قسط و وام و اجاره ی خونه ی ماهانه از اون بدتر تعطیل شدن کار که هیچ درآمدی نیست بیمه بیکاری هم که اصلا نمیدن
توروخدا فکری کنین خدا می دونه تو چه شرایطی هستیم
ناشناس
United States of America
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
1
8
من بعد ۴ سال عقد، اسفند قرار بود عروسی بگیرم ک کنسل شد. الان نمیدونم چی میشه و باید چیکار کنیم.همه جا به حالت عادی برگشته و مردم همه جا میرن و ... فقط تالار بسته است. این بیماری ب این زودی از بین نمیره. کاش اجازه بدن عروسی بگیریم. من واقعا خسته شدم از این وضعیت.خیلی شرایط سختیه.هیچکس ما جوونا رو درک نمیکنه.هیچ امیدی هم ب ماه های آینده نیست ک با اطمینان بگیم کرونا کی و چ زمانی از بین میره.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
8
سلام ایا تالارهای عروسی از راهپیمای واجبتر نیس؟؟والله خجالت دارع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
5
سلام‌تا‌کی‌تالارها‌بسته‌بمانن‌با‌نامزدم‌دعوا‌مون‌شده‌بر‌سر‌عروسی‌تالار‌‌خانواده‌نامزدم‌می‌گن‌توی‌سالن‌سر‌پوشبگیریم‌تالار‌بهداشت‌رعایت‌‌می‌شه‌یا‌سالون‌ها‌‌خواهش..می‌کنم‌‌یکی‌نیست‌در‌باره‌تالار‌ها‌جواب‌بده‌تا‌کی‌تالار‌ها‌‌‌‌‌‌بسته‌بمانن‌‌
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
اگه واسه یه عروسی ازالان دعواتون شده پس بدون همسرخوبی برازندگی کردن نیست طلاق وتمام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
نمیخوا شما نظر بدی شما درک نداری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
واقعا متاسفم برای شما...اصلا چطور به همین راحتی طلاق رو تجویز میکنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
4
من خودم درگیر مراسمم ولی چه کاریه حالا عروسی نمیشه گرفت یه قربونی می کشم میرم سر خونه زندگیم آسمونم به زمین نیومده، توو فضای مجازی یه ویدیو میذارم و اطلاع رسانی می کنم تا همه ی فامیلا بدونن که عروسی تا اطلاع ثانوی تعطیله و با اجازه بزرگتر ها میریم سر خونه زندگیمون هر وقت کرونا تموم شد و همه چیز برگشت به روزای قبل یه مراسمم می گیرم. تمام.
خونواده ها انقدر سخت نگیرین بذارین جوونا برون توو خونشون خدارو خوش نمیاد، اجاره بدی واسه خونه ی خالی
هدیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
3
4
سلام تالارها تاسال اینده باید تعطیل بماند شایدبعضی ها به خاطره مراسم عروسیشون قید جونشونوزده باشن این دلیل نمیشه جون بقیه روهم به خطربندازن ادم باید ازعقلش استفاده کنه..جدا که مسئولین اگه بفکر جان مردم هستن باید فعلا تالارهارابسته نگهدارن..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
فقط یعنی تالار ها باعث مرگ مردم شد نکنه عامل ب وجود امدن ویروس هم تالار ها بود
نسترن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
حرف نزنی نمیگن لالی
تو الان از اول اسفند نشستی تو خونه ات ؟ اصلا خرید و دانشگاه و مسجد و پاساژ و خیابون نرفتی ؟؟؟؟؟؟؟ سوار تاکسی و اتوبوس و مترو نشدی ؟؟؟؟؟؟
هدیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
2
5
سلام تالارها تاسال اینده باید تعطیل بماند شایدبعضی ها به خاطره مراسم عروسیشون قید جونشونوزده باشن این دلیل نمیشه جون بقیه روهم به خطربندازن ادم باید ازعقلش استفاده کنه..جدا که مسئولین اگه بفکر جان مردم هستن باید فعلا تالارهارابسته نگهدارن..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
کی ب تو گفته نظر بدی خودت از عقلت استفاده کن بعد حرف بزن ..اگ خودت بودی همین حرف رو میزدی.....تو کسی یا کسی نبوده بگیردت یا هم از عروسیت خاطره خوشی نداری .. حرف بی جا ممنوع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
احتمالا خودت ترشیده ای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
ما مهمونا چه گناهی کردیم که شما می خواید عروسی بگیرید جون ما رو به خطر بندازید ما هم تو این شرایط اصلا دوست نداریم به عروسی دعوت بشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
دوست عزیزی که اعلام کردی دوست نداری بری عروسی قطعا رفتن و نرفتن شما برای صاحب مراسم اهمیتی نخواهد داشت. شما بشین تو قرنطینت کسی به شما کاری نداره
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
1
7
حالااگه مردم عروسی نگیرن نمیشه باباهیچی که ازجون خومون مهمترنیس که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
شما دعوت شدی نرو
الان یعنی از خونه ات تاحالا بیرون نررفتی حالا فقط تالارها ویروس میاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
3
توروخدا اونایی ک میگن تالارا بازنشن انصاف ندارن مابخاطر بی پولی سه سال صبر کردیم تا عروسی بگیریم تودلمون نمونه وقتی عروسی کسیو دیدیم حسرت نخوریم الان یکم جورکردیم پول خواستیم عروسی بگیریم این کرونا نزاشت اخه فقط عروسی نمیشه چرا بازارها مساجد همه جابازشده فقط جونا باید باحسرت بمونن مگه مرگ حق نیست اخرش ک میریم چرا آرزمون بروارده نشه ازکرونا فرارکنیم یازلزله میاد یا ی بلای دیگه حداقل بزارید مام ب آرزمون برسیم
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
3
سلام خواهش میکنم تالارهارو بازکنید اخه چرا فقط تالارها بستن بازارها مساجد همه جا بازشده فقط تالارتعطیله اونایی ک میگن بسته بمونن تالارا یادل ندارن یا فک میکنن ازمرگ میشه فرارکرد ازکرونا فرارکنید اززلزله فرارکنید اخه مگه اخرش نمیمیریم پس قسمتمون کی باشه میریم حداقل بعد سه سال تازه یکم جورکردیم ک بریم سرزندگیمون بزارید ی شب خوش باشیم مام لباس عروس بپوشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
همه جا رو ک باز کردین فقط تالارا خلاف کردن ک بازبشن والا روهواییم یه فکری ب حال مابکنید که روز ب روز همی چی گرون تر داره میشه،لااقل باغ هاروباز بذارید تا یه جشن کوچیک دورهمی بگیریم تموم شه بره نخواستیم جشن تجملاتی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
2
همه جا رو ک باز کردین فقط تالارا خلاف کردن ک بازبشن والا روهواییم یه فکری ب حال مابکنید که روز ب روز همی چی گرون تر داره میشه،لااقل باغ هاروباز بذارید تا یه جشن کوچیک دورهمی بگیریم تموم شه بره نخواستیم جشن تجملاتی.
شیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
6
خدا کنه تالارها بسته بمونه عروسی ما مرداده و برگزار نشه حوصله قر و فر خونواده دوماد رو ندارم. کرونا تشکر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
وای دقیقا منم همینطور اصلا حوصله ی عروسی و دنگ و فنگاشو ندارم کرونا یه بهونه خوبی شد
فیروزه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
خدا نکنه تو دلت خوش نیست تقصیر ماس...بی معنی...خواهشاً نظر نده تو ..دلت خوش نیست طلاق بگیر نمیخاد برای زندگیه ما تصمیم بگیری مگه تو تنهایی ک میخای عروسی کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
بیچاره خانواده شوهرت. مشخصه ازون دست دخترایی که فکر میکنی آسمون سوراخ شده تو افتادی پایین و هیچکس هم شان تو نیست
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
4
5
سلام.من خودمم مجلسم تیره ولی از خدا میخوام تشکیل نشه بیشتر از این که نگران عروسیم باشم ک برگزار نمیشه بیشتر نگران اینم ک برگزار بشه و خدایی نکرده توی مجلسم یکی اتفاقی براش بیوفته و تا اخر عمرم عذاب وجدانش با من باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
ب جهنم تو دلت ب عروست خوش نیست ک اینطور بی احساس حرف میزنی ...الکی ژست آدمای خوب و در نیار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
0
باسلام.اصلا نمیدونم کسی میخونه صدامون جایی میرسه ماهایی که رو هواییم بخاطر تالار ها..چرا لااقل تاریخ نمیگید چرا نمیگید قراره تا فلان ماه بسته باشه ولله داره میپاشه زندگیا خانواده ها به مشکل خوردن.الان روشن فکرا و منتقیدن میان میگن چرااا بدون مراسم برید ولی شما جای مایی که چند بار مراسممون بهم خورده نیستید و ایشالا نباشید مثل ما..والا ما به ۱۰۰ مهمونم داضیم با فاصله و با رعایت فقط باز کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
2
حداقل بگید باز میکنید یا نه ما جونای بدبخت تکلیف خودمونو بدونیم مردیم از بس استرسو بدبختی کشیدیم تو این چند وقت
K&o
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
ینی واقعا انقدر مسئولین ک به فکر راهپیمایی و نماز عید هستند میتونن به فکر ما جوان ها باشن که حدود 2 سال یا بیشتر عقد هستن و دارن اجاره خونه میدن خونه ای ک توش زندگب هم نمکنن این واقعا انصافه حداقل تالار های شهرستان ها رو باز کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
واقعا شماها چی فکر میکنید پیش خودتون؟ یعنی فقط میخواید کار خودتونو راه بندازید به هیچ چیز دیگ ای فکر نمیکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
وقتی دولت دنبال کار خودشه میخاد جلو آمریکا کم نیاره..روز قدس و شب قدر راهپیمایی و کنکور وحتی زمان برگزاری دور دوم انتخابات رو مشخص کرده ..ماهم فقط ب فکر خودمونیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
2
3
هر کی به فکر خودشه دو نفر می خوان ازدواج کنن ۱۰۰ نفر مریض بشن برن محضر دو نفری عقد کنن کسی هم مریض نمیشه.
به سختی کرونا رو کنترل کردیم به خاطر عشق و حال خودشون همه رو آلوده می کنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
شما حرف مفت نزن زندگی جوونا داره از هم میپاشه بخاطر بسته بودن تالارها خودم 4سال تو عقدم این همه سختی کشیدم چشم کشیدم که همه کارامون درست شه بعد امثال تو زر مفت میزنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
3
1
ا نهایی که میگن باز نشه بهتره جای ما تصمیم نگیرید شمایا مجردی یا مطلقه یا عروسی نمیخوای بگیری همینطوری برو سر زندگیت هی نگو از خدا میخوام کرونا نر تا عروسی نگیرم منم از خدا میخوام زودتر کرونابره و شما هم به قر و فر خونواده دوماد برسی . الانم انگار فقط مشکل تالار و شروع زندگی ما جوون هاست این مسافرتها و تجمع های دیگع دلیل بر انتشار کرونا نیست
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
3
زمان بازگشایی تالارها تا حدودی مشخص شده که خبرشو امروز از یک فرد موثق شنیدم که گفت احتمالا از 15 خرداد باز بشه ولی با پروتکل بهداشتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
چرا بیخودی حرف میزنید منبعی موثق تر از اتحادیه ی تالارها مگه هست؟ میگه حتی حدودشم مشخص نیست و تالارهایی که تاریخ از خودشون میگن برای اینه که مردم مراسماشونو کنسل نکنن ک بخوان یجا پول همه رو پس بدن
محمد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
2
1
با سلام از اینکه شما ها عاشق عزا و گریه هستین و از شادی مردم متنفرید شکی نیست. ولی چطور مترو که مردم موقع سوار شدن له میشن. نماز جمعه. زیارت گاهها باز میشه اما مردم عروسی نگیرن. نیمه شعبان اوج کرونا اداهای شما رو دیدیم اون روز کرونا رفته بود مرخصی. چند روز دیگه محرمه هیت ها پر میشه عیبی نداره. چرا نمیرید بمیرد خدا ورتون دراه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
بخدا خسته شدیم ازین وضعیت
توروخدا بازکنید
حداقل اینجوری هر کی نخواست نمیاد دیگه
رها
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
1
سلام خسته نباشید ازتون خواهش میکنم تالارهارو باز کنید حداقل ساعت مراسمو کم کنید بهداشت هم ب طور کلی رعایت میشه ببینید التماستون میکنیم ما جوونا چ گناهی کردیم بقران ما هم دل داریم ی ذره با انسانیت صحبت کنید ما هم دل داریم شما فکر میکنید اگه تالار هارو باز نکنید دیگه کسی عروسی نمیگیره اشتباه فکر نکنید تو خونه هم میتونن برگزار کنن ولی ب ملت کشور خودتون آسیب میزنید اینطوری پس تالار هارو باز کنید تا ما جوونا طرز دیگه ای رفتار نکنیم
.
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
3
حالا اگه عروسی نباشه نمیشه؟اولن ک اگه بازم بشه هبشکی نمیاد..مراسم عزا نمیرن مردم بیان عروسی؟
دومن عزیزان والا خرج تالارو دوتایی برین بگردین بهتره تا اینکه اینو اون بیان بگن فلانش این بود بهمانش این بود..کلیم استرس و برو اینور اونورو خرج اضافی...البته این نظر بندس..نظر شماهام محترمه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
لایک افرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
تالارهاروبازکنیددیگ وقتی همه جابازشده ینی فقط تالارهاکرونادارن ینی چی اخه
فاطمخ
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
تالارها باز بشن بخدااا مردم حق دارن همه هروس و دوماد هایی که عروس شون عقب افتاده بلا تکلیفن مردم خودشون هم دارن میگن که رعایت میکنیم من فقط میتونم بگم که تالارها باز بشن بهتره خیلی هم بهتره البته با رعایت نکات بهداشتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
من ۸ خرداد مراسم میگیرم تو خونه البته ولی میگن اماکن اجازه نمیده تو خونه هم مراسم بگیریم خیلی ناراحتیم منو نامزدم چن باره تاریخ تعین می کنیم بازم لغو میشه الان دیگه تصمیم گرفتیم ۸ خرداد باشه یعنی چی ما تا کی باید منتظر تالار باشیم زندگیم داره از هم میپاشه چرا یه فکری به حال جوونا نمیکنید بابا ما هم گناه داریم من دو ساله نامزدم دیگه خسته شدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
عزیزم باغ تالاری که ما رزرو کردیم الان استوری گذاشت که اتحادیه اجازه داده از بعد عید فطر مراسم بگیرن
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
یا سلام
من یکی از تالار داران هستم الان درست 3 ماهه که تالارم تعطیله عواقبش چیه :
1- بدهی روی بدهی اومدن پول آب - برق - پرسنل فردا مالیات و عوارض
2- گرفتن مراسم تو مکانهای خصوصی که احتمال گرفتن بیماری کرونا به دلیل عدم رعایت بهداشت بیشتره
3- ما اصلا اصراری به باز گشایی تالار نداریم به شرطی که دولت با وام و کاهش هزینه های آب و برق موافقت کند در صورتی که تاکنون هیچگونه حمایتی صورت نگرفته
حالا با این شرایط و بازگشایی همه اماکن معلوم نیست که چه ضرورتی دارد که تالارها هم چنان تعطیل بماند اگه ویروس تو مترو و مدرسه و دانشگاه میشه کنترل کرد مطمئن تو تالار هم میشه کنترل کرد لطفا فکر اساسی بشه که کار از کار نگذره هم جونا سر و سامان بگیرن و هم تالار داران از بلاتکلیفی و اینهمه زیان مالی نجات پیدا کنند . یا حق
3-
صالح
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
توروخدا تالارهارو بازکنید من الان چندماه زندگیم رو هواست داغونم هزار بار بحثمون شده با خانواده شوهرم خسته شدم من الان ۶سال عقدم چرا همه جا باز شده بجز تالارها
کلی هزینه کردیم مگ دل نداریم ما
عروس پابرهنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
2
تیرماه عروسیم بود....ک متاسفانه خودمم کرونا گرفتم...
اینقدر سخت درگیر بیماریم و قرنطینه ک اگه تالارها هم باز بشهه من چندین ماه صبر میکنم یا عروسی نمیگیرم ارایشگاه و لباس عروس میپوشم با تعداد ۲۰ تا مهمون و اتلیه میرم یااا صبر میکنم بعدا عروسی بگیرم...
من افسردگی شدید گرفتم مدام رو تختم و دارو و نوشیدنی ادل هم دارمممم کوچولوتر و صورتی از خیلیااا اما حاضر نیستم بخاطر ی شب جشنم چندین نفر کرونا بگیرن و ...حق الناسه
مامان نینی جان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
اگه اینایی که میگن تالارها رو باز کنید یکم به فکر کسانی باشن که زورکی عروسی دعوت شدن و باید برن و فامیل نزدیکن بودن این حرفو نمیزدن
من با بچه ۶ ماهه از دو ماهگیش تک و تنها و خونه هیچ جا نرفتم و تنهایی مراقبت کردم از بچم . واسه منم خیلی سخت بود اما قبول کردم با این شرایط . حالا باید نگران این باشم نکنه فلانی که خیلی فامیل نزدیک هست عروسی بگیره . درسته پاساژ و مغازه و .... باز شدن ولی اجباری نیست که . خیلیا نمیرن بیرون تو خونه ان .
اگه خیلی دلتون عروسی میخواد الان برین خونتون کرونا که تموم شد و تالارها باز شدن یه مراسم بگیرین که مردمم از ترس کرونا ترس و لرز نداشته باشن .
الان مهمونا چه جوری لباس بخرن ؟ چه جوری آرایشگاه برن ؟
فکر ایناشم میکنید؟ یا فقط واسه ۳ ساعت لباس عروس پوشیدن میخواین ۲۰۰ ، ۳۰۰ نفرو عذاب بدین ؟
منم واقعا دلم میسوزه ولی گناه دارن مردم . اینا حق الناسه همش
م. م
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
خانوم محترم شما اصلن مجبورنیستی ک بری کسیم ب زور یقتونچسبیده ک تونیای عروسی من سر نمیگیره اگ شمافقط یک درصد خودتونو جای ما عروسایی ک زندگیم روهواس وکلی بحث پیش اومده بودین همچین حرفی نمیزدین درضمن ما مسؤل ارایشگا رفتن لباس خریدن بقیه نیستیم مردمم ب زور دعوت نمیشن کارت هم داده میشه اومدن قدمشون روی چشم نیومدن ک چقد خوب فضا زیاده راحتیم مای جشن ساده بگیریم بریم سرخونه زندگیمون اونم با رعایت اونهمه پروتکل بهداشتی ک اتخاذ میکنن..
فاطمه
Japan
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
سلام لطفا خواهش میکنم ازتون تالار هارو باز کنید همسر من اشمز تالار هستن والااز کی هست ک امروز فردا میکنید ک تالار باز بشه و نمیتونه جای دیکه هم کار قبول کنه چون درقبلل تالار و رعیش مسعول هست وبیمه هم نیستیم توای 4 ماه خدامیدونه چی ب ما گذشته ولی اینجور ک پیداست کرونا با ماهست و یه سوال پیش اومده ک مسهد رو 24 ساعت باز کردن کرونا اونجا نیست ولی در عجبم چطور تو تالار هستخدا یکم عقل عنایت بفرماید به مسعولین ما تا بهتو با تفکر بیشتر به امور این مملکت رسیدگی کنن
ناشناس
Germany
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
0
0
هیچ کسی پروتکل بهداشتی رو رعایت نمیکنه کی تو تالار عروسی میخواد ماسک بزنه؟ یا دستکش بپوشه ؟آقا بهتره تالار ها رو باز نکنید الان دوباره موج افزایشی کرونا شروع شده کی پاسخگو خواهد بود؟عروس دامادها برن سر خونه زندگیشون بعد از اتمام بیماری مراسم میگیرن
Sepid
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
توروخدا جانه عزیزاتون بزارین تکلیف ماهامعلوم شه تالارارو بازکنید کار ک نیس کرایه خونه الکی دادن پول شارژ کوفتوزهرمار دادن مشکل بین خانواده ها اینا همه مقصرش شماهایید بس کنید انقد سرخودتصمیم نگیرین مردمو ادم حساب کنید ب نظرشون توجه کنید
ناشناس
United States of America
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
0
جان مادراتون باز کنید این تالار هارو چرا دارین با روح روان جوونای بیچاره بازی میکنید
ناشناس
Germany
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
سلام تورو خدا بفکری به حالمون کنید راست میگنن دیگه همه جا باز تالارا رم باز کنید با رعایت بعدش محرم میادو نمبشه کاری کنیم تورو خدا تعطیل نکنید
ناشناس
Germany
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
سلام تورو خدا بفکری به حالمون کنید راست میگنن دیگه همه جا باز تالارا رم باز کنید با رعایت بعدش محرم میادو نمبشه کاری کنیم تورو خدا تعطیل نکنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->