شهردار مشهد: آماده‌باش ۶۶۰۰ نیروی شهرداری مشهد در موج جدید سرما| همه زیرساخت‌های شهری در آماده‌باش کامل هستند+ویدئو افتتاح فاز اول کلان پروژه ساماندهی تقاطع غیرهمسطح انقلاب اسلامی مشهد فردا (دوشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۳) دست‌انداز سامان دهی دست‌فروش‌های جاده‌ بهشت‌رضا(ع) مشهد آماده‌باش مناطق سیزده‌گانه شهرداری مشهد درپی صدور هشدار نارنجی هواشناسی (۵ اسفند ۱۴۰۳) حادثه واژگونی خودرو ون در محور فریمان به تربت‌جام ۹ مصدوم برجای گذاشت (۵ اسفند ۱۴۰۳) تیمار ۴۰۰ درخت کهنسال در مشهد تقویت خطوط عبوری و مقصد حرم تا ۴۰۰ دستگاه برای ایام نوروز ۱۴۰۴ و شب‌های قدر | سرویس‌دهی رایگان اتوبوس در شب‌های قدر و سال تحویل ثبت یک روز آلوده دیگر در کلانشهر مشهد (۵ اسفند ۱۴۰۳) توزیع رایگان درختان مثمر و غیرمثمر برای شهروندان مشهدی | قائم‌مقام ستاد استقبال از بهار شهرداری مشهد: مبلمان شهری مشهد زیباسازی می‌شود آماده‌سازی ایوان سلام در پایانه مسافربری مشهد برای نوروز ۱۴۰۴ اقدامات معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در ایام تشییع پیکر سید حسن نصرالله هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۴ اسفند ۱۴۰۳) تقدیر از شهردار مشهدمقدس در همایش بزرگ ورزش استان شهردار مشهد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از قهرمانان در دستورکار است + فیلم گرامیداشت ۱۵ هزار شهید خراسان رضوی با اهدای خون به نیابت از آنان خبر رد مصوبه مجلس در خصوص تمدید فعالیت شوراها، صحیح نیست تقدیر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از شهرداری مشهد برای پیشبرد اهداف ملی آماده‌سازی ناوگان اتوبوسرانی مشهد برای استقبال از بهار ۱۴۰۴
سرخط خبرها
در سال گذشته رقم خورد

ارجاع ۱۳۷ هزار پیام مردمی ۱۳۷ جهت پاسخگویی به مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۲۶۵۴۵
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
ارجاع ۱۳۷ هزار پیام مردمی ۱۳۷ جهت پاسخگویی به مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از ارجاع ۱۳۷ هزار و ۶۵ درخواست مردمی توسط مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸، برای پاسخگویی و انجام به مناطق ۱۳ گانه شهرداری خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: طی سال گذشته، درخواست‌های ۱۳۷ هزار و ۶۵ شهروند تماس گیرنده با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، مرتبط با مناطق ۱۳ گانه شهرداری بود که بعد از ثبت، جهت پاسخگویی و انجام، به حوزه مربوطه ارجاع شد.

وی ادامه داد: منطقه دو با ۱۸ درصد، منطقه سه با ۱۲ درصد و منطقه نه با ۱۱ درصد، بیشترین تعداد درخواست‌های شهروندی و منطقه ثامن با ۲ درصد، مناطق پنج و دوازده نیز هر کدام با ۴ درصد، کمترین تعداد درخواست‌های مردمی در سال گذشته را به خود اختصاص داده اند.

رمضانی فرخد با تقدیر  از مشارکت خوب شهروندان جهت تماس با ۱۳۷ و انعکاس مسائل و مشکلات شهری، اضافه کرد: ساکنان منطقه ثامن با ۵۰ درصد، منطقه هشت با ۲۵ درصد و منطقه دوازده با ۲۰ درصد، بیشترین مشارکت را در تماس با ۱۳۷ و انعکاس مسائل شهری داشته اند.

وی با اشاره به اینکه در همه مناطق شهری، بیش از ۹۵ درصد درخواست‌های مردمی، پاسخگویی شده است، گفت: در حوزه حل مشکل شهروند و انجام درخواست‌های شهروندی، میانگین عملکرد همه حوزه‌های شهرداری مشهد در سال ۹۸، ۶۱ درصد بوده است که منطقه شش با ۶۹ درصد، ثامن با ۶۶ درصد و منطقه پنج با ۶۵ درصد، بیشترین میزان حل مشکل شهروند و درخواست‌های به نتیجه رسیده را در میان مناطق شهری داشته اند و مناطق یک، چهار، یازده، ده و هشت نیز بالاتر از میانگین سال بوده اند.
 
منبع: روابط عمومی مرکز137 مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->