آبیاری پایدار ۲۴۰ هکتار فضای سبز مشهد با بهره‌برداری از تصفیه‌خانه آزادی چندصدایی چطور سیمای شهر را تغییر می‌دهد؟ شهردار مشهدمقدس خبر داد: پیشرفت چشمگیر پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فهمیده یادی از «صادق رضازاده شفق» که چند اثر مهم درباره نادرشاه دارد | تاریخی که از مشهد نوشته شد گلایه ساکنان مهدی آباد مشهد از وجود انبار‌های ضایعاتی | زندگی در جوار انبار‌های ضایعاتی هوای مشهد در وضعیت «ناسالم» برای گروه‌های حساس (۱۷ مهر ۱۴۰۴) نایب‌رئیس شورای شهر مشهد: واسطه‌گری‌های ناسالم، گردشگری سلامت مشهد را زمین‌گیر کرد شهردار مشهد مقدس: فلسفه وجودی مشهد، بر محور ولایت و امامت است | گردشگری سلامت، نیازمند سامان‌دهی و مقابله با دلالی + فیلم رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: زائران مشهد باید تجربه‌ای فراتر از زیارت داشته باشند آیین رونمایی از اکوسیستم گردشگری «زیوان» شهرداری مشهد برگزار شد وزارت بهداشت در پی حذف هپاتیت C تا ۳ سال آینده والدِ آگاه، والدِ ناآگاه | باید و نباید‌های تربیت کودک از دو منظر روان‌شناختی و دینی مهاجرانی: نمایندگان حق دارند وزرا را استیضاح کنند، اما سیاسی‌کاری ممنوع اعلام نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ویژه استعدادهای درخشان آمریکا مدعی شد یک سرکرده القاعده در سوریه به هلاکت رسیده است تدابیر مدیریت شهری مشهد برای آبیاری فضای سبز | تابستان داغ، مغلوب سرسبز‌ی شهر کیفیت هوای امروز مشهد همچنان «ناسالم برای افراد حساس» (۱۶ مهر ۱۴۰۴) آغاز اجرای قرارداد بازسازی ۱۷۸ دستگاه اتوبوس فرسوده در ناوگان اتوبوسرانی مشهد پلمب ۲ کافی‌شاپ متخلف در بولوار وکیل‌آباد مشهد (۱۵ مهر ۱۴۰۴)
سرخط خبرها
در سال گذشته رقم خورد

ارجاع ۱۳۷ هزار پیام مردمی ۱۳۷ جهت پاسخگویی به مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۲۶۵۴۵
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
ارجاع ۱۳۷ هزار پیام مردمی ۱۳۷ جهت پاسخگویی به مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از ارجاع ۱۳۷ هزار و ۶۵ درخواست مردمی توسط مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸، برای پاسخگویی و انجام به مناطق ۱۳ گانه شهرداری خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: طی سال گذشته، درخواست‌های ۱۳۷ هزار و ۶۵ شهروند تماس گیرنده با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، مرتبط با مناطق ۱۳ گانه شهرداری بود که بعد از ثبت، جهت پاسخگویی و انجام، به حوزه مربوطه ارجاع شد.

وی ادامه داد: منطقه دو با ۱۸ درصد، منطقه سه با ۱۲ درصد و منطقه نه با ۱۱ درصد، بیشترین تعداد درخواست‌های شهروندی و منطقه ثامن با ۲ درصد، مناطق پنج و دوازده نیز هر کدام با ۴ درصد، کمترین تعداد درخواست‌های مردمی در سال گذشته را به خود اختصاص داده اند.

رمضانی فرخد با تقدیر  از مشارکت خوب شهروندان جهت تماس با ۱۳۷ و انعکاس مسائل و مشکلات شهری، اضافه کرد: ساکنان منطقه ثامن با ۵۰ درصد، منطقه هشت با ۲۵ درصد و منطقه دوازده با ۲۰ درصد، بیشترین مشارکت را در تماس با ۱۳۷ و انعکاس مسائل شهری داشته اند.

وی با اشاره به اینکه در همه مناطق شهری، بیش از ۹۵ درصد درخواست‌های مردمی، پاسخگویی شده است، گفت: در حوزه حل مشکل شهروند و انجام درخواست‌های شهروندی، میانگین عملکرد همه حوزه‌های شهرداری مشهد در سال ۹۸، ۶۱ درصد بوده است که منطقه شش با ۶۹ درصد، ثامن با ۶۶ درصد و منطقه پنج با ۶۵ درصد، بیشترین میزان حل مشکل شهروند و درخواست‌های به نتیجه رسیده را در میان مناطق شهری داشته اند و مناطق یک، چهار، یازده، ده و هشت نیز بالاتر از میانگین سال بوده اند.
 
منبع: روابط عمومی مرکز137 مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->