جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

دنی بویل داستان متوشالح، پدربزرگ نوح، را می‌سازد؛ شخصیتی اساطیری که ۹۶۹ سال عمر کرد

  • کد خبر: ۲۷۰۶۹
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
دنی بویل داستان متوشالح، پدربزرگ نوح، را می‌سازد؛ شخصیتی اساطیری که ۹۶۹ سال عمر کرد
کارگردان برنده اسکار انگلیسی ـ در پروژه جدید سینمایی خود داستان «متوشالح» از شخصیت‌های اساطیری و مذهبی را خواهد ساخت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مایکل بی جردن، بازیگر اصلی فیلم «متوشالح» خواهد بود و سایمون بوفوی که پیش از این در فیلم برنده اسکار «میلیونر زاغه نشین» و «۱۲۷ ساعت» با بویل همکاری داشته در این فیلم جدید نیز به احتمال فراوان نگارش فیلمنامه را بر عهده خواهد داشت.

طرح داستان اصلی فیلم که محصول کمپانی برادارن وارنر خواهد بود، درباره مردی در کتاب مقدس است که ۹۶۹ سال عمر کرد. قرار است تیم سازنده فیلم رویکردی جدید به داستان «متو شالح» داشته باشد. 

کمپیانی برادران وارنر که در ابتدا «تام کروز» را برای بازی در این فیلم در نظر گرفته بود قرار است این پروژه سینمایی را با درجه اولویت بالا در دستور کار قرار دهد، ضمن این که احتمال ساخت یک مجموعه فیلم چند قسمتی نیز برای این پروژه متصور است. 

دنی بویل پس از ساخت چند فیلم با بودجه متوسط در چند سال اخیر، با فیلم «متوشالح» بار دیگر به دنیای فیلم‌های چندقسمتی قدم خواهد گذاشت. او پیش از این به عنوان کارگردان فیلم جدید «زمانی برای مردن نیست» جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های «جیمز باند» انتخاب شده بود اما به سبب آنچه اختلافات هنری و خلاقانه خوانده شد از این پروژه سینمایی جدا شد. 

دنی بویل سال پیش کمدی درام «دیروز» را ساخت که با بودجه ۲۶ میلیون دلاری به فروش موفق ۱۵۳ میلیون دلاری در سطح جهان دست یافت. 

 

پی‌نوشت: متوشالح یعنی «وقتی او بمیرد فرستاده خواهد شد»

منبع: ایسنا/ ورایتی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->