علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

۱۰۰ هزار بیمار مزمن زیر پوشش تأمین اجتماعی خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۷۲۳۳
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
۱۰۰ هزار بیمار مزمن زیر پوشش تأمین اجتماعی خراسان رضوی
مدیر درمان بیمه تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: کل پرونده‌های پزشکی بیماران مزمن زیر پوشش تأمین اجتماعی خراسان رضوی نزدیک به ۱۰۰ هزار پرونده است.
به گزارش شهرآرانیوز، وی افزود: طرح تحویل دارو به در منازل بیمارانی که امراض مزمنی نظیر فشار خون بالا، دیابت و بیماری قلبی با هدف پیشگیری از انتقال ویروس کرونا به این گونه بیماران که بیشتر آن‌ها سالمند هستند از فروردین‌ماه امسال در حال اجراست.

حمید داستانی افزود: در قالب این طرح داروی مورد نیاز بیماران مزمن از طریق پرونده پزشکی آن‌ها برای مدت ۲ ماه تهیه و به صورت رایگان به در منازل آن‌ها تحویل داده می‌شود تا نیازی به مراجعه آنان به مراکز درمانی نباشد.
 
وی کل پرونده‌های پزشکی بیماران مزمن زیر پوشش تأمین اجتماعی خراسان رضوی را نزدیک به ۱۰۰ هزار بیان کرد که برخی از آن‌ها به طور فعال به مراکز درمانی تأمین اجتماعی مراجعه می‌کنند.

مدیر درمان بیمه تأمین اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به خدمات ارائه شده به افراد مشکوک به کرونای مراجعه‌کننده به بیمارستان‌های تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: طی این مدت 3500 نفر با علائم تنفسی حاد و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های فارابی و ۱۷ شهریور در مشهد و رازی در تربت حیدریه پذیرش شده‌اند.
 
داستانی افزود: بیش از ۷۰۰ نفر از این تعداد در ۳ بیمارستان زیر پوشش تأمین اجتماعی در خراسان رضوی بستری شده‌اند که پس از انجام اقدامات تشخیصی برای ادامه درمان به بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعزام شده‌اند.

تأمین اجتماعی خراسان رضوی ۱۹ بیمارستان و مرکز درمانی دارد که شامل ۳ بیمارستان در مشهد و تربت حیدریه، ۷ پلی‌کلینیک و ۹ درمانگاه است.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->