آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع
سرخط خبرها

اصحاب فرهنگ و هنر مرجع فکری مردم در بحران ها و چالش ها

  • کد خبر: ۲۷۵۹۶
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
اصحاب فرهنگ و هنر مرجع فکری مردم در بحران ها و چالش ها
جلسه اتاق فکر پسا کرونا در حوزه صنعت چاپ و تبلیغات با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و معاون فرهنگی و رسانه این اداره کل و جمعی از فعالان عرصه تبلیغات و چاپ برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این جلسه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بر استفاده از نظرات حوزه های تخصصی فرهنگ و هنر در خصوص ادامه فعالیتهای فرهنگی و هنری بعد از تعطیلی دو ماهه تاکید کرد.
دکتر جعفر مروارید افزود: در زمانی که همه فعالیت‌ها و کسب و کارها متاثر از شیوع بیماری کرونا تعطیل شده بودند، حوزه های فرهنگی هنری، قالب فعالیت‌ها را تغییر و در فضای مجازی به کار خود ادامه دادند.

وی بیان‌کرد: وظیفه اصحاب فرهنگ و هنر و مسئولین پس از تعطیلی دو ماهه، با توجه به تاثیراتی که این تعطیلی بر ذائقه مردم گذاشته است، تغییر مدل و شیوه برگزاری فعالیت‌ها است، و برگزاری متفاوت رویدادها، به همدلی متخصصان حوزه های متنوع فرهنگی و هنری، نیاز دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اصحاب فرهنگ و هنر، بمثابه یک نهاد اجتماعی، در کنار مدافعین سلامت، با ایجاد پویش ها، پیام ها، برگزاری فعالیتها و آموزش های مجازی، نشان دادند حافظ سلامت مردم هستند و مرجع های فکری مردم در بحران ها و چالش های ایجاد شده می باشند.

دکتر مروارید افزود: همه با همدلی و دست در دست هم، یک جنبش اجتماعی در مقابله و پیشگیری از این بیماری راه انداختند و هنرمندان در کنار کادر درمان، پیشقراولان این جنبش بودند. مردم همان گونه که به پزشکان و متخصصین بهداشت و درمان توجه کردند، به پیام سلامت اصحاب فرهنگ و هنر نیز اهمیت دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->