آیا آیفون ۱۷ اسلیم فقط یک دوربین خواهد داشت؟ زمان تولید و عرضه آیفون SE ۴ مشخص شد + جزئیات سامسونگ در One UI ۷ دو قابلیت‌ محبوب آیفون را کپی می‌کند! باز هم ایلان ماسک و دعوت از مارک زاکربرگ برای مبارزه! (۴ مرداد ۱۴۰۳) کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (پنجشنبه، ۴ مرداد ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (پنجشنبه، ۴ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش رمز کیف پول امروز راکی ربیت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) تپسی با اضافه‌کردن «سفارش غذا» و «خرید از سوپرمارکت» به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود ناسا تصاویری دیده‌نشده از گروه کهکشانی طاووس منتشر کرد + تصاویر سند ملی هوش مصنوعی به نهادهای ذی‌ربط ابلاغ شد + دانلود گلکسی A06 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) رمز کیف پول امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) چرا همستر کامبت به یکی از ترند‌های داغ ارز‌های دیجیتال تبدیل شده است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
آپدیت جدید توئیتر حاشیه‌ساز شد

اضافه شدن اخطار بررسی حقیقت به توئیت‌های انتخاباتی ترامپ

  • کد خبر: ۲۸۰۸۲
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
اضافه شدن اخطار بررسی حقیقت به توئیت‌های انتخاباتی ترامپ
وب‌سایت توئیتر در آپدیت جدید خود، امکان بررسی صحت خبر را در توئیت‌های مشکوک به دروغ در اختیار کاربر گذاشته که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، هم از این موضوع در امان نمانده است.
به گزارش شهرآرانیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اخیرا در توییتی اعلام کرد که یکی از مرسوم‌ترین شیوه‌های رای دهی در آمریکا یعنی رای دادن از طریق پست بی اعتبار است. او اعلام کرده بود امکان دستکاری در آرا و جعل رای در این شیوه بسیار زیاد است.


اضافه شدن اخطار بررسی حقیقت به توییت‌های انتخاباتی ترامپ


اما توییتر در زیر این توییت‌ها علامت اخطار قرار داد و کاربران را دعوت به خواندن مطالب مهم و واقعیت درباره رای دادن از طریق پست کرد. این موضوع عصبانیت ترامپ را به همراه داشت و او مطابق انتظار در توییتی دیگر به توییتر حمله کرد و آن‌ها را به دخالت در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا متهم کرد.


اضافه شدن اخطار بررسی حقیقت به توییت‌های انتخاباتی ترامپ


ترامپ در دنباله توییت خود نوشت این اقدام توییتر نقض آزادی بیان است و به عنوان رئیس جمهور، اجازه این کار را به توییتر را نخواهد داد. بایذ دید آیا توییتر ترامپ را از سرویس جدید خود مستثنی خواهد کرد یا این روند ادامه خواهد داشت.



منبع: TechCrunch
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->