آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

پنجشنبه (۸ خرداد) ساعت ۲۱؛ کنسرت آنلاین علیرضا قربانی را رایگان تماشا کنید

  • کد خبر: ۲۸۰۸۹
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
پنجشنبه (۸ خرداد) ساعت ۲۱؛ کنسرت آنلاین علیرضا قربانی را رایگان تماشا کنید
علیرضا قربانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از اجرای کنسرت آنلاین در صفحات اینستاگرام و یوتیوب‌ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ چهارم خرداد همایون شجریان با انتخاب ایرانسل به عنوان اسپانسر، کنسرت آنلاینی را که رایگان هم نبود در تالار وحدت روی صحنه برد. مخاطبان می‌توانستند از طریق یک تلویزیون تعاملی این برنامه را مشاهده کنند ولی در انتها این اجرا با شکست مواجه شد؛ چراکه افراد زیادی با وجود پرداخت هزینه‌ اجرا، موفق به تماشای آن نشدند و البته در ادامه اعلام شد که این مبالغ به صاحبانشان بازگردانده می‌شود. اکنون درست چند شب بعد از آن اجرا، قربانی که سال گذشته آلبومی را به همراه شجریان منتشر کرد، خبر از اجرای آنلاین و رایگان خود داد.

 

قربانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «با نگاه به شرایط و احوالات سخت فراگیر این روزهای جامعه و با توجه به استقبال کم‌نظیر هم‌میهنان عزیز از مجموعه کنسرت‌های با من بخوان در سال گذشته، برای اجرای این کنسرت بصورت آنلاین از طریق پلتفرم‌های مختلف برنامه‌ریزی شد و تصور می‌کنم این موضوع به نوعی ایفای مسئولیت اجتماعی و ادای تکلیف و دین به مردم خوب و فرهیخته این سرزمین است که به حق استحقاق آن را دارند و می‌بایست شرایط به گونه‌ای فراهم باشد که همه اقشار جامعه امکان رایگان بهره بردن از آن را داشته باشند.

در این برهه از زمان مسئولیت حرفه‌ای هنرمندان بیش از پیش نمایان خواهد شد تا هم به فروغ صنعت موسیقی اصیل توجه داشته باشند و هم نقشی در بهبود احوالات اجتماعی ایفا کنند.

این کنسرت آنلاین با اجرای قطعاتی نظیر «روزگار غریب» ، «بوی گیسو»، «عاشقانه نیست »، «پل»، «ارغوان»، «عشق آسان ندارد» و «مدار صفر درجه» روز پنج‌شنبه ۸ خرداد ساعت ۲۱ از طریق صفحه رسمی اینستاگرام و یوتیوب علیرضا قربانی و سایر پلتفرم‌هایی که فردا به صورت کامل معرفی خواهند شد و به صورت کاملا رایگان برای همه مردم ایران قابل مشاهده خواهد بود.
این کنسرت با همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می‌شود.
به امید دیدار، علیرضا قربانی»

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->