جزئیات جدیدی از گلکسی S۲۵ اج سامسونگ متا مدل‌های هوش مصنوعی‌اش را با کتاب‌های دانلودشده از تورنت آموزش داده است خرید یوسی پابجی موبایل | فروشگاهG4A4 ارزان، سریع و مطمئن واکنش سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی به شایعه رفع فیلتر تلگرام و یوتیوب معرفی ۵ مادربرد گیمینگ امسال [⚡از دستش نده!] گوگل، موتور جستجویش را به دستیار هوش مصنوعی تبدیل می‌کند مصرف چند تخم‌مرغ در هفته برای سلامتی مفید است؟ | پژوهشگران پاسخ می‌دهند ویدئو | دیپ سیک چطور ظهور کرد و صنعت هوش مصنوعی را به هم ریخت؟ ویدئو | نظر مخاطبان درباره انیمیشن «پسر دلفینی ۲» کافه شهر | ویژه برنامه جشنواره فیلم فجر - قسمت سوم | نقد انیمیشن «ژولیت و شاه» و فیلم «ماریا» + نظرات مردمی راهکارهای مرکز شتاب ایده برای مدیریت انرژی | هم نوآوری، هم محرومیت زدایی ممنوعیت استفاده از هوش مصنوعی دیپ‌سیک در استرالیا امضای تفاهم‌نامه توسعه ترانزیت داده بین ایران و عمان شکست هوش مصنوعی دیپ‌سیک در آزمایش‌های ایمنی! رشد نگران‌کننده تعداد موش‌ها در شهر‌های بزرگ به دلیل افزایش گرمای زمین شتاب شوق برانگیز علمی کوشش شرکت های پارک علم و فناوری خراسان رضوی در مسیر خودکفایی | رونق تولید با توان دانش بنیان‌ها پرفروش‌ترین گوشی‌های ۲۰۲۴ | آیفون ۱۵ در صدر گروه بیتلز با کمک هوش مصنوعی برنده جایزه گرمی شد آیفون ۱۶ ترخیص شد (۱۵ بهمن ۱۴۰۳) برتری‌های هوش مصنوعی Deepseek به ChatGPT | پشتیبانی از لهجه‌ها و اصطلاحات محلی فارسی!
سرخط خبرها

درآمد اینستاگرام با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌شود

  • کد خبر: ۲۸۱۹۴
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
درآمد اینستاگرام با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌شود
اینستاگرام سعی دارد درآمدی که از طریق تبلیغات بخش IGTV و فروش محصولات در قسمت پخش زنده به‌دست می‌آورد را با کاربران فعال و تولیدکنندگان محتوا تقسیم کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برای اولین بار در تاریخ فعالیت پلتفرم اینستاگرام، این شرکت تصمیم گرفته تا درآمد خود را با تولیدکنندگان محتوا تقسیم کند و با وارد کردن تبلیغات به بخش IGTV پنجاه‌ و پنج درصد از درآمد خود را به کاربران پرداخت کند.

بیش از یک سال است که اینستاگرام اطلاعاتی را درباره آمدن تبلیغات به بخش IGTV با کاربران در میان گذاشته است و اظهار داشته ویدیوهای طولانی اولین محتوای خواهند که باعث کسب درآمد می‌شوند. طبق اطلاعات به دست آمده، تبلیغات از هفته آینده بر روی ویدیوهای تبلیغاتی ۲۰۰ کاربر انگلیسی زبان قرار خواهد گرفت. تبلیغات تنها از سوی برندهای معتبر مانند پوما ارائه می‌شوند و اینستاگرام طبق استانداردهای خود ۵۵ درصد از درآمد تبلیغات را به کاربران پرداخت می‌کند.

بر اساس گفته‌های جاستین اوسفسکی، مدیر ارشد اینستاگرام، هدف آن است که با این روش تعداد تولیدکنندگان دور دنیا را افزایش دهند. گفتنی است که فیسبوک نیز میزان مشابهی از درآمدش را با کاربران تقسیم می‌کند. نحوه نمایان شدن تبلیغات به گونه‌ای است که کاربر پس از باز کردن یک ویدیو با نمایش ویدیوی تبلیغاتی مواجه می‌شود. طبق اطلاعات منتشر شده، مدت زمان ویدیوهای تبلیغاتی حداکثر ۱۵ ثانیه خواهند بود و کاربران با گذر زمان قادرند ویدیوها را رد کنند.

بر اساس گفته‌های مدیر ارشد اینستاگرام کاربران برای برخورداری از تبلیغات بر روی محتوای خود باید مورد تأیید سیاست‌های کسب درآمد اینستاگرام باشند که با قوانین تولید محتوای عادی متفاوت است. برای مثال استفاده از کلمات ناشایست در محتوای عادی با برخورد از سوی اینستاگرام مواجه نیست، اما برای تولید ویدیوهای مناسب سیاست‌های کسب درآمد اینستاگرام، این پلتفرم به محتوای ساخته شده مجوز انتشار نمی‌دهد.

نظارت صحیح بر روی محتوای ارسال شده از سوی کاربران امری مهم است چرا که آن‌ها سعی دارند به رقابت مستقیم با یوتیوب بپردازند. تلاش پلتفرم اینستاگرام آن است که با بالا بردن تعداد مشاهده کنندگان هر ویدیو کاربران را به تولید محتوای جدید ترغیب کند و از آن‌ها دعوت کند تا فعالیت بیشتری را بر روی سرویس‌های این شرکت داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->