جزئیات جدیدی از قابلیت جست‌وجوی هوش مصنوعی گوگل + فیلم چنددرصد مردم ایران سابقه سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را دارند؟ + گزارش سالانه ارزدیجیتال چرا تعرفه‌های ترامپ باعث آشوب در بازار سهام شده است؟ آیا قیمت گوشی سال آینده (۱۴۰۴) چندبرابر می‌شود؟ چرا امروزه تعداد هسته‌ پردازنده‌ها دیگر اهمیتی ندارد؟ هزینه هر ساعت پرواز با اولین تاکسی هوایی ایران چقدر است؟ وزیر ارتباطات به نمایندگان درباره رجیستری گوشی و قیمت اینترنت توضیحاتی داد (۲۱ اسفند ۱۴۰۳) اولین صندوق قابل معامله بیت کوین در ایران، تأسیس خواهد شد مایکروسافت در حال کار بر روی تجربه‌ بازی‌های سه‌بعدی برای هوش مصنوعی Copilot است ساخت یک بازی‌ رایانه‌ای با موضوع سبک زندگی و امر به معروف و نهی از منکر کدام گوشی‌های سامسونگ تا ۶ سال آپدیت اندروید دریافت می‌کنند؟ چنددرصد مردم دنیا بیت‌کوین دارند؟ اگر سه روز از موبایل استفاده نکنیم چه تغییری در فعالیت مغزمان ایجاد می‌شود؟ از پهپاد تا هوش مصنوعی؛ فناوری‌های نوین در خدمت تولید و قاچاق مواد مخدر معترضان به سیاست‌های ایلان ماسک، ایستگاه‌های شارژ تسلا را به آتش کشیدند یافته عجیب محققان: شیر سوسک، چهار برابر مغذی‌تر از شیر گاو است! در بودجه ۱۴۰۴ چقدر برای توسعه هوش مصنوعی در نظر گرفته شده است؟ آپدیت جدید تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و مشخصات (۱۸ اسفند ۱۴۰۳) چرا متن مصوبه رفع فیلتر گوگل‌پلی و واتساپ تاکنون منتشر نشده است؟ رونمایی از قابلیت آزمایشی «حالت هوش مصنوعی» برای موتور جستجو گوگل کشف شواهد وجود وسایل نقلیه در ۲۲ هزار سال پیش
سرخط خبرها

درآمد اینستاگرام با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌شود

  • کد خبر: ۲۸۱۹۴
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
درآمد اینستاگرام با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌شود
اینستاگرام سعی دارد درآمدی که از طریق تبلیغات بخش IGTV و فروش محصولات در قسمت پخش زنده به‌دست می‌آورد را با کاربران فعال و تولیدکنندگان محتوا تقسیم کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برای اولین بار در تاریخ فعالیت پلتفرم اینستاگرام، این شرکت تصمیم گرفته تا درآمد خود را با تولیدکنندگان محتوا تقسیم کند و با وارد کردن تبلیغات به بخش IGTV پنجاه‌ و پنج درصد از درآمد خود را به کاربران پرداخت کند.

بیش از یک سال است که اینستاگرام اطلاعاتی را درباره آمدن تبلیغات به بخش IGTV با کاربران در میان گذاشته است و اظهار داشته ویدیوهای طولانی اولین محتوای خواهند که باعث کسب درآمد می‌شوند. طبق اطلاعات به دست آمده، تبلیغات از هفته آینده بر روی ویدیوهای تبلیغاتی ۲۰۰ کاربر انگلیسی زبان قرار خواهد گرفت. تبلیغات تنها از سوی برندهای معتبر مانند پوما ارائه می‌شوند و اینستاگرام طبق استانداردهای خود ۵۵ درصد از درآمد تبلیغات را به کاربران پرداخت می‌کند.

بر اساس گفته‌های جاستین اوسفسکی، مدیر ارشد اینستاگرام، هدف آن است که با این روش تعداد تولیدکنندگان دور دنیا را افزایش دهند. گفتنی است که فیسبوک نیز میزان مشابهی از درآمدش را با کاربران تقسیم می‌کند. نحوه نمایان شدن تبلیغات به گونه‌ای است که کاربر پس از باز کردن یک ویدیو با نمایش ویدیوی تبلیغاتی مواجه می‌شود. طبق اطلاعات منتشر شده، مدت زمان ویدیوهای تبلیغاتی حداکثر ۱۵ ثانیه خواهند بود و کاربران با گذر زمان قادرند ویدیوها را رد کنند.

بر اساس گفته‌های مدیر ارشد اینستاگرام کاربران برای برخورداری از تبلیغات بر روی محتوای خود باید مورد تأیید سیاست‌های کسب درآمد اینستاگرام باشند که با قوانین تولید محتوای عادی متفاوت است. برای مثال استفاده از کلمات ناشایست در محتوای عادی با برخورد از سوی اینستاگرام مواجه نیست، اما برای تولید ویدیوهای مناسب سیاست‌های کسب درآمد اینستاگرام، این پلتفرم به محتوای ساخته شده مجوز انتشار نمی‌دهد.

نظارت صحیح بر روی محتوای ارسال شده از سوی کاربران امری مهم است چرا که آن‌ها سعی دارند به رقابت مستقیم با یوتیوب بپردازند. تلاش پلتفرم اینستاگرام آن است که با بالا بردن تعداد مشاهده کنندگان هر ویدیو کاربران را به تولید محتوای جدید ترغیب کند و از آن‌ها دعوت کند تا فعالیت بیشتری را بر روی سرویس‌های این شرکت داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->