شرکت متا می‌خواهد برای مصرف برق مراکز داده و هوش‌ مصنوعی‌اش انرژی هسته‌ای بخرد ادوبی اپلیکیشن اندروید فتوشاپ را به‌صورت آزمایشی منتشر کرد بسته‌های ویژه همراه اول ویژه عرفه تا اربعین ۱۴۰۴ + روش فعالسازی بخش زیادی از ثروت ۲۰۰ میلیارد دلاری بیل گیتس برای توسعه آفریقا صرف می‌شود به‌کارگیری پهپادها و هوش مصنوعی برای رصد حریم تهران خبرهایی از دردست‌ساخت‌بودن نسخه چندنفره بازی مرد عنکبوتی چین اولین ربات انسان‌نمای نظافت‌گر هتل را رونمایی کرد + فیلم آیا XChat همان‌قدر که ایلان ماسک ادعا می‌کند امنیت دارد؟ نامه وزارت اقتصاد به رئیس‌جمهور درباره ممنوعیت همکاری داروخانه‌ها با پلتفرم‌های توزیع دارو مایکروسافت قوانین ویندوز ۱۱ برای پورت‌های USB-C را تغییر داد بهرام عکاشه، نخستین استاد زلزله‌شناسی ایران درگذشت NotebookLM: ده نکته طلایی برای استادشدن در ابزار قدرتمند گوگل + راهنما به‌زودی امکان پرداخت با ریال دیجیتال در فروشگاه‌های اینترنتی فراهم می‌شود معرفی بازی Tofu Drifter + دانلود اندروید و IOS هشدار مایکروسافت به کاربران اپلیکیشن Authenticator: رمزهای عبور خود را ذخیره کنید واردات همه برند‌های گوشی همراه آزاد شد (۱۰ خرداد ۱۴۰۴) شرکت ایکس سرویس پیام‌رسان XChat را برای برخی کاربران فعال کرد نمونه ارتقایافته ماهواره کوثر آماده پرتاب می‌شود واکنش ایلان ماسک به اضافه‌شدن گراک به تلگرام: هنوز قراردادی امضا نشده است! گوگل: برای حل مشکل خالی‌شدن سریع باتری در اندروید اینستاگرامتان را آپدیت کنید!
سرخط خبرها

درآمد اینستاگرام با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌شود

  • کد خبر: ۲۸۱۹۴
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
درآمد اینستاگرام با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌شود
اینستاگرام سعی دارد درآمدی که از طریق تبلیغات بخش IGTV و فروش محصولات در قسمت پخش زنده به‌دست می‌آورد را با کاربران فعال و تولیدکنندگان محتوا تقسیم کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برای اولین بار در تاریخ فعالیت پلتفرم اینستاگرام، این شرکت تصمیم گرفته تا درآمد خود را با تولیدکنندگان محتوا تقسیم کند و با وارد کردن تبلیغات به بخش IGTV پنجاه‌ و پنج درصد از درآمد خود را به کاربران پرداخت کند.

بیش از یک سال است که اینستاگرام اطلاعاتی را درباره آمدن تبلیغات به بخش IGTV با کاربران در میان گذاشته است و اظهار داشته ویدیوهای طولانی اولین محتوای خواهند که باعث کسب درآمد می‌شوند. طبق اطلاعات به دست آمده، تبلیغات از هفته آینده بر روی ویدیوهای تبلیغاتی ۲۰۰ کاربر انگلیسی زبان قرار خواهد گرفت. تبلیغات تنها از سوی برندهای معتبر مانند پوما ارائه می‌شوند و اینستاگرام طبق استانداردهای خود ۵۵ درصد از درآمد تبلیغات را به کاربران پرداخت می‌کند.

بر اساس گفته‌های جاستین اوسفسکی، مدیر ارشد اینستاگرام، هدف آن است که با این روش تعداد تولیدکنندگان دور دنیا را افزایش دهند. گفتنی است که فیسبوک نیز میزان مشابهی از درآمدش را با کاربران تقسیم می‌کند. نحوه نمایان شدن تبلیغات به گونه‌ای است که کاربر پس از باز کردن یک ویدیو با نمایش ویدیوی تبلیغاتی مواجه می‌شود. طبق اطلاعات منتشر شده، مدت زمان ویدیوهای تبلیغاتی حداکثر ۱۵ ثانیه خواهند بود و کاربران با گذر زمان قادرند ویدیوها را رد کنند.

بر اساس گفته‌های مدیر ارشد اینستاگرام کاربران برای برخورداری از تبلیغات بر روی محتوای خود باید مورد تأیید سیاست‌های کسب درآمد اینستاگرام باشند که با قوانین تولید محتوای عادی متفاوت است. برای مثال استفاده از کلمات ناشایست در محتوای عادی با برخورد از سوی اینستاگرام مواجه نیست، اما برای تولید ویدیوهای مناسب سیاست‌های کسب درآمد اینستاگرام، این پلتفرم به محتوای ساخته شده مجوز انتشار نمی‌دهد.

نظارت صحیح بر روی محتوای ارسال شده از سوی کاربران امری مهم است چرا که آن‌ها سعی دارند به رقابت مستقیم با یوتیوب بپردازند. تلاش پلتفرم اینستاگرام آن است که با بالا بردن تعداد مشاهده کنندگان هر ویدیو کاربران را به تولید محتوای جدید ترغیب کند و از آن‌ها دعوت کند تا فعالیت بیشتری را بر روی سرویس‌های این شرکت داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->