درگذشت اکبر اعتماد پایه گذار صنعت هسته ای ایران واتساپ با چند قابلیت جدید آپدیت شد: نمایش افراد آنلاین گروه و زوم کردن در تماس‌ها صدای راه‌اندازی ویندوز ۹۵ به آرشیو صداهای ملی کتابخانه کنگره آمریکا اضافه شد + صوت چین در اقدامی تلافی‌جویانه تعرفه واردات کالا‌های آمریکایی را به ۱۲۵ درصد افزایش داد فواید غیرفعال کردن اینترنت طبق تحقیقات جدید: افزایش تمرکز، کاهش اضطراب و معکوس‌کردن فرآیند پیری! آیا ترامپ محصولات اپل را از تعرفه‌های سنگین معاف می‌کند؟ واکنش انجمن نجوم ایران به مشاهده شی نورانی مشکوک اسکن دیجیتالی پیشرفته جزئیات جدیدی از غرق‌شدن کشتی تایتانیک آشکار کرد خط و نشان ترامپ برای TSMC: یا در آمریکا کارخانه بسازید یا مالیات ۱۰۰ درصدی بدهید آیفون ۱۷ پرو یک قابلیت ویژه خواهد داشت: ضبط هم‌زمان با دوربین جلو و عقب نتایج بررسی‌های تلسکوپ هابل: یک روز در اورانوس طولانی‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کردیم درخواست ایلان ماسک از ترامپ برای لغو تعرفه‌های جدید ChatGPT روی تصاویری که رایگان تولید می‌کند برچسب می‌زند هجوم آمریکایی‌ها برای خرید آیفون از ترس گرانی بعد از اعمال تعرفه‌های جدید ترامپ تمرکز معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در سال ۱۴۰۴ بر کوانتوم، فوتونیک و هوش مصنوعی خواهد بود احتمال قطعی گسترده خطوط مخابرات و اینترنت در تابستان امسال (۱۴۰۴) سازمان فضایی ایران کپسول زیستی حمل انسان به فضا را امسال آزمایش می‌کند زمان انتشار آپدیت One UI ۷ برای گوشی‌های سامسونگ + فهرست نتیجه پژوهشی جدید: مصرف ماریجوانا بر فعالیت مغز و حافظه تأثیر می‌گذارد کاهش مصرف اینترنت کشور در زمان پخش سریال «پایتخت»! + عکس معنای «گوگل» افشا شد| تاریخ سازی یک اشتباه تایپی
سرخط خبرها

درآمد اینستاگرام با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌شود

  • کد خبر: ۲۸۱۹۴
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
درآمد اینستاگرام با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌شود
اینستاگرام سعی دارد درآمدی که از طریق تبلیغات بخش IGTV و فروش محصولات در قسمت پخش زنده به‌دست می‌آورد را با کاربران فعال و تولیدکنندگان محتوا تقسیم کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برای اولین بار در تاریخ فعالیت پلتفرم اینستاگرام، این شرکت تصمیم گرفته تا درآمد خود را با تولیدکنندگان محتوا تقسیم کند و با وارد کردن تبلیغات به بخش IGTV پنجاه‌ و پنج درصد از درآمد خود را به کاربران پرداخت کند.

بیش از یک سال است که اینستاگرام اطلاعاتی را درباره آمدن تبلیغات به بخش IGTV با کاربران در میان گذاشته است و اظهار داشته ویدیوهای طولانی اولین محتوای خواهند که باعث کسب درآمد می‌شوند. طبق اطلاعات به دست آمده، تبلیغات از هفته آینده بر روی ویدیوهای تبلیغاتی ۲۰۰ کاربر انگلیسی زبان قرار خواهد گرفت. تبلیغات تنها از سوی برندهای معتبر مانند پوما ارائه می‌شوند و اینستاگرام طبق استانداردهای خود ۵۵ درصد از درآمد تبلیغات را به کاربران پرداخت می‌کند.

بر اساس گفته‌های جاستین اوسفسکی، مدیر ارشد اینستاگرام، هدف آن است که با این روش تعداد تولیدکنندگان دور دنیا را افزایش دهند. گفتنی است که فیسبوک نیز میزان مشابهی از درآمدش را با کاربران تقسیم می‌کند. نحوه نمایان شدن تبلیغات به گونه‌ای است که کاربر پس از باز کردن یک ویدیو با نمایش ویدیوی تبلیغاتی مواجه می‌شود. طبق اطلاعات منتشر شده، مدت زمان ویدیوهای تبلیغاتی حداکثر ۱۵ ثانیه خواهند بود و کاربران با گذر زمان قادرند ویدیوها را رد کنند.

بر اساس گفته‌های مدیر ارشد اینستاگرام کاربران برای برخورداری از تبلیغات بر روی محتوای خود باید مورد تأیید سیاست‌های کسب درآمد اینستاگرام باشند که با قوانین تولید محتوای عادی متفاوت است. برای مثال استفاده از کلمات ناشایست در محتوای عادی با برخورد از سوی اینستاگرام مواجه نیست، اما برای تولید ویدیوهای مناسب سیاست‌های کسب درآمد اینستاگرام، این پلتفرم به محتوای ساخته شده مجوز انتشار نمی‌دهد.

نظارت صحیح بر روی محتوای ارسال شده از سوی کاربران امری مهم است چرا که آن‌ها سعی دارند به رقابت مستقیم با یوتیوب بپردازند. تلاش پلتفرم اینستاگرام آن است که با بالا بردن تعداد مشاهده کنندگان هر ویدیو کاربران را به تولید محتوای جدید ترغیب کند و از آن‌ها دعوت کند تا فعالیت بیشتری را بر روی سرویس‌های این شرکت داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->