آب هویج را با این گیاه ترکیب کنید خاصیتش چند برابر می‌شود  بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۵ درصد افزایش حقوق هم نمی‌توانند زندگی کنند جایگزین‌های مفید و جادویی شکر | با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید پنج راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد | اگر سابقه ابتلا به آلرژی‌های بهاری را دارید، این مطلب را بخوانید آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعرفه‌های ابلاغی وزارت بهداشت برای تمامی پزشکان لازم الاجراست واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در ماه‌های اردیبهشت و خرداد در مشهد اجرا می‌شود زلزله‌های شدید، تایوان را لرزاندند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آتش‌سوزی مهیب در کرمان مهار شد آغاز موج‌های بارشی جدید | وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خبر جدید از زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) فعالیت‌های دریایی در خزر ممنوع شد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج - اصفهان + فیلم درگیری دو دوست صمیمی، جان یک نفر را گرفت موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله، کودک ۶ ساله را به کام مرگ کشاند + عکس احترام به انسان در معماری ایرانی امسال ۷۳ درصد زائران خراسانی حج تمتع بیش‌از ۵۰ سال دارند آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد از امروز (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مسافران تعطیلات آخر هفته به مشهد از چه استان‌هایی خواهند بود؟

  • کد خبر: ۲۸۵۸۷
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
مسافران تعطیلات آخر هفته به مشهد از چه استان‌هایی خواهند بود؟
سخن‌گوی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی به تشریح وضعیت تورهای مسافرتی ورودی و خروجی مشهد در تعطیلات خردادماه پرداخت.
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، مجید فرقانی با اشاره به آمارسفر‌های تعطیلات عید فطر گفت: بعد مدتی قرنطینه و اعمال محدودیت‌های بهداشتی، طبیعی بود که بسیاری از مردم بخواهند سفر کنند. اما این به معنی استفاده از بسته‌های تور‌های مسافرتی نبود و ما تغییر محسوسی را حس نکردیم.

وی ادامه داد: اوایل خردادماه با برداشتن محدودیت‌های سفر به کیش، تور‌هایی به این مقصد به اجرا گذاشته شد، اما با توفیق چندانی همراه نبود و علت آن، رفتار محافظه کارانه مسافران بود. در شرایط کنونی نیز هنوز آن سطح از اعتماد برای بهره‌مندی از خدمات تور‌های عمومی مسافرتی به وجود نیامده است.

فرقانی مقاصد گردشگری فعلی که آژانس‌های مسافرتی در حال برنامه‌ریزی آن هستند را این‌طور برشمرد: در حال حاضر، علاوه بر جزیره کیش، مقاصدی، چون شمال، قشم و اصفهان هم متقاضیانی دارد و همکاران ما در حال برنامه‌ریزی هستند. به‌عنوان نمونه، تاکنون ۳ آژانس مسافرتی بسته‌های اصلی مسافرتی خود برای تعطیلات آخر هفته را روی شمال آماده کرده‌اند.

سخن‌گوی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی قیمت‌های اعلام شده تور‌های مسافرتی را بسیار ارزان عنوان کرد و گفت: در مقایسه با تعطیلات سال گذشته که طولانی‌تر نیز بود، قیمت تور‌ها کاهش زیادی داشته است و شرایط برای یک سفر اقتصادی مهیاست.

فرقانی به بازگشایی حرم مطهر رضوی و ۲۴ ساعته شدن زیارت در مشهد اشاره کرد و گفت: شرایط گردشگری مشهد، رابطه مستقیمی با حضور زائر دارد و یکی از علل آسیب‌های اخیر ما بسته بودن حرم بود. با این حال و باتوجه‌به بازگشایی مجدد حرم مطهر، می‌توان امیدوار بود که بازار تأسیسات گردشگری مشهد دوباره رونق بگیرد. البته باید منتظر تعطیلات تابستانی بود تا خانواده‌هایی که دانش‌آموز دارند هم برنامه‌ریزی سفر انجام دهند.
 
مسافران تعطیلات آخر هفته به مشهد از چه استان‌هایی خواهند بود؟
 

سخن‌گوی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی در ارتباط با بازار گردشگری مشهد در تعطیلات، به‌ویژه تعطیلات مذهبی یا ملی خاطرنشان کرد: در شرایط مشابه سال قبل، عمده مسافرانی که وارد مشهد می‌شدند، از استان‌های خوزستان، فارس و اصفهان بودند. امسال و باتوجه‌به شیوع کرونا و وضعیت قرمز خوزستان، احتمال می‌دهیم مسافری از این خطه نداشته باشیم و مسافران کاشانی، محتمل‌ترین گزینه برای سفر به مشهد خواهند بود.

فرقانی به آخرین اخبار از دریافت تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا اشاره کرد و گفت: باوجود تمام وعده‌ها، تاکنون هیچ تسهیلاتی به همکاران ما پرداخت نشده است. این در حالی است که بیشتر دفاتر مسافرتی در تهران این وام را دریافت کرده‌اند، اما همکاران ما در مشهد همچنان با مشکلات زیادی مواجه‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->