انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس
سرخط خبرها

بازگشایی ۲۴ ساعته صحن‌های روباز حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران

  • کد خبر: ۲۸۶۴۶
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱
بازگشایی ۲۴ ساعته صحن‌های روباز حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران
استاندار قم گفت: با مشارکت مردم و مسئولان، شدت بحران کرونا را پشت سر گذاشته‌ایم، البته هنوز به وضعیت سفید نرسیدیم، اما این بیماری کنترل‌شده است.
به گزارش شهرآرانیوز،بهرام سرمست در جمع خبرنگاران با تشریح آخرین مصوبات ستاد کرونا اظهار داشت: با مشارکت مردم و مسئولان، شدت بحران کرونا را پشت سر گذاشته‌ایم، البته هنوز به وضعیت سفید نرسیدیم، اما این بیماری کنترل‌شده است.

استاندار قم افزود: به‌موازات مدیریت بحران که حاصل همکاری و همدلی همه ارکان نظام و مردم بوده شاهد گشایش‌هایی هستیم و در سطح اصناف و کسبه و اماکن متبرکه این بازگشایی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: طبق مصوبات در سطح ملی، اماکن متبرکه و صحن‌های روباز حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران بر اساس درخواست تولیت‌ها، ۲۴ ساعته شد.

استاندار قم با بیان اینکه شرایط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان مورد تأکید است و شامل همه اماکن متبرکه می‌شود، یادآور شد: امیدواریم خادمان نیز مراقبت لازم را داشته باشند و با مسئولان بهداشت همکاری کرده و نظارت لازم باشد.
 
وی ادامه داد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای همه امری ضروری است تا بر اثر بازگشایی‌ها، شاهد اوج بیماری نباشیم، در چند استان کشور بعد از وضعیت زرد و سفید به قرمز رسیده‌اند و رفتار ویروس قابل پیش‌بینی نیست و اگر رعایت نشود احتمال شیوع مجدد وجود دارد.

سرمست با تأکید بر اینکه ضمن بازگشایی‌ها باید نظارت بهداشتی نیز تشدید شود، اضافه کرد: همه مردم باید نکات بهداشتی را رعایت کنند تا شیب ملایم را که در ابتلا داشتیم ادامه دهیم و به وضعیت سفید برسیم.

وی افزود: بازار روز در قم نیز به معنای ساماندهی محلات است و تقاضا کردیم طرح اجرایی و عملیاتی ارائه شود که در معاونت استانداری، چند جلسه با حضور مسئولان شهرداری با تکیه بر پروتکل‌های بهداشتی به طرح عملیاتی خوبی رسیده‌ایم.

استاندار قم افزود: طبق این طرح، قرار شد با فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت، اقشار آسیب‌پذیری که چشم امید به ادامه فعالیت‌ها دارند و در این شرایط تعطیل‌شده بودند نیز بازگشایی شوند، البته باید رعایت کنند وگرنه این شرایط قابل‌برگشت است.

وی تصریح کرد: درباره فعالیت پاساژ‌ها نیز، محدودیت‌ها برداشته شد، از طرفی در مساجد نماز‌های یومیه با رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری و رعایت بهداشت مورد تأکید است.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->