نارضایتی توامان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟
سرخط خبرها

دختربچه ۱۰ ساله قربانی ماجرای جن‌گیری

  • کد خبر: ۲۸۶۷۳
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
دختربچه ۱۰ ساله قربانی ماجرای جن‌گیری
دختربچه ۱۰ ساله در شرق الجزایر پس از شکنجه در مراسم جن‌گیری جان باخت.
به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از شبکه تلویزیونی "یورونیوز"؛ یک دختربچه ۱۰ ساله در شهر "قالمه" در شرق الجزایر در پی شکنجه شدن در یک مراسم جن‌گیری جان خود را از دست داد.
 

به گفته رسانه‌های محلی، دادستانی شهر قالمه در ۵۰۰ کیلومتری شرق الجزیره (پایتخت) با انتشار بیانیه‌ای‌ اعلام کرد این دختر روز چهارشنبه در خانه پدر و مادرش قربانی شده است. در زمان پذیرش این کودک نگون‌بخت در بیمارستان، آثار ضربه و سوختگی روی جسد وی مشهود بوده است. فرد ۲۸ ساله‌ای که اقدام به برگزاری مراسم جن گیری کرده بازداشت شده است.

 

جن‌گیری عموما یک مفهوم و "آیین" با ریشه‌های کاتولیک به شمار می‌رود. به گزارش خبرگزاری فرانسه جن‌گیرها در الجزایر برای شفای بیماران، راندن شیاطین یا کمک به زنان نابارور برای حاملگی، از سوی بسیاری از مردم به کار گرفته می‌شوند.

 

انتشار این خبر خشم شمار گسترده‌ای از کاربران شبکه‌های اجتماعی در الجزایر را برانگیخته است. رسانه‌های محلی از جمله یک ایستگاه رادیویی خواستار پایان انفعال دولت در برابر این دست "جنایات" شده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->