آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
سرخط خبرها

اختلاف‌های کهنه عامل قتل جوان ۲۵ ساله مشهدی

  • کد خبر: ۲۸۷۶۷
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
اختلاف‌های کهنه عامل قتل جوان ۲۵ ساله مشهدی
اختلاف‌های کهنه چند جوان به قتل فجیع یکی از آن‌ها منجر شد
محمد جواد ابوعطا/شهرآرانیوز - بگو‌مگو‌های دو جوان در مغازه کبابی و مزاحمت برای سایر مشتری‌ها، مالک کبابی را به این نتیجه می‌رساند که شر را از مغازه‌اش دور کند.
 
مرد کبابی یکی از طرف‌های نزاع لفظی را که جوانی بیست‌و‌پنج ساله بود، بیرون می‌اندازد و به او هشدار می‌دهد که دیگر آن طرف‌ها پیدایش نشود، غافل از اینکه خشم، عقل آن جوان را زایل کرده و دقایقی بعد یکی از فجیع‌ترین صحنه‌های زندگی‌اش را خواهد دید.
 
اوایل شب بود که پسری جوان وارد یک کبابی در بولوار توس مشهد شد. هنوز به درستی پشت یکی از میز‌ها جانگرفته بود که چشمش به میز آن‌طرف دوخته شد که «احسان. م» پسری جوان روی یک صندلی نشسته و به او زل زده بود.
 
همین چشم در چشم شدن، اختلافات قبلی آن‌ها را شعله‌ور کرد تا جایی که پس از دقایقی جدال لفظی، دست به یقه شدند. مالک کبابی که مشتری‌های دیگری هم داشت و نمی‌خواست آن‌ها را از دست بدهد، وارد عمل شد و از جوان تازه‌وارد خواست تا مغازه را ترک کند، خواسته‌ای که پسر جوان به آن تن نداد و مالک کبابی با توسل به زور او را بیرون انداخت.

با رفتن پسر جوان، آرامش کوتاهی به مغازه برگشت و «احسان. م» برای خوردن کباب سر جای خود نشست، غافل از اینکه در حال خوردن آخرین وعده غذای عمرش است.

بازگشت جنجال به کبابی
دقایق زیادی نگذشته بود که ناگهان درِ مغازه کبابی با ضربه لگدی گشوده شد و ۲ جوان در حالی که چاقو و قمه در دست داشتند، خود را درون مغازه انداختند.
 
همه چیز خیلی سریع رخ داد تا جایی که مرد کبابی ساعاتی بعد در پاسخ به مقام قضایی نتوانست چیز زیادی از آنچه گذشته بود را به درستی بازگو کند.
 
جوان بیست‌وپنج ساله‌ای که از کبابی اخراج و به گمان خودش در حقش ظلم شده بود، با اجیر کردن فردی دیگر با هم به کبابی برگشته بودند و دوباره با پسر جوانی که با هم اختلاف داشتند، درگیر شدند. اما این‌بار تنها فریاد و ناسزا نبود که فضای مغازه را پر کرد بلکه چند لحظه بعد با چرخش قمه و چاقو در هوا و فرود آمدن روی بدن «احسان. م»، او روی زمین افتاد. فرد مصدوم در خون خود دست و پا می‌زد که مهاجمان از محل گریختند.

جان باختن در بیمارستان
اولین واکنش شاهدان، مانند تمام پرونده‌های نزاع و درگیری تماس با پلیس و اورژانس پزشکی بود، به نحوی که دقایقی بعد پیکر غرق به خون احسان درون آمبولانس به سمت یکی از بیمارستان‌های مشهد منتقل شد و پلیس نیز با حضور در محل، موضوع را بررسی کرد.
پسر جوان به بیمارستان رسیده و نرسیده به علت شدت صدمات و خون‌ریزی شدید برای همیشه به روی زندگی چشم بست و مأموران کلانتری بلافاصله در تماس با مقام قضایی موضوع قتل را اعلام کردند. حضور قاضی کاظم میرزایی، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد، با رسیدن پدر مقتول هم‌زمان شد، اما پدر جوان از دست داده را کسی نمی‌توانست آرام کند.
 
بررسی‌های مقام قضایی نشان داد که مقتول جوانی سی‌وسه ساله بوده و یکی از ضربات چاقو به ناحیه قلب اصابت کرده و احتمالا همین ضربه موجب کشته شدن او شده است. جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

پدر مقتول: قبلا آن‌ها را آشتی داده بودم
تحقیقات مقام قضایی از بیمارستان تا محل درگیری ادامه یافت و مشخص شد که مهاجمان ۲ برادر بیست‌و‌پنج و بیست‌و‌هفت ساله بوده و با مقتول هم‌محله‌ای بوده‌اند.
 
به گفته پدر مقتول آن‌ها قبلا هم یکی دوبار با پسرش درگیر شده بودند و مرتب مزاحم احسان می‌شده‌اند که او تا به حال اجازه درگیری را به آن‌ها نداده و حتی یک مرحله آن‌ها را با هم آشتی داده بود. تحقیقات مقام قضایی در فضای کبابی تمام اظهارات مالک کبابی درباره قتل جوان سی‌وسه ساله را تأیید می‌کرد، اما نشانی از آلت قتاله در دست نبود و متهمان هنگام فرار، این مدرک جرم را با خود برده بودند.
 
با دستور قاضی میرزایی، کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی دامنه تحقیقاتشان برای شناسایی و دستگیری متهمان فراری را گسترش دادند و با توجه به سرنخ‌های مهمی که در اختیار دارند، به زودی آن‌ها را دستگیر خواهند کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->