کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزئیات هولناک قتل رومینا از زبان خاله‌اش

  • کد خبر: ۲۸۳۹۳
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
  • ۲۲
جزئیات هولناک قتل رومینا از زبان خاله‌اش
خاله‌ رومینا اشرفی دختر ۱۳ ساله تالشی در گفتگویی تازه ناگفته‌هایی از این پرونده قتل فجیع را بیان کرده است.
به گزارش شهرآرانیوز، رومینا اشرفی، دختر ۱۳ ساله تالشی بود که پدرش با داس سرش را برید. او با پسر مورد علاقه اش فرار کرده بود و پس از بازگشت به خانه پدرش او را به قتل رساند.

رومینا اشرفی با بهمن خاوری، پسری که ۱۶ سال از او بزرگتر بود فرار کرد و پس از بازگشت به خانه پدر رومینا با تحریک برادرانش برای حفظ غیرت، سر دخترش را با داس برید. خانواده رعنا دشتی، مادر رومینا سعی کردند که پدر رومینا را آرام کنند. اما عکس‌هایی که در فضای مجازی منتشر شد دوباره آتش خشم پدر را شعله ور کرد و او را به سمت قتل پاره تنش سوق داد. خاله رومینا در گفتگو با خبرنگار رکنا برخی از ابعاد این پرونده را بررسی کرد.

خواهرتان چند سال با پدر رومینا زندگی کرد؟

۱۵ سال زندگی کردند.

خواهرتان چند سالش بود که با پدر رومینا ازدواج کرد؟

۱۹ ساله بود.

خواهرت و پدر رومینا از قبل همدیگر را نمی شناختند؟

نه.

پس خواستگاری شان سنتی بود؟

بله.

پدر رومینا برخورد تندی داشت؟

گاهی... اخلاقش تند بود.

پدر رومینا دست بزن داشت؟

یکی، دو بار... اما اینطور نبود که مدام خانواده اش را بزند.

برای چه چیزهایی عصبانی می شد؟

کلا عصبانی بود. خواهرم کوتاه می آمد و حرف روی حرفش نمی زند.

پدر رومینا مواد مصرف می کرد؟

مواد مصرف نمی کرد. قبلا سیگاری بود. سیگار را کنار گذاشته بود و فقط قلیان می کشید.

درست است که گفتند لحظه ای که قتل را مرتکب شد مخدر مصرف کرده بود؟

از حالتش مردم این حدس را زدند.

مگر حالتش چطور بود؟

بچه (رومینا) را که آورد خانه دیگر آرام شده بود و گفت: «من دیگر کاری به کارش ندارم و هیچی نمی گویم... او را روی چشمانم نگه می دادم.» اما قبلا گفته بود او را می کشم. پدر رومینا آرام شده بود اما تا به خانه رسید برادرهایش گفتند پسره عکس گذاشته و آن را نشان می دهند.

عموهای رومینا گفتند که قتل را انجام بده؟

آنها هم گفتند. وقتی دختر فرار کرده بود ما خشمش را آرام کردیم اما داداش هایش می گفتند: بکش! بیار دخترت را بکش! او هم از روی عصبانیت یا چیز دیگر این کار را کرد.

مگر پسره خواستگار نبود؟

چرا. اما از پسره بد تعریف می کردند.

این که پسره قبلا یک نفر را فراری داده بود، حقیقت دارد؟

بله... حقیقت دارد.

آن دختر را می شناختید؟

در آستارا زندگی می کرد. او هم دید که این پسر مواد مصرف می کند. دختر دوست خواهرزاده من (دختر خاله رومینا) است گفته بود من هم عاشقش بودم. بهمن هم من را دوست داشت. دو سه سال با هم گشتیم دیدم شیشه می کشد. پارسال خانواده دختر به زور او را از پسر جدا کردند و چند بار مشاوره بردند. دخترشان را فرستادند تهران خانه خاله اش تا از او دل بکند. مدتی آنجا ماند تا از سرش افتاد.

رومینا این موضوع را نمی دانست؟

کسی نمی دانست این پسر خواستگار رومیناست. بعد از این که فرار کردند، همه متوجه شدند. رومینا خواستگار دیگری داشت همه فکر می کردند او رومینا را فراری داده است. با این عکس گذاشتن بهمن، بابای رومینا دیوانه شد.

چون بهمن بود بابای رومینا عصبانی شد یا هر کس دیگری بود عصبانی می شد؟

به خاطر این پسر. شاید اگر کس دیگری بود اینطور نمی شد.

پس بحث سنی و شیعه نبود؟

نه... اینجا آنطور نیست و با اهل تسنن قاطی هستیم.

پدر رومینا چرا دخترش را طرد نکرد؟

نادانی کرد. فرهنگشان پایین است و سنتی هستند.

خواهرتان کجا بود که این اتفاق افتاد؟

بعد پاسگاه آمدند خانه ما. اصرار کردیم: «بگذار دختر خانه ما بماند تو برو تا عصبانیتت بخوابد.» گفت: «نه. اگر اینجا بماند ممکن است باز هم بیایند و فراری اش بدهند. من خودم رومینا را ببرنم خوب نگهش می دارم.» رفتند اما ما نگران بودیم بلایی سر دخترش بیاورد. یکی، دو ساعت نشده بود که خبر آمد که رومینا را کشته! خواهرم برای شستن دستمالی به حمام می رود. در حمام باز بوده، شوهرش در را روی او قفل می کند. خواهرم گفت همان موقع فهمیدم یه کاری می خواهد بکند. جیغ زدم و در را کوبیدم اما فایده ای نداشت.

رومینا چیزی نگفته؟

خواب بوده.

با یک ضربه رومینا را کشته است؟

معلوم نیست. فقط سرش را بریده. بچه هیچ تکان هم نخورده است.

امکان دارد پدرش قبل آن چیزی داده که بیهوش شده باشد؟

احتمالش هست. من هم این را می گویم. وقتی او را سر می برد بالاخره دست و پا می زند.

پدرش گوسفند سر می برید؟

بله. اهش بود. گوسفند می خرید و قصابی می کرد. در فامیل بخواهیم سرببریم او را صدا می کردند. در قصابی وارد است.

می گویند وقتی آمد بیرون خیلی خوشحال بوده!

آن را ما ندیدیم. تا من رسیدم برده بودنش. فقط گفته غیرتم را ثابت کردم.

امیرمحمد، برادر کوچک رومینا کجا بود؟

او هم پیش دختر خوابیده بوده و بیدار نشده است.

خواهرتان الان چه تصمیمی دارد؟

می گوید به هیچ وجه نمی خواهم با او زندگی کنم. شب خبر آمد که در زندان خودش را کشته است. ما همه گریه کردیم اما خواهرم خوشحال شد و گفت چرا به خاطر او گریه می کنید؟ او قاتل بچه من است. اما بعد فهیدیم که دروغ بوده است.

عموهای رومینا چه می کنند؟

دنبال کار خودشان هستند.

قبل از این هم رومینا دوست پسر داشت؟

رومینا خواستگار داشت. خواستگار‌های خوبی هم داشت به خاطر این که سنش کم بود او را شوهر ندادند. دختر سنگینی و زیبایی بود، خواستگار داشت اینجا روستاست و وقتی دختر قد می‌اندازد خواستگار پیدا می‌شود. باباش با شوهر من هم مشورت کرده بود. کاش او را شوهر می‌دادند، اما پدرش گفته بود دخترم ۱۳-۱۴ ساله است.

 

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
1
10
پسره ی بیمار پدوفیلی این خانواده رو متلاشی کرد . اگر خانواده ی پسره باهاش همکاری نمیکردند و از انتشار عکس در شبکه مجازی منعش میکردند قطعا چنین اتفاقی رخ نمیداد . بهمن خاوری با اون خالکوبی و موهای رنگ کردش فاز فکریش مشخصه ! باید به اشد مجازات برسه .
الحق
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
3
8
امثال این ناپدران خشکه مذهب متحجر وافرادی که با این تفکر که بیشتر داعشی وقرون وسطایی است در این سرزمین زندگی می کنند مایه ننگ ایران وایرانی هستند ادم تاسف میخورد تازه کسانی پیدا می شوند که بنام غیرت ومذهب جنایت اینها را توجیه می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
14
این پسره احمق باید مجازات بشه اون دختر فقط سیزده سال داشته وهنوز به بلوغ فکری نرسیده بود که عاقلانه تصمیم بگیره ولی اون پسره یک گناه کاره که دختره رو گول زده و خام کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
14
سلام این پسربیشعور باید به اشدمجازات برسه همینطور باباش چطور دلش اومد جگر گوشه خودشه سر ببره مردکه روانی باید قصاص بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
11
پسره بی شرف وبی ناموس بااین کاری که کردی چیامیخواستی ثابت کنی دختره بیچاره رابه کشتن دادی تویه نامردپست فطرتی که یه خونواده را ازبین بردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
این پسره نامرد با اون خال کوبی مسخرش باید نابود بشه
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
5
بدتر از اون پدر قاتل داعشی اون پسره هیز هوس باز هرزه آشغال نکبت هست که با این سنش با یکی جای بچه اش دوست میشه .آخه اون بچه بود حالیش نبود تو هم بچه بودی . اصلا اگه پدرش موافقت هم میکرد الان وقت شوهر کردن این دختر نبود. متهم به موافقت با کودک همسری می شد. اون دختر هم اگه درست حسابی بود با این هرزه دوست نمی شد . مگه ما 13 14 سالمون نبود این کارارو نکردیم خوشگلم بودیم. الان دو برابر اون دختر سن داریم هنوز مجردیم مردیم آخه که این دخترای بی فکر و پسرای لاشی این کارارو میکنن که یه بابای متعصب بی رحم و احمق دخترش با گوسفند اشتباه بگیره. این همه مشکلات به بار بیاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
2
2
همه ي اونايي كه مخالف كار پدر رومينا هستن حاضرن دخترشونو يكي ببره !چرا روشنفكري الكي در مياريد
ی نفر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
2
2
پدر رومینا رو ولش کنید (اصل و ول کردید میرید سراغ فرع)اون پسره(بهمن)به جای ی دفعه صد دفعه اعدام اش کنید وخلاص.
یک جهان سومی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
5
جهان سومی هستیم که پدر قاتل قصاص نمیشه
ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
2
از خدا میخوام سزای پدر رومینا رو بده و به مادرو برادرش صبر بیپایان
و به خودش روحی شاد
فرهاد صمدی نارمکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
1
2
باید خودتو نو بزارید جای پدره.(البته اصلاًوابداً کارشو تائیدنمیکنم).
پیام من به اونایی یه که همینجوری هِرّی به هر نامزد انتخاباتی رای میدن(البته این انتقادو به خودم هم میکنم) .به هِشون رای میدیم،،، برن تومجلس ،،،تنها کاری که می کنند بگن مرگ بر آمریکا ودست آخر کاری که بِهِش خیلی پُز می دن اینه که پرچم آمریکا رو تو مجلس آتیش بزنندو........ آیا تابه حال تونستند قانونی تواین مملکت بزارند که امثال 《اون پسره ی بول هوس بهمن 》 اگر به فکر اغفال کردن ناموس مردم باشند باهاشون بدتر از ی
《داعشی》رفتار میشه .چون همچین پیشگیری ، راه کار، وکار اساسی، از سوی رهبران وعلی الخصوص مسئولین بی مسئول،انجام نمی شه ونتیجتاً امثال پدر رومینا مجبورند حتی علی رغم میل باطنی یشان تصمیمات نا بخردانه ای بگیرند .
این موضوع نه فقط رومینا بلکه برای کل جامعه( باید ریشه ای حل شود).یاعلی مدد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
3
باید خودتو نو بزارید جای پدره.(البته اصلاًوابداً کارشو تائیدنمیکنم).
پیام من به اونایی یه که همینجوری هِرّی به هر نامزد انتخاباتی رای میدن(البته این انتقادو به خودم هم میکنم) .به هِشون رای میدیم،،، برن تومجلس ،،،تنها کاری که می کنند بگن مرگ بر آمریکا ودست آخر کاری که بِهِش خیلی پُز می دن اینه که پرچم آمریکا رو تو مجلس آتیش بزنندو........ آیا تابه حال تونستند قانونی تواین مملکت بزارند که امثال 《اون پسره ی بول هوس بهمن 》 اگر به فکر اغفال کردن ناموس مردم باشند باهاشون بدتر از ی
《داعشی》رفتار میشه ؟؟؟؟؟؟چون همچین پیشگیری ، راه کار، وکار اساسی، از سوی رهبران وعلی الخصوص مسئولین بی مسئول،انجام نمی شه ونتیجتاً امثال پدر رومینا مجبورند حتی علی رغم میل باطنی یشان تصمیمات نا بخردانه ای بگیرند .
این موضوع نه فقط رومینا بلکه برای کل جامعه( باید ریشه ای حل شود).یاعلی مدد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
1
2
واقعا برای پدرش متاسفم باید مجازات بشه وپسر هم خییلی بیشرفه که دختر گول زده
فرهاد صمدی نارمکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
1
1
☆☆☆《کاربران عزیز 》☆☆☆
استِدعا میکنم توجه فرمائید.
ازاین اتفاق ها (ماجرای رومینا)قبلاً هم دراین مملکت افتاده
(چه بساخیلی زیاد).
آیا وقت این نرسیده رهبران ما برای این وضعیّت درجامعه یمان کاری کنند یاحداقل قانونی محکم بگذارند.
ناسلامتی ماکشور ومردمی هستیم که ادعای فرهنگ وتمدن
چندین هزار ساله را داریم ولی درجامعه یمان دوستی های پنهانی ی قبل ازازدواج و فراری دادن دختراز خانه ی پدری متاسفانه
درجامعه ای که خودرا مهد تمدن ها حساب میآورد (داره ی راه کار غلط می شه برای ی عدّه جاهلی که درامرازدواج جواب منفی به هِشان داده می شود). ومهمتراینکه کدام پیامبرالهی وکدام امام معصوم همچین کار ناشایست وسنت وروش ازدواج کردن(دختر فراری دادن)را برای خود پیش گرفته بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟............(الی یوم القیامه).
درآخر این رابگویم بازتاب بی اهمیّتی رهبران ومسئولین بی مسئول ما دراین مورد که یکی از ضعف های جامعه یمان
میباشد میشود《 قتل رومینا توسط پدر 》.یاعلی مدد
سوفیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
1
پسره و پدره و عموها باید اعدام بشوند همه به یه اندازه در قتل سهم دارن . نباید راست راست راه برن اگه اعدامشان کنن درس عبرتی میشنص برای همه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
0
1
این پسره خیلی نامردوپسته بابابی شرف بیست وپنج سال ازت کوچیکتره اون پدربدبخت باچه رویی بایدسربلندمیکرده وقتی پسره باوقاحت کامل به پدردخترزنگ میزنه میگه تف به غیرتت دخترت پنج روزه توخونه منه اعدامش کنیدبشه تجربه ای براپسرایی که لاشی ان اون قصدش ازدواج نبوده خاسته آبروی دخترمردموبریزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
2
پدر رومینا باید قصاص بشه چون کسی که میتونه به راحتی بچشو بکشه،مسلما غریبه ها رو هم مثل آب خوردن خواهد کشت.پس چنین مثلا آدمی نباید تو جامعه باشه،واسه همه خطرناکه
بختیاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
0
غیرت چیز باارزشیه و به فرموده امام علی بی غیرتی وارونگی دل است .البته مرگ این دختر هم ناراحت کننده است .باید سر پسره رو اول می برید و پخش میکرد .البته قاضی هم باید حق پدرش رو در نظر بگیرد یا دم از اسلام نزند اینجا ایران است نه لاس وگاس
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
0
پدر باید بچگی دخترش را در نظر می گرفت و اونو رو سرش میذاشت. و بعد پسره رو توسط اشخاص دیگه سر به نیست میکرد. بعد مدتی دخترش رو شوهر می داد. الان ناراحتی وجدان نداشت.
خدا کریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
0
1
والله این پسر اشغال بهمن باید اعدام بشه چون اون سبب فرار و گول زدن دختر شده اگه اعدام نشه دوباره نه سه باره تکرار میکنه و میره سراغ دخترای دیگه و باز فراری میده و خانواده ها رو متلاشی میکنه کثافت .. و اون بابای رومینا حیفه بگم بابا معتاد اشغال باید اعدام بشه درس عبرت بشه برا بقیه .. خدا لعنتتون کنه کثافتا
روحت شاد دخترک معصوم یه شوهر خاست خودش مگه جرمه
کمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
1
اون پسره بی شرف رو باید به شدت مجازات کنن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->