هر چهار ثانیه یک نفر به آلزایمر مبتلا می‌شود سازمان جهانی بهداشت نسبت به شیوع ویروس مسری و کشنده ماربورگ هشدار داد وعده‌های متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی به معنای واقعی عملی می‌شود؟ فوت ناگهانی دانش‌آموز مینودشتی در حیاط مدرسه (۱۲ مهر ۱۴۰۳) یک‌سوم عمل‌های بیماری صرع ایران در مشهد انجام شده است واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده ملک آباد - مشهد پایان زورگیری‌های وحشتناک باند عقاب‌های خون‌آلود در مشهد + عکس ترافیک نیمه‌سنگین در بولوارهای سجاد و امام‌خمینی(ره) و میدان شهید فهمیده مشهد (۱۲ مهر ۱۴۰۳) ۵۰ تا ۸۰ درصد ماده اولیه دارو‌ها در داخل کشور تولید می‌شود پیش‌بینی می‌شود تا سال ۱۴۳۰ یک میلیون و ۶۰۰ هزار سالمند وابسته به مراقبت در کشور داشته باشیم همایش بین‌المللی بیماری صرع در مشهد آغازبه‌کار کرد (۱۲ مهر ۱۴۰۳) ضروت تلاش برای بهبود کیفیت زندگی سالمندان| علائم افسردگی در سالمندان از فردی به فرد دیگر متفاوت است همه آنچه که برای برنامه‌ریزی سفر نیاز دارید | بسیار سفر باید تا پخته شود خامی لایحه شرح‌ وظایف وزارتخانه میراث فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در حال تصویب است اعلام نتایج اولیه آزمون صلاحیت حرفه‌ای سازمان روانشناسی افزایش حدود ۳۰۰ درصدی هزینه دریافت گواهینامه و سکوت پلیس راهور هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره یک ویروس تنفسی خطرناک برخی شهروندان مشهدی از افزایش ناگهانی هزینه‌های قبض برق گلایه‌مندند | تعویض اجباری کنتور برق چکار کنیم در فصل پاییز کمتر دچار سرماخوردگی و آنفلوآنزا شویم؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه، ۱۲ مهر ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما در استان از فردا جذب ۱۰ هزار معلم در آموزش و پرورش خراسان رضوی میزبانی ۵۵۰ مدرسه خراسان رضوی از جشن عاطفه‌ها رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: در کنار مردم مظلوم فلسطین و لبنان خواهیم ایستاد در مجتمع قضایی «شوق زندگی» مشهد، هدف، بازگشت به جامعه است
سرخط خبرها

لایحه شرح‌ وظایف وزارتخانه میراث فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در حال تصویب است

  • کد خبر: ۲۹۲۲۵۱
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
لایحه شرح‌ وظایف وزارتخانه میراث فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در حال تصویب است
براساس اعلام وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، لایحه شرح‌ وظایف وزارتخانه میراث فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در حال تصویب است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدرضا صالحی‌امیری در نخستین جلسه شواری راهبردی این وزارت‌خانه که با حضور جمعی از پیشکسوتان، صاحب‌نظران و نخبگان این سه حوزه برگزار شد، اظهار داشت: در برنامه هفتم اهدافی برای هر سه حوزه ماموریتی این وزارتخانه تصویب شده است که باید عملیاتی شود.

وی اظهارداشت: یکی از مسائل این است که ساختار موجود نمی‌تواند ماموریت‌ها و اهداف وزرات را پوشش دهد. برای همین لایحه شرح وظایف این وزارتخانه در مجلس در حال تصویب است و باید درباره این لایحه باهم همفکری و گفتگو کنیم. به طور مثال باید ببینیم نسبت این وزارتخانه با پژوهشگاه چیست. باید یک ساختار مطلوب تهیه کنیم و آن را به دولت ارائه دهیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: توسعه و پیشرفت با بهرمندی حداکثری از تفکر اندیشه‌ورز و خردگرا امکانپذیر است و به اعتقاد من دوران فردگرایی به پایان رسیده و مدیریت عقلانی مبتنی بر خرد جمعی مبنای راهبرد‌ها و تصمیمات خواهد بود.

صالحی امیری اضافه کرد: ما نیازمند گفتمان‌سازی جدید هستیم. در درجه اول باید بدانیم گفتمان چیست و برای آن برنامه داشته باشیم. امیدوارم شورای راهبردی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بتواند به ایجاد گفتمان‌سازی جدید کمک کند.

وی افزود: توسعه و پیشرفت با بهرمندی حداکثری از تفکر اندیشه‌ورز و خردگرا امکانپذیر است. ما نیازمند تغییر نگاه و تغییر ریل مدیریتی هستیم تا به درک مشترک مفهوم برسیم. در این میان یکی از مهمترین کاربرد‌های این شورا، خلق ایده‌های نو برای تحول در ساختار و عملکرد سیستم است.

در این نشست تخصصی، نخبگان و پیشکسوتان و افراد صاحب‌نظر در هر سه حوزه ماموریتی این وزارتخانه همچون سیدمحمد بهشتی، مسعود سلطانی‌فر، جلیل گلشن، غلامرضا ظریفیان، پویا محمودیان، جمشید حمزه‌زاده، عبدالمجید شریف‌زاده، علیرضا تابش، امین عارف‌نیا، یونس شکرخواه، یدالله طاهرنژاد، زهره بزرگمهری، پیروز حناچی و محمدحسن طالبیان به بیان نظر‌ها و پیشنهاد‌های خود پرداختند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->