اعلام جرم دادستانی تهران علیه دو فعال فضای مجازی (دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳) مسمومیت الکلی جان ۱۸ نفر را طی ۱۰ روز در مازندران گرفت (۱۶ مهر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۶ عضو یک شرکت هرمی در مشهد (۱۶ مهر ۱۴۰۳) اهمیت معماری پایدار در دنیای کنونی کشف ۷۵ کیلو حشیش از یک خانه مسکونی در مشهد (۱۶ مهر ۱۴۰۳) نظارت قوه قضائیه بر تبلیغات بورسی در فضای مجازی ضروری است صادرات دارویی ایران به ۴۰ کشور دنیا ضرورت اجرای هم‌زمان هر دو فعالیت سنجش نوآموزان بدو ورود و توان‌بخشی در مراکز جامع یک متناسب‌سازی نامتناسب | حداقل‌بگیران تأمین‌اجتماعی از اجرای طرح متناسب‌سازی خط خوردند باید و نباید‌های سلامتی در پاییز | در فصل پاییز پادشاهی کنید چگونه مقاومت آنتی‌بیوتیکی می‌تواند منجر به مرگ شود؟ دستورالعمل انجام واکسیناسیون رایگان آنفلوانزا به مراکز جامع خدمات سلامت مشهد ابلاغ شد خمیردندان‌های زغالی را با احتیاط مصرف کنید آغاز غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در پایگاه‌های بهزیستی وزارت میراث فرهنگی تا پایان برنامه هفتم توسعه باید ۱۰۰۰ موزه در کشور داشته باشد به وقت همدلی | کمک‌های ما مردم غزه، لبنان و یمن را نجات می‌دهد برگزاری مراسم روز جهانی کودک در بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان «دکتر شیخ» مشهد (۱۶ مهر ۱۴۰۳) + فیلم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ۱۶ مهر ۱۴۰۳) | افزایش دما در سطح استان تا چهارشنبه بیش از ۱۹۴ هزار خانواده در خراسان رضوی تحت حمایت کمیته امداد هستند | اهدای ۱۵۰۰ قلم لوازم ضروری زندگی به مددجویان + فیلم مصرف تخم‌مرغ از تحلیل عضلانی در دوران سالمندی جلوگیری می‌کند  برای درمان سرماخوردگی کودکان هرگز خوددرمانی نکنید افزایش تعداد دام نسبت به ظرفیت مراتع در کشور باعث ایجاد آسیب به محیط زیست شده است آنتی‌بادی‌های موجود در شیر مادر از نوزادان در برابر بیماری‌ها محافظت می‌کنند
سرخط خبرها

برگزاری مراسم روز جهانی کودک در بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان «دکتر شیخ» مشهد (۱۶ مهر ۱۴۰۳) + فیلم

  • کد خبر: ۲۹۳۰۵۳
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
برگزاری مراسم روز جهانی کودک در بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان «دکتر شیخ» مشهد (۱۶ مهر ۱۴۰۳) + فیلم
امروز (دوشنبه، ۱۶ مهر ۱۴۰۳)، به‌مناسبت روز جهانی کودک، مراسمی ویژه بیماران کودک بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان دکتر شیخ برگزار شد.

مهدیه قمری | شهرآرانیوز، در مراسم روز جهانی کودک، گروهی از هنرمندان، پرستاران و مسئولان با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان دکتر شیخ با اهدای دفتر نقاشی و یک بسته مدادرنگی، روز کودک را گرامی داشتند.

همچنین برخی از کودکان همراه با والدین خود به بخش‌هایی از این بیمارستان برای انجام بازی‌های جمعی، فکری و نقاشی آمدند و در پایان، جایزه خود را از پرستاران آن بخش‌ها دریافت کردند.

این مراسم با مشارکت شهرداری منطقه یک مشهد، در بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان «دکتر شیخ» و با هدف ایجاد نشاط و شادی کودکان بیمار و بستری‌شده در این بیمارستان برگزار شد.

تعداد بازدید : 12

بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان دکتر شیخ تنها مرکز مراجعه کودکان مبتلا به سرطان و دیالیزی در شرق کشور است که از داخل و  خارج کشور، مراجعه کننده بسیاری دارد.

در این بیمارستان، بخش‌های مختلفی از جمله جراحی، عمل سرپایی، هماتولوژی ۱ و ۲، اورژانس، نفرولوژی، همودیالیز و... دارد که در هرکدام از این بخش‌ها، کودکان بسته به بیماری‌هایی که در دو بخش سرطان و کلیه دارند، بستری شده‌اند و مورد درمان قرار گرفته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->