توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری در حوزه انرژی در پارک علم و فناوری خراسان انتشار ۵۰ همت اوراق مشارکت برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران اختصاص ۳۵۳ هزار قطعه انواع سکه به برندگان حراج‌ها | سکه با نرخ کمتر از بازار آزاد در مرکز مبادله ایران عرضه می‌شود رکورد قیمت یک محصول سایپا طی ۲۴ ساعت (۱۸ مهر ۱۴۰۳) قیمت امروز موبایل برند‌های مختلف در مشهد (۱۸ مهر ۱۴۰۳) پنجمین هواپیمای بازسازی‌شده با نام «هرمز» به ناوگان عملیاتی پیوست خرید اینترنتی بعد از کرونا از یک نیاز فانتزی به نیاز ضروری تبدیل شد تولید زعفران امسال ۲۵ درصد رشد یافت کارت‌کشی در نانوایی‌های مشهد قطع سهمیه آرد را به دنبال دارد پایان مثبت بورس در سومین هفته مهر | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۸ مهر ۱۴۰۳) مشکلی در تأمین گوشت قرمز در بازار مشهد نداریم توزیع مرغ منجمد در بازار مشهد در حال انجام است یک سال بازار‌های مالی در یک دقیقه! + ویدئو مدیران خودرو فروش ۳ محصول خود را از امروز آغاز کرد (۱۸ مهر ۱۴۰۳) + جزئیات افزایش ظرفیت ۶۰۰۰ مگاواتی برق تا دو سال آینده | به تعداد واحد‌های تجدیدپذیر کشور افزوده می شود قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۸ مهر ۱۴۰۳) + جدول قیمت قیمت امروز خودرو‌های داخلی در بازار آزاد (۱۸ مهر ۱۴۰۳) | سمند سورن ۷۵۵ میلیون تومان نرخ کارشناسی رنگ خودرو در سال ۱۴۰۳ مشخص شد + جدول قیمت خرما و پسته قابلیت ارزآوری ۳ میلیارد دلار دارد افزایش‌قیمت دلار و کاهش‌قیمت طلا و سکه (۱۸ مهر ۱۴۰۳) نمره امنیت سرمایه‌گذاری خراسان‌رضوی در ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل تغییر نکرده است انتظار طولانی برای نشست شورای‌عالی کار | از ابتدای سال دعوتنامه نگرفتیم! حراج جدید سکه از ساعت ۱۲ امروز آغاز می‌شود + جزئیات و لینک ثبت نام (۱۸ مهر ۱۴۰۳) افزایش قیمت دلار مبادله‌ای ادامه یافت (۱۸ مهر ۱۴۰۳) رشد ۱۲ درصدی جوجه‌ریزی در شش‌ماهه نخست ۱۴۰۳ در خراسان رضوی بازار مرغ از اواسط آبان متعادل می‌شود | روزانه ۷ هزارتن مرغ در سطح کشور عرضه می‌شود
سرخط خبرها

توزیع مرغ منجمد در بازار مشهد در حال انجام است

  • کد خبر: ۲۹۳۵۰۷
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
توزیع مرغ منجمد در بازار مشهد در حال انجام است
رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: در راستای متعادل‌سازی قیمت در بازار مرغ، توزیع مرغ منجمد در مشهد انجام می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، آمار‌ها حاکی از آن است که میزان جوجه‌ریزی در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش یافته که همین امر منجر به فزونی عرضه در برابر تقاضا شده است؛ به‌طوری‌که علاوه بر تأمین نیاز بازار داخل و ذخایر استراتژیک، مرغداران با مازاد تولید مواجه بودند که بر این اساس، ۱۸ هزار تن مرغ تا شهریور توسط اتحادیه‌ها و زنجیره‌های تولیدی به بازار‌های هدف صادر شد و از اواخر شهریور به‌دلیل نوسانات قیمت در بازار داخل، صادرات متوقف شد.

رشد جوجه‌ریزی در شش‌ ماه نخست امسال

مدیر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، درباره وضعیت جوجه‌ریزی در استان گفت: در شش ماه نخست سال جاری، ۶۰ میلیون و ۶۰۴ هزار قطعه جوجه‌ریزی در خراسان رضوی ثبت شده که رقم بسیار خوبی بوده و نشان‌دهنده رشد جوجه‌ریزی نسبت به سال گذشته است.

به گفته رستمی، ماهانه بیش از ۱۰ میلیون قطعه و سالانه، ۱۲۴ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در خراسان رضوی انجام می‌شود و هم‌اکنون، هزار و ۴۶۴ واحد فعال مرغ گوشتی در خراسان رضوی وجود دارد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره وضعیت بازار مرغ گوشتی در مشهد تصریح کرد: به منظور متعادل‌سازی در بازار مرغ گوشتی، توزیع مرغ منجمد در مشهد آغاز شده است. این توزیع به صورت خودرویی در نقاط مختلف شهر و با نرخ مصوب دولتی هر کیلو ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان انجام می‌شود.

نصری‌سرآسیایی تصریح کرد: میزان توزیع روزانه متفاوت است، اما به طور میانگین در نقاط مختلف یک الی دو تن مرغ توزیع می‌شود.

وی افزود: مشهد و خراسان رضوی به اندازه هرساله جوجه‌ریزی مرتب را دارند. اگر کمبودی در جوجه‌ریزی باشد، کشوری است و در شرایط فعلی، بازار مرغ سنگین است و تقاضای زیادی در این باره نیست.

نصری در ادامه، درباره بازار گوشت قرمز هم یادآور شد: با واردات گوشت گرم گوساله برزیلی وکیوم‎شده که هر دهه وارد می‌شود، قیمت گوشت به تعادل رسیده است. پس از واردات دام به استان، کشتار آن در کشتارگاه‌های استان انجام شده و در سالن‌های مشهد قطعه‌سازی می‌شود و در بسته‌های دوونیم،سه‌کیلوگرمی بسته‌بندی شده و با قیمت ۴۶۵ هزار تومان عرضه می‌شود؛ خوشبختانه در توزیع گوشت هیچ کمبودی نداریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->