دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

دستگیری سارق ۱۰ میلیاردی طلا در نیشابور

  • کد خبر: ۲۹۴۳۷
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
دستگیری سارق ۱۰ میلیاردی طلا در نیشابور
فرمانده انتظامی "نیشابور" از دستگیری ۴ متهم به سرقت ۱۰ میلیارد ریال طلا و جواهر از خانه شهروندان در این شهرستان خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسين دهقانپور افزود: در پی گزارش چند فقره سرقت طلا و جواهر از منازل شهروندان در برخي مناطق شهر نيشابور پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهی قرار گرفت.
 

وی اظهار کرد: در بررسی های اولیه كارآگاهان پليس آگاهي مشخص شد، سارقان با اطمينان از خالي بودن منزل وارد و سپس طلا و جواهر و هم چنین وجوه نقد را سرقت و سپس با یک دستگاه خودرو سمند از محل متواری می شدند.

 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقيقات پليس مشخص شد، متهمان با اين شيوه در برخي از شهرستان هاي ديگر استان نيز مرتكب سرقت شده و تحت تعقيب پليس آگاهي استان نيز مي باشند.

 

سرهنگ دهقانپور افزود: كارآگاهان پليس آگاهي از سرنخ هاي به جا مانده متوجه شدند، اعضای این باند ۴ نفره اهل یکی از استان های غربی کشور و تحت تعقیب نیز هستند که پس از اخذ نيابت قضائي هر ۴ متهم در يك اقدام ضربتي و غافلگيرانه در يكي از شهرستان هاي همجوار دستگیر شدند.

 

وي گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پليس تاكنون به ۶ فقره سرقت طلا و جواهر و وجوه نقد  در شهر نيشابور به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

 

سرهنگ حسين دهقانپور اظهار کرد: با توجه به تحت تعقیب بودن متهمان از سوی پلیس آگاهی استان  تحقيقات برای کشف ديگر سرقت هاي احتمالي آنان با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با تقدیر از همکاری و تعامل شهروندان با پلیس، تاکید کرد؛ مردم از نگهداری پول و طلا در منزل خودداری و  شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های ضروری و فوری شهروندان است.

منبع: پایگاه خبری پلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->