نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

دختران فوتسالیست، چشم‌انتظار چراغ سفید وزارت ورزش

  • کد خبر: ۲۹۵۰۳
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
دختران فوتسالیست، چشم‌انتظار چراغ سفید وزارت ورزش
سازمان لیگ از برگزاری پلی‌آف لیگ برتر بانوان باوجود ۲ تیم مخالف، دفاع کرد
مژده رنگیان/ شهرآرانیوز- جلسه سرنوشت‌ساز لیگ فوتسال بانوان روز گذشته با حضور نمایندگان ۴ تیم حاضر در پلی‌آف و مسئولان لیگ برگزار شد که خروجی این جلسه تأکید دوباره بر برگزاری صددرصدی مسابقات باقی‌مانده بود.
طبق اعلام سازمان لیگ فوتسال، قرار بود ۴ تیم حاضر در مرحله پلی‌آف فوتسال بانوان تمرینات خود را از ۱۷خردادماه آغاز کنند و رقابت‌ها تیرماه سال جاری برگزار شود؛ اما به‌دنبال اعتراضات دنباله‌دار ۲ تیم سایپا و ملی‌حفاری اهواز هیچ‌یک از تیم‌ها تمرینات خود را آغاز نکردند و قرار شد جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال برای حل اختلافات برگزار و تصمیم نهایی درباره پلی‌آف لیگ فوتسال گرفته شود. برای حضور در این جلسه از سرمربیان تیم‌ها دعوت نشده بود، بلکه دعوت‌نامه به نام مدیران‌عامل باشگاه یا مدیران تیم صادر شده بود که همین اتفاق هم افتاد و مدیر تیم سایپا به‌همراه مدیررسانه‌ای خود، باشگاه مس با معاون و نیز مسئول امور بانوان باشگاه، مدیرعامل حفاری اهواز و دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی به‌عنوان نماینده تیم هیئت خراسان در این جلسه حاضر شدند. جابری سرپرست سازمان لیگ، نصیری مسئول لیگ بانوان، شهناز یاری سرمربی تیم ملی به‌همراه درودیان نیز دیگرافراد این جلسه بودند تا بتوانند کلاف‌سردرگم پلی‌آف دختران را باز کنند که درنهایت با مجهول‌ماندن زمان بازی‌ها، سازمان لیگ حکم برگزاری پلی‌آف را صادر کرد.

سایپا همچنان مخالف صددرصدی
برخلاف تصور که حفاری بیش از هر تیم دیگری مخالف برگزاری رقابت‌هاست، این تیم سایپاست که بیش از هر تیمی مخالف برگزاری پلی‌آف در این روزهاست؛ به‌طوری‌که پیش از برگزاری جلسه سازمان لیگ، مصاحبه مسئول امور بانوان باشگاه سایپا در رسانه‌های مختلف منتشر شد که بر مخالفت این باشگاه تأکید داشت. گفته می‌شود حتی این مخالفت در جلسه نیز مداومت داشته و باوجود جمع‌بندی مبنی بر برگزاری مسابقات، صورت‌جلسه را با اعلام مخالفت باشگاه از برگزاری بازی‌ها در این شرایط امضا کرده‌اند. باوجود اینکه سایپا از شانس خود برای قهرمانی سخن می‌گوید، در‌واقع آن‌ها کار خیلی سختی را پیش‌رو دارند و خودشان هم چندان امیدی به پایان این فصل ندارند و بعید نیست که بخواهند از ادامه مسابقات کناره‌گیری کنند و ۳ تیم برای کاپ قهرمانی رقابت کنند. پایان این جلسه با حکم قطعی سازمان لیگ، تغییرزمان بازی‌ها، انتظار برای استعلام وضعیت شهر‌ها و چند تصمیم دیگر همراه بوده است. محسن حیدری، دبیر هیئت فوتبال خراسان‌رضوی، درباره موضع تیم مشهد در این جلسه می‌گوید: از ابتدا تابع تصمیمات فدراسیون بوده‌ایم و البته موافق برگزاری رقابت‌ها نیز هستیم. در این جلسه نیز باوجود مخالفت حفاری و سایپا، سازمان لیگ تأکید داشت لیگ باید پایان داشته باشد و در نتیجه بازی‌های باقی‌مانده به‌صورت قطعی برگزار شوند. او ادامه داد: پیشنهاد تیم مشهد به سازمان لیگ این بود که بازی‌ها به‌صورت مجتمع در یک شهر و طی ۲ روز برگزار شود تا با کمترین رفت‌وآمد و هزینه، رقابت‌ها به پایان برسد. درصورتی‌که بازی‌ها طبق روال گذشته برگزار شوند، حدود ۴ دور تست باید از هر بازیکن پیش از تمرینات و بازی‌ها گرفته شود؛ ولی در صورت مجتمع برگزار‌شدن مسابقات، این تست‌ها به نهایت ۲ بار کاهش پیدا می‌کند. البته طبق جمع‌بندی سازمان لیگ، برگزاری پلی‌آف به روال گذشته بود و قرار شده طبق قرار قبلی بازی‌های برگشت در زمین اهواز و رفسنجان و بازی‌های فینال و رده‌بندی نیز براساس تیم‌های صعودکننده برگزار شود. البته مسابقات براساس پروتکل‌های بهداشتی و بدون حضور تماشاچیان برگزار خواهد شد.

انتقاد از بازی‌های رسانه‌ای مخالفان
حیدری با اشاره به انتقاد از عملکرد رسانه‌ای برخی تیم‌ها تصریح کرد: در این مدت در رسانه‌ها به‌گونه‌ای نشان دادند که تیم مشهد و مس که موافق برگزاری مسابقات هستند، هیتلر زمان هستند و اصرار داریم بازیکنان را به کشتن دهیم و ۲ تیم سایپا و ملی حفاری گویا به‌دنبال نجات آدم‌ها دراین‌بین هستند. اگر قرار است هر تصمیمی گرفته شود، بهتر است در خانواده فوتسال مطرح و حل شود، نه اینکه فضای رسانه‌ای ایجاد کنیم و از طریق رسانه‌ها به اختلافات دامن بزنیم. این موضوع حتی انتقاد سرپرست سازمان لیگ را نیز به‌دنبال داشت و از بازی‌های رسانه‌ای برخی تیم‌ها گلایه کرد. این درحالی است که برخی افراد مخالف بازی‌ها، در این ایام فعالیت آکادمی خود را تبلیغ می‌کردند که مغایر با حرف‌هایشان است.

تغییر‌زمان بازی‌ها
دبیر هیئت فوتبال استان درباره تغییر زمان‌بندی مسابقات که پیش‌از‌این اعلام شده بود، گفت: تاریخ برگزاری مسابقات تغییر کرده است و بازی‌ها از ۱۳ تیر آغاز نمی‌شود؛ اما برای مشخص‌شدن زمان جدید، سازمان لیگ قرار است از طریق فدراسیون از وزارت بهداشت استعلام وضعیت شیوع ویروس در ۴ شهر حاضر در پلی‌آف را بگیرد و در صورت مساعدبودن شرایط تاریخ برگزاری بازی‌های باقی‌مانده را اعلام کند که پیش‌بینی ما هفته پایانی تیرماه یا ابتدای مرداد است. او درباره شروع تمرینات تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: طبیعتا با تغییر زمان برگزاری دیدارها، برنامه ما نیز تغییر می‌کند و منطقی نیست زمانی که روز بازی‌ها مشخص نیست، تمریناتمان را شروع کنیم؛ به‌همین‌دلیل منتظر زمان استعلام فدراسیون می‌مانیم، سپس تست بازیکنان گرفته می‌شود و تمرینات را شروع می‌کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->