نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تصمیم جالب یحیی؛ رادو باید امتحان شود/ بیرانوند مربی‌اش را آنفالو کرد!

  • کد خبر: ۲۹۵۰۶
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
تصمیم جالب یحیی؛ رادو باید امتحان شود/ بیرانوند مربی‌اش را آنفالو کرد!
قرارداد علیرضا بیرانوند با تیم آنتورپ خیلی‌ها را دچار سردرگمی کرده است ...
علی‌بنی شیخ‌الاسلامی/ شهرآرانیوز - قرارداد علیرضا بیرانوند با تیم آنتورپ خیلی‌ها را دچار سردرگمی کرده است و خیلی‌ها نمی‌دانند در هفته‌های باقی‌مانده او می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند یا نه. بر اساس قراردادی که مرد شماره‌یک تیم ملی با تیم آنتورپ امضا کرده، او از ۱۱ تیر بازیکن این باشگاه است و برهمین‌اساس آنتورپ از علیرضا بیرانوند خواسته است چند روز زودتر به این کشور سفر کند و ابتدا در تست پزشکی حاضر شود و بعد در تمرینات تیم حضور یابد؛ اما باشگاه پرسپولیس می‌گوید این قرارداد پیش از شیوع ویروس کرونا بوده و او تا پایان بازی‌های تیم در لیگ برتر و جام حذفی، بازیکن پرسپولیس است و تیم بلژیکی نمی‌تواند مانع از بازی او در ترکیب پرسپولیس شود. فریبرز محمودزاده، مسئول نقل‌وانتقالات سازمان لیگ برتر، پیش‌تر دراین‌باره صحبت کرده بود. او در پاسخ به این سؤال که نظر فیفا درمورد زمان‌های قیدشده در قرارداد بازیکنان به چه صورت است، گفت: همه بازیکنان به‌دلیل شیوع ویروس کرونا باید تا پایان بازی‌های لیگ، تیم خود را همراهی کنند و قرارداد آن‌ها در فصل جاری زمانی به پایان می‌رسد که بازی‌ها تمام شود. به‌استناد صحبت‌های فریبرز محمود‌زاده، حق با پرسپولیس است و این تیم می‌تواند تا پایان فصل جاری از علیرضا بیرانوند بهره ببرد. دیروز از راهروی باشگاه پرسپولیس خبر رسید که باشگاه به‌دنبال نامه‌نگاری با باشگاه بلژیکی است تا این باشگاه را متقاعد کند از علیرضا بیرانوند در بازی‌های باقی‌مانده لیگ برتر بهره ببرد. علیرضا بیرانوند قصد دارد در روز‌های پایانی هفته جاری راهی بلژیک شود. هدف اول او از سفر به این کشور، شرکت در تست پزشکی است و به باشگاه قول داده است بعد از تست، سریع به تهران باز‌می‌گردد تا آماده همراهی تیم در بازی‌های باقی‌مانده شود. این درحالی است که باشگاه بلژیکی می‌گوید علیرضا باید در این کشور بماند. از قرار معلوم، آنتورپ یکی از ۲ تیم حاضر در فینال جام حذفی بلژیک است و ۷ مرداد باید به میدان برود.

تصمیم جالب یحیی؛ رادو مرد شماره‌یک نیست
یحیی گل‌محمدی اصرار دارد علیرضا بیرانوند در بازی‌های باقی‌مانده لیگ برتر همراه تیم باشد. این اصرار طبیعی است به‌این‌خاطر که این دروازه‌بان مرد شماره‌یک تیم است. بعد از اعلام جدایی علیرضا بیرانوند از تیم، رسانه‌ها نوشتند رادو مرد شماره‌یک شده است و تیم برای فصل بعد به‌جای رادو یک دروازه‌بان دوم به خدمت خواهد گرفت؛ اما یحیی گل‌محمدی هنوز روی رادو به‌عنوان مرد شماره‌یک به جمع‌بندی نهایی نرسیده است. اگر چه رادو در بازی‌هایی که به میدان رفت، ارائه‌گر بازی‌های خوبی بوده، اما سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید او باید محک جدی بخورد تا ثابت شود می‌تواند مرد شماره‌یک تیم در بازی‌های سخت باشد یا نه. یحیی گل‌محمدی از باشگاه خواسته است درخصوص جذب دروازه‌بان جدید تا پایان فصل صبر کند. یحیی می‌خواهد در ۹ بازی باقی‌مانده به رادو بازی دهد تا مشخص شود این دروازه‌بان می‌تواند مرد شماره‌یک تیم باشد یا نه. رادو با ابرازخرسندی از جدایی علیرضا بیرانوند گفت مدت‌هاست منتظر این فرصت بوده که دروازه‌بان اول تیم شود و ادامه داد: من بالاخره مزد صبر و تلاش خود را گرفتم. جالب اینکه بر اساس تصمیم یحیی گل‌محمدی، علیرضا بیرانوند اگر باشگاه بلژیکی را متقاعد کند که در اردوی تیم حاضر شود، باز هم روی نیمکت تیم خواهد نشست. اصرار یحیی هم برای این حضور طبیعی است، چون هرلحظه ممکن است رادو دچار مصدومیت شود. اما در تازه‌ترین اتفاق، علیرضا بیرانوند مربی دروازه‌بان‌های تیم را آنفالو کرده؛ محسن سیدی که در نفت هم مربی او بوده است. محسن سیدی با تأیید این خبر می‌گوید: رفاقت‌ها هست، اما اگر برای دروازه‌بان، رقیب بتراشی، ناراحت می‌شود. در تیم نفت بیرانوند رقیبی برای سوشا بود، فلاح‌زاده رقیب بیرانوند و این رقابت‌هاست که دروازه‌بان را می‌سازد. علی من را آنفالو کرد و با من در تماس نیست، اما این برایم ناراحت‌کننده نیست، من امیدوارم ماحصل کار ده دوازده‌ساله در نفت تهران را فارغ از لیگ بلژیک در لیگ انگلیس یا اسپانیا ببینیم. این کدورت‌ها در فوتبال پیش می‌آید و فردا یک روز جدید است. خیلی‌ها در این شرایط پیش‌بینی می‌کنند علیرضا بیرانوند با توجه به اینکه متوجه شده در هر صورت در تیم نیمکت‌نشین خواهد بود، بعد از حضور در بلژیک به تهران بازنخواهد گشت! این برخلاف قولی است که به تیم داده است؛ به‌ویژه که باشگاه بلژیکی مدعی شده است می‌خواهد از وجود این دروازه‌بان در بازی ۷ مرداد در فینال جام حذفی بهره ببرد. قهرمانی در جام حذفی فوتبال بلژیک به‌طور‌حتم یک شروع رؤیایی برای علیرضا خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->