بنویسیم چقدر زندگی آخرین پل را برای شهادت ساخت | یادی از شهید مهندس سردار حسن آقاسی‌زاده اهمیت امرکردن به نماز راهکار‌هایی برای حضورقلب در نماز | گفتگو با خدا «شهاب»، پویشی برای آمادگی‌ نظامی‌-امدادی جوانان مشهدی مدیرعالی حرم مطهر رضوی: حفظ قداست حرم مطهر امام رضا (ع) بر خدمات و برنامه‌ها ارجحیت دارد اهدای مدال طلای قهرمان مسابقات پارالمپیک به موزه حرم امام‌رضا(ع) او مرد میدان بود | درباره شهید یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس سوره‌ای برای بی‌نیاز شدن | آثار و فضیلت‌های اعجاب‌انگیز سوره واقعه حرف‌های بی‌حساب و کنتور‌های خاموش! اختتامیه نهمین اجلاس بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در مشهد برگزار شد انتظار فرج الهی عاقبت‌به‌خیر شویم | چند گام برای تضمین سرانجام نیک براساس توصیه‌های دینی کمک ۲.۵ میلیارد تومانی بسیجیان و نیرو‌های جهادی خراسان رضوی برای مردم غزه و لبنان مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان در اصفهان برگزار شد + فیلم پانزدهمین اجلاسیه شهدای وحدت در مشهد برگزار شد (۲۶ مهر ۱۴۰۳) سفر به مشهد پرواز به آسمان بود یادی از آیت الله هاشم مدرس قزوینی | فیض اقامت شیخ قزوینی در مشهد حرم امام رضا (ع) از نگاه عکاسان قاجاری
سرخط خبرها

«شهاب»، پویشی برای آمادگی‌ نظامی‌-امدادی جوانان مشهدی

  • کد خبر: ۲۹۵۵۱۶
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
«شهاب»، پویشی برای آمادگی‌ نظامی‌-امدادی جوانان مشهدی
پویش «شهاب» قصد دارد در راستای افزایش آمادگی‌های نظامی-امدادی جوانان مشهدی، اقداماتی انجام دهد که در مرحله اول، هدف «آموزش نظامی» است.

به گزارش شهرآرانیوز، آمادگی‌های نظامی-امدادی یکی از ارکان مهم امنیت و حفاظت از کشورها به شمار می‌رود. در این راستا، جوانان به عنوان آینده‌سازان جامعه، نقش کلیدی در تقویت این آمادگی‌ها دارند.

افزایش آمادگی‌های نظامی_امدادی جوانان ایرانی نه‌تنها به تقویت امنیت ملی کمک می‌کند، بلکه جوانان را برای مواجهه با چالش‌های آینده آماده‌تر می‌سازد.

با اجرای برنامه‌ها و راهکارهای مناسب، می‌توان نسل جدیدی از جوانان توانمند و آماده را تربیت کرد که در هر شرایطی بتوانند به کشور و جامعه خود خدمت کنند.

حال پویش «شهاب» قصد دارد در راستای افزایش آمادگی‌های نظامی_امدادی جوانان ایرانی، اقداماتی انجام دهد که در مرحله اول، هدف «آموزش نظامی» است.

در پوستر مربوط به این پویش به نقل از امام‌خمینی(ره) آمده است: در هنگامه خطر، ملتی سربلند و جاوید است که اکثریت آن آمادگی لازم رزمی را داشته باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این پویش، از روز دوشنبه، ۳۰ مهر ۱۴۰۳، مدارک شناسایی خود را به این شماره همراه ۰۹۰۵۶۲۶۲۷۸۵ ارسال کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->