افتتاح فاز اول کلان پروژه ساماندهی تقاطع غیرهمسطح انقلاب اسلامی مشهد فردا (دوشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۳) دست‌انداز سامان دهی دست فروش‌های جاده‌ای در جاده بهشت رضا (ع) آماده باش مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد در پی هشدار نارنجی هواشناسی (۵ اسفند ۱۴۰۳) حادثه واژگونی خودرو ون در محور فریمان به تربت‌جام ۹ مصدوم برجای گذاشت (۵ اسفند ۱۴۰۳) تیمار ۴۰۰ درخت کهنسال در مشهد تقویت خطوط عبوری و مقصد حرم تا ۴۰۰ دستگاه برای ایام نوروز ۱۴۰۴ و شب‌های قدر | سرویس‌دهی رایگان اتوبوس در شب‌های قدر و سال تحویل ثبت یک روز آلوده دیگر در کلانشهر مشهد (۵ اسفند ۱۴۰۳) توزیع رایگان درختان مثمر و غیرمثمر برای شهروندان مشهدی | قائم‌مقام ستاد استقبال از بهار شهرداری مشهد: مبلمان شهری مشهد زیباسازی می‌شود آماده‌سازی ایوان سلام در پایانه مسافربری مشهد برای نوروز ۱۴۰۴ اقدامات معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در ایام تشییع پیکر سید حسن نصرالله هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۴ اسفند ۱۴۰۳) تقدیر از شهردار مشهدمقدس در همایش بزرگ ورزش استان شهردار مشهد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از قهرمانان در دستورکار است + فیلم گرامیداشت ۱۵ هزار شهید خراسان رضوی با اهدای خون به نیابت از آنان خبر رد مصوبه مجلس در خصوص تمدید فعالیت شوراها، صحیح نیست تقدیر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از شهرداری مشهد برای پیشبرد اهداف ملی آماده‌سازی ناوگان اتوبوسرانی مشهد برای استقبال از بهار ۱۴۰۴ مدیرکل دفتر خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد: نیازمند ایجاد مرکز داده‌های زیارت در رصدخانه شهری مشهد هستیم
سرخط خبرها

دقت و سرعت پاسخ‌گویی یکی از اهداف مهم الکترونیکی شدن فرایندهاست

  • کد خبر: ۲۹۶۶۸
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
دقت و سرعت پاسخ‌گویی یکی از اهداف مهم الکترونیکی شدن فرایندهاست
معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: دقت و سرعت پاسخ‌گویی یکی از اهداف مهم ما برای الکترونیکی شدن فرایندهاست که باید صورت جد به این موضوع وارد شویم.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا حسین نژاد درخصوص الکترونیکی شدن خدمات شهرداری‌ها و تأثیر آن در تسریع خدمات، اظهار کرد: معمولا میزان خطا در عملیات ماشینی نسبت به عملیات دستی کمتر است بنابراین اگر به سمت الکترونیکی شدن فرایند‌ها گام برداریم، هدف غایی ما یعنی؛ درست و سریع انجام دادن کار به خوبی صورت می‌گیرد.

وی در رابطه با زیرساخت‌های لازم جهت الکترونیکی شدن فرایندها، افزود: در این بخش نیازمند تأمین زیرساخت‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، اصلاح فرایند در داخل شهرداری و آموزش شهروندی در بیرون از شهرداری هستیم که این دو عامل باید در کنار یکدیگر عمل کنند تا در فرایند‌های ما توازن لازم جهت مراجعه شهروندان به شهرداری فراهم شود و اتلاف وقت در این امر به حداقل برسد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: زمانی که این آموزش‌ها و روان‌سازی از سوی شهرداری فراهم نشود، امکان وجود سردرگمی در جهت پیشبرد برنامه‌ها وجود دارد.

حسین نژاد بیان کرد: دقت و سرعت پاسخ‌گویی یکی از اهداف مهم ما در جهت الکترونیکی شدن فرایند‌هاست که باید به صورت جد در این موضوع ورود پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری مشهد به عنوان یک کلان‌شهر پیشگام در بین کل کلان‌شهر‌های کشور به این سمت حرکت کرده است، تصریح کرد: همچنین شهرداری‌های مناطق ۱۲ و هشت این موضوع را استارت زدند و امید داریم تا پایان سال کل مناطق شهر مشهد به الکترونیکی شدن فرایند‌ها مجهز شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->