مدارس کردستان فردا، سوم دی ۱۴۰۳ حضوری است کمبود مدرسه در خیابان شهید آرمون مشهد و اطراف آن همچنان پابرجاست | روزنه‌های امید برای حل مشکل کمبود مدرسه هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی برای مشهد و ۸ کلانشهر دیگر (۲ دی ۱۴۰۳) چگونه از کلاهبرداری‌ در خرید و فروش طلای آنلاین جلوگیری کنیم؟ رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی: مشکلات و تنگنا‌های موجود باید با کار جهادی و تلاش مضاعف رفع شود انجام ۷ هزار تست HIV و شناسایی هفت مورد جدید در مشهد ۵۲ درصد سالمندان را زنان تشکیل می‌دهند توجه وزارت ورزش به قاچاق مکمل‌ هشدار پلیس فتا درخصوص برخورد با سازندگان ویدئو‌های چالشی اینستاگرامی ۳۸ درصد فرهنگیان نیازمند مسکن هستند نزاع مرگبار در دورهمی خانوادگی + عکس وزیر آموزش و پرورش: امتحانات نهایی به هیچ وجه تعطیل نخواهد شد  ۹۶ درصد افراد در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال باسواد هستند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (یکشنبه، ۲ دی ۱۴۰۳) | تداوم روند افزایش دما تا پایان هفته جاری جزئیات طرح بیمه زنان خانه‌دار و دختران اعلام شد فرودگاه مشهد، میزبان ۱۱۰ بانوی نخبه در پروازی با کادر و خلبان زن | پرواز «ایران بانو» به مشهد آمد (۲ دی ۱۴۰۳) + عکس و فیلم تعویق اعلام نتایج اعتراضات آزمون کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش وعده ساخت ۵هزار مدرسه از محل مولدسازی در خراسان رضوی خانواده فاطمی، مقدمه جامعه‌سازی بسته شدن پرونده سرقت طلای زنان در گلشهر توسط پلیس مشهد آموزش سبک زندگی سالم بر اساس آموزه‌های طب ایرانی در مراکز خدمات جامع سلامت آمار بالای سوختگی‌های سهوی با اسید به علت دسترسی آسان مردم مردم تحمل گرانی دارو را ندارند تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی کشور تا چهارشنبه (۵ دی ۱۴۰۳) تأمین منابع موردنیاز برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در بودجه ۱۴۰۴ + فیلم نحوه دریافت کمک‌هزینه ازدواج سازمان تأمین اجتماعی + شرایط دریافت ۱۴ درصد مرگ ناشی از سکته قلبی مربوط به آلودگی هوا است راه‌اندازی کلینیک سیار قلب در مناطق محروم آخرین اخبار از افزایش حقوق پرستاران
سرخط خبرها

معاون پژوهشی دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد: همایش بازاریابی زمینه تعامل بیشتر دانشگاه و صنعت را فراهم می‌کند

  • کد خبر: ۲۹۶۸۰۱
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
معاون پژوهشی دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد: همایش بازاریابی زمینه تعامل بیشتر دانشگاه و صنعت را فراهم می‌کند
معاون پژوهشی دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد گفت: همایش بازاریابی با هدف نمایش دستاورد‌های علمی و معرفی روش‌های نوین بازاریابی در حوزه دانشگاهی برگزار می‌شود تا زمینه تعامل بیشتر صنعت و دانشگاه فراهم شود.

الهام اسماعیلی | شهرآرانیوز، دکتر مهدی مرادی در نشست خبری دومین همایش ملی بازاریابی با رویکرد نوین که امروز، ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۳، در دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه ما دارای همکارانی است که در سطح بین‌المللی شناخته شده‌اند و پژوهش‌های آن‌ها مورد توجه جهانی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: هدف اصلی ما از برگزاری این همایش، نمایش توانمندی‌ها و دستاورد‌های علمی این همکاران است. امیدواریم این نشست زمینه‌ای برای برگزاری همایش‌های دیگر در سایر رشته‌های تخصصی باشد.

مرادی افزود: دانشگاه دارای تخصص‌های مختلفی در رشته‌های مدیریت بوده که یکی از آنها حوزه بازاریابی است. امید است شاهد برگزاری همایش‌های بیشتری در این زمینه‌ها باشیم.

در ادامه، فریبرز رحیم‌نیا، عضو شورای سیاست‌گذاری همایش و استاد دانشگاه فردوسی مشهد، عنوان کرد: این همایش با همکاری دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و از چارچوب‌ها، معیار‌ها و استاندارد‌های علمی معتبر و بین‌المللی برخوردار است. برخلاف برخی همایش‌ها که به‌سرعت و بدون ارزیابی دقیق برگزار می‌شوند، این همایش از یک فرایند داوری دقیق و مطابق با استاندارد‌های وزارت علوم و پایگاه‌های معتبر استفاده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مقالات دریافت‌‌شده به‌ طور کامل ارزیابی شده و مقالات تکراری، غیرمرتبط یا عام رد شده‌اند. مقالات پذیرفته‌‌شده نیز طی چند مرحله بازبینی شدند و در نهایت در فهرست مقالات همایش قرار گرفتند.

رحیم‌نیا ادامه داد: این همایش فرصتی مناسب برای شرکت‌های دانش‌بنیان است تا با بهره‌گیری از روش‌ها و تکنیک‌های به‌روز بازاریابی، محصولات خود را معرفی کنند و سهم بیشتری از بازار و در نهایت اقتصاد را به دست آورند.

عضو شورای سیاست‌گذاری همایش و استاد دانشگاه فردوسی مشهد اضافه کرد: همچنین این کنفرانس هم‌زمان به دو بخش نظری و عملی می‌پردازد و به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهد هم دانش تئوریک و هم تجربه عملی را کسب کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->