افزایش ۱۹ درصدی مصدومین ناشی از سگ گزیدگی در مازندران کشف گسترده گونه‌های جانوری قاچاق در عملیات اخیر یگان محیط زیست تهران (۶ مرداد ۱۴۰۴) کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در نیکشهر تورهای گردشگری صنعتی فریمان، گامی مهم در توسعه اقتصادی خراسان رضوی لزوم تغییر قوانین مشاغل سخت و زیان‌آور و تأکید بر حفظ حقوق کارگران آیا سن بازنشستگی تأمین اجتماعی افزایش یافته است؟ مشهد در محاصره کانون‌های گرد و غبار ۶۵۰ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کردند وزیر آموزش و پرورش: باید از ظرفیت‌های مردمی برای محرومیت‌زدایی از آموزش استفاده شود پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (دوشنبه، ۶ مرداد ۱۴۰۴) | دمای بالای ۴۰ درجه در نواحی گرم‌سیر صابون یا مایع دستشویی کدام بهتر است؟ مهار آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری در درگهان قشم توصیه‌های بهداشتی برای مادران باردار و شیرده در اربعین پیش‌بینی بارش‌های مشهد و خراسان رضوی در پاییز ۱۴۰۴ | وضعیت ناامیدکننده آمار‌ها هشدار درباره مواد نگهدارنده پنهان در لوازم آرایشی میزان شیوع هپاتیت B در کشور به کمتر از یک درصد رسید بهره‌برداری از بیش از ۱۰۰ هزار کلاس درس در مهر ۱۴۰۴ متهم پرونده پدرکشی در  بازسازی صحنه جنایت: کشتن پدرم، آخرین راهکار بود واژگونی قایق در نیجریه با ۲۵ فوتی امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۶۴۰ حادثه در کشور طی هفته گذشته | خراسان رضوی رتبه دوم حوادث کوهستان فاز نخست پروژه آب‌شیرین‌کن بجستان با همکاری دانش‌بنیان‌ها، به بهره‌‎برداری رسید بیش از ۸۰۰ مدرسه در تهران به بازسازی نیاز دارند بیش از ۱۵ هزار فرهنگی در آزمون اعزام به مدارس خارج از کشور شرکت کردند + تعداد اعزامی‌ها رشد بی‌سابقه پروژه‌های تحویلی سازمان نوسازی مدارس در سال ۱۴۰۴ جزئیات آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد + تاریخ تحویل کارت ورود به جلسه (۶ مرداد ۱۴۰۴) یک‌سوم ایرانی‌ها رفلاکس معده دارند زائران اربعین این وسایل را همراه داشته باشند در روز‌های گرم چه میوه‌هایی بخوریم؟
سرخط خبرها

معاون پژوهشی دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد: همایش بازاریابی زمینه تعامل بیشتر دانشگاه و صنعت را فراهم می‌کند

  • کد خبر: ۲۹۶۸۰۱
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
معاون پژوهشی دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد: همایش بازاریابی زمینه تعامل بیشتر دانشگاه و صنعت را فراهم می‌کند
معاون پژوهشی دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد گفت: همایش بازاریابی با هدف نمایش دستاورد‌های علمی و معرفی روش‌های نوین بازاریابی در حوزه دانشگاهی برگزار می‌شود تا زمینه تعامل بیشتر صنعت و دانشگاه فراهم شود.

الهام اسماعیلی | شهرآرانیوز، دکتر مهدی مرادی در نشست خبری دومین همایش ملی بازاریابی با رویکرد نوین که امروز، ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۳، در دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه ما دارای همکارانی است که در سطح بین‌المللی شناخته شده‌اند و پژوهش‌های آن‌ها مورد توجه جهانی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: هدف اصلی ما از برگزاری این همایش، نمایش توانمندی‌ها و دستاورد‌های علمی این همکاران است. امیدواریم این نشست زمینه‌ای برای برگزاری همایش‌های دیگر در سایر رشته‌های تخصصی باشد.

مرادی افزود: دانشگاه دارای تخصص‌های مختلفی در رشته‌های مدیریت بوده که یکی از آنها حوزه بازاریابی است. امید است شاهد برگزاری همایش‌های بیشتری در این زمینه‌ها باشیم.

در ادامه، فریبرز رحیم‌نیا، عضو شورای سیاست‌گذاری همایش و استاد دانشگاه فردوسی مشهد، عنوان کرد: این همایش با همکاری دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و از چارچوب‌ها، معیار‌ها و استاندارد‌های علمی معتبر و بین‌المللی برخوردار است. برخلاف برخی همایش‌ها که به‌سرعت و بدون ارزیابی دقیق برگزار می‌شوند، این همایش از یک فرایند داوری دقیق و مطابق با استاندارد‌های وزارت علوم و پایگاه‌های معتبر استفاده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مقالات دریافت‌‌شده به‌ طور کامل ارزیابی شده و مقالات تکراری، غیرمرتبط یا عام رد شده‌اند. مقالات پذیرفته‌‌شده نیز طی چند مرحله بازبینی شدند و در نهایت در فهرست مقالات همایش قرار گرفتند.

رحیم‌نیا ادامه داد: این همایش فرصتی مناسب برای شرکت‌های دانش‌بنیان است تا با بهره‌گیری از روش‌ها و تکنیک‌های به‌روز بازاریابی، محصولات خود را معرفی کنند و سهم بیشتری از بازار و در نهایت اقتصاد را به دست آورند.

عضو شورای سیاست‌گذاری همایش و استاد دانشگاه فردوسی مشهد اضافه کرد: همچنین این کنفرانس هم‌زمان به دو بخش نظری و عملی می‌پردازد و به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهد هم دانش تئوریک و هم تجربه عملی را کسب کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->