سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

موبایل گران شد/ ۲۵ درصد متقاضیان، گوشی‌های گران‌قیمت می‌خرند

  • کد خبر: ۲۹۶۸۲
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
موبایل گران شد/ ۲۵ درصد متقاضیان، گوشی‌های گران‌قیمت می‌خرند
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری و تلفن همراه گفت: قیمت کالا‌های الکترونیکی و یا هر کالایی که وارداتی باشد وابسته به نرخ دلار و ارز است و اکنون قیمت تلفن همراه به طور میانگین ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش یافته است.
به گزارش شهرآرانیوز، ابراهیم درستی درباره وضعیت تغییر قیمت گوشی تلفن همراه اظهارکرد: قیمت کالا‌های الکترونیکی و یا هر کالایی که وارداتی باشد وابسته به نرخ دلار و ارز است، موضوع دیگر بحث ثبت سفارش و تخصیص ارز تاثیرگذار است.

وی افزود: به دلیل شیوع کرونا، تعطیلی مدارس و دانشگاه و نیاز دانش‌آموزان و دانشگاهیان به آموزش از راه دور، میزان تقاضا افزایش یافت و قیمت‌ها نیز رشد کرد که امیدواریم با ایجاد سهولت در فرآیند‌های اداری و تخصیص ارز این مشکلات مرتفع شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری و تلفن همراه گفت: قیمت تلفن همراه به طور میانگین ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش یافت، اما در کل قیمت‌ها وابسته به نرخ دلار است.

وی تصریح کرد: اکنون واردکنندگان گوشی تلفن همراه تا ۱۸ درصد سود حاصل می‌کنند و در این بین مغازه‌دار کمترین سود را می‌برد. به دلیل اینکه وضعیت ارز در نوسان است و امکان واردات سخت شده قیمت‌ها روند افزایشی گرفته است.

درستی بیان کرد: در حال‌حاضر ۷۰ تا ۷۵ درصد بازار متقاضی گوشی با قیمت ۳.۵ تا نهایت ۵ میلیون تومان است، ۲۵ درصد هم گوشی‌های گران قیمت خریداری می‌کنند.

وی درباره تاثیر خروج سامسونگ و ال. جی از ایران بر بازار نیز گفت: باید بپذیریم که ما تحریم هستیم و شرایط قیمت نفت و بدتر از آن هم کرونا، به این مشکلات دامن زده و روی اقتصاد ما اثر گذاشته است. وقتی یک برند از ایران می‌رود باید کسانی باشند که بتوانند بازار را به‌دست بگیرد، بازاری که ماهانه یک تا یک و نیم میلیون گوشی تلفن همراه نیاز دارد باید از سوی یک برند تامین شود اکنون گوشی تلفن همراه جزء ضروریات یک خانوار است، ما باید مدیریت کنیم که کمترین آسیب و هزینه را داشته باشیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری و تلفن همراه درباره وضعیت قاچاق اظهارکرد: اکنون موضوعی به نام قاچاق در این صنف تعریفی ندارد، کالا‌ها رجیستر می‌شوند و امکان قاچاق وجود ندارد. این در حالی است قبل از اعمال طرح رجیستری ۹۰ تا ۹۵ درصد قاچاق صورت می‌گرفت.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->