بهمن هاشمی تهیه‌کننده شد فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر «کیانو ریوز» در فیلم «سیستم سرگرمی خراب است» زنده‌یاد رضا داوودنژاد با «زندگی به شرط خنده» روی آنتن + زمان پخش آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایزه بهترین بازیگر جشنواره زنان بیروت در دستان صحرا اسدالهی پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری پارسی را به جهان، رونق و آوازه از اوست | معرفی چند اثر پژوهشی درباره سعدی به مناسبت روز بزرگداشت او آمار فروش سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ۱۴۰۳ پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت روز سعدی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

سینما‌های کالیفرنیا از ۱۲ ژوئن باز می‌شوند

  • کد خبر: ۲۹۷۰۹
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
سینما‌های کالیفرنیا از ۱۲ ژوئن باز می‌شوند
سالن‌های سینما در کالیفرنیا پس از ماه‌ها تعطیلی به دلیل نگرانی‌ از شیوع کرونا، از ۱۲ ژوئن (جمعه ۲۳ خرداد) تحت تدابیر سختگیرانه بهداشتی فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ براساس دستورالعمل‌های پیشگیرانه که روز دوشنبه از سوی اداره بهداشت عمومی ایالت کالیفرنیا منتشر شد، استفاده از ماسک‌های تنفسی به هنگام ورود به سینما و خروج از آن و در هر شرایطی که امکان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی وجود ندارد، الزامی است.

 

تعداد تماشاچیان نیز به ۲۵ درصد ظرفیت سینما یا حداکثر ۱۰۰ نفر محدود خواهد بود. سالن‌های سینمایی همچنین باید در اسرع وقت یک سیستم رزرواسیون راه‌اندازی کنند تا تعداد تماشاچیانی که به طور همزمان وارد سینما می‌شوند، تحت کنترل قرار گرفته و محدود شود. 

 

قطع آبسردکن‌ها و تضمین رعایت فاصله دستکم دومتری بین تماشاچیان در سالن نمایش نیز از دیگر شروط بازگشایی سینماهای کالیفرنیا در روزگار کروناست. براساس شیوه‌نامه جدید، اعضای یک خانواده می‌توانند در کنار هم فیلم را تماشا کنند اما فاصله دو متری با دیگر خانواده‌های حاضر در سالن باید رعایت شود.

 

با وجود ادامه بحران شیوع کرونا، به دنبال تدوین دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های پیشگیرانه بهداشتی، اتخاذ تدابیر سختگیرانه و استفاده از فناوری‌های روز، سالن‌های سینما در کشورهایی چون اتریش، بلغارستان، کرواسی، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، هنگ کنگ، نروژ و کره‌جنوبی فعالیت خود را از سرگرفته‌اند.

 

منبع: ایرنا/ ورایتی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->