افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
سرخط خبرها
استاندار خراسان رضوی:

خراسان رضوی در سال گذشته پایین‌ترین نرخ بیکاری پس از انقلاب را داشته است

  • کد خبر: ۳۰۰۷۱
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
خراسان رضوی در سال گذشته پایین‌ترین نرخ بیکاری پس از انقلاب را داشته است
استاندار خراسان رضوی گفت: در سال گذشته میزان بیکاری در خراسان رضوی ۸.۳ درصد بود که ۲.۵ درصد از متوسط کشور پایین‌تر است.
به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا رزم حسینی امروز ۲۲ خرداد ماه، در مراسم آغاز بهره‌برداری از دو طرح ملی صنعتی و معدنی تولید گندله آهن و کنستانتره سنگ‌آهن توسط رئیس جمهور که از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس در منطقه سنگان خواف برگزار شد، اظهار کرد: از ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه‌ای که امروز در کشور آماده بهره‌بردای است ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از خراسان رضوی خواهد بود.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی استان در ۱۱ ماهه گذشته، تصریح کرد: استان خراسان رضوی در سال گذشته یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار صادرات داشته و تراز صادرات در استان مثبت بوده است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: نرخ بیکاری استان پایین‌ترین نرخ بیکاری پس از انقلاب است و سال گذشته میزان بیکاری در خراسان رضوی ۸.۳ درصد بود که ۲.۵ درصد از متوسط کشور پایین‌تر است. همچنین نرخ تورم استان خراسان رضوی نیز از متوسط کشوری پایین‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در استان ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری و عمرانی موافقت‌نامه امضا شده که پیشرفت فیزیکی آن‌ها تاکنون ۳۷ درصد بوده است.

رزم حسینی افزود: به لطف امام رضا (ع) وحدتی در این استان به وجود آمده که برای نمونه در حال حاضر در شهرستان خواف که اکثر اهالی آن از برادران اهل تسنن هستند در کنار برادران اهل شیعه برادرانه در جهت توسعه استان فعالیت می‌کنند.

وی تأکید کرد: این گزارش مربوط به ۱۱ ماه گذشته و پیش از شیوع بیماری کرونا در کشور است؛ چرا که کرونا به کسب و کار‌ها آسیب زده که امیدواریم بتوانیم آن را جبران کنیم.

استاندار خراسان رضوی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در خراسان رضوی، گفت: خوشبختانه تصمیم اسفندماه ستاد ملی مقابله کرونا در تعطیلی حرمین مطهر در سراسر کشور و به ویژه حرم مطهر رضوی در مشهد گرفته شد؛ چرا که ما نگران میلیون‌ها زائری بودیم که در نوروز به مشهد می‌آمدند.

وی بیان کرد: خوشبختانه روند خوبی در کنترل شیوع بیماری کرونا داشتیم و این روند در کل کشور قابل قبول بود.

رزم حسینی با اشاره به وضعیت مناسب مدیریت کرونا در استان و تلفات کمتر این بیماری در خراسان رضوی، افزود: البته روند شیوع در استان به صورت سینوسی است و بعضی روز‌ها تعداد مبتلایان افزایش یافته و باز کاهش پیدا می‌کند.

وی اظهار کرد: تدبیر ستاد ملی مقابله با کرونا در بازگشایی صحن‌های رو باز حرم مطهر رضوی کار درستی بود. زائران عزیز ما پروتکل‌های بهداشتی را در صحن باز رعایت می‌کنند و امیدواریم که با ادامه این روند این بیماری نیز تمام شود.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->