برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد رونمایی از پوستر اولین رویداد هفته خلاقیت و نوآوری شهری | اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد در هفته خلاقیت فرجام کلنل میهن پرست؛ روایت شش ماه آرمانگرایی نویافته های باستان شناسی «کشف رود» مشهد رونمایی شد شهروند خبرنگار| شهریه مدارس غیردولتی و دغدغه والدین در مشهد مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد برای نخستین بار در کشور ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد اختصاص داده شد | سهم هر محله ۱۵ میلیارد تومان سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: گسترش ورزش در مناطق کم‌برخوردار این شهر الگویی مناسب برای کشور است کوره‌پزخانه‌ها در مشهد احیا می‌شود تاکید استاندار خراسان رضوی بر فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت امداد اورژانسی به آثار میراثی | رئیس کمیسیون اصل‌۹۰: با احضار وزیر میراث‌فرهنگی، متخلفان تخریب سنگ‌نگاره‌های تاریخی دیزدر را به دستگاه قضایی معرفی می‌کنیم ترافیک صبحگاهی مشهد سنگین و پرحجم است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: پاسخ پاسداران به رژیم صهیونیستی، دل هر ایرانی که دل در گرو استقلال کشور دارد را شاد کرد تقاطع غیرهمسطح شاهنامه، گامی مؤثر در جهت توسعه منطقه منفصل توس مدیریت آلودگی هوا با توسعه زیر ساخت های مراکز معاینه فنی شهرداری مشهد پروژه های گره‌گشا در اولویت مدیریت شهری | رضایت مردمی از پروژه تازه افتتاح شده پل دهرود مشهد + فیلم بازار شیرخشک دوباره بحرانی می‌شود؟ | بدهی بیمه به داروخانه‌ها، بازار شیرخشک را تحت تاثیر قرار می‌دهد استاندار خراسان رضوی از افزایش یک متری سرانه فضای آموزشی در مشهد خبرداد + فیلم
سرخط خبرها

توزیع و فروش مواد مخدر در ۵ کیلومتری حرم/ از ناامنی رسالت ۷۶ به دفتر مقام معظم رهبری نامه نوشتیم

  • کد خبر: ۲۹۹۳۸
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
توزیع و فروش مواد مخدر در ۵ کیلومتری حرم/ از ناامنی رسالت ۷۶ به دفتر مقام معظم رهبری نامه نوشتیم
کی از موضوعاتی که در نشست نقد و بررسی رویکرد‌های کمیسیون فرهنگی‌اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد از سوی جمع زیادی از نمایندگان مردم در شورای اجتماعی محلات مطرح شد، موضوع ناامنی، اعتیاد و بیکاری به‌عنوان آسیب اجتماعی و درد مشترک همه محلات بود.
لاله سادات کوثری/ شهرآرانیوز- این معضل به‌ویژه در محلات کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین مشهد با تأکید بیشتری همراه بود. در‌این‌باره دری، نماینده شورای اجتماعی محله بلال در منطقه ۳ شهرداری مشهد، گفت: رسالت ۷۶ یکی از محلات پر از آسیب اجتماعی در منطقه ۳ شهرداری مشهد است. برای این محله هر کار که توانسته‌ایم انجام داده‌ایم، اما متأسفانه حرفمان به گوش مسئولان نمی‌رسد.

وی ادامه داد: در سال ۹۳ این محله از عمده‌فروشان و خرده‌فروشان مواد مخدر پاک‌سازی شد، اما متأسفانه این معضل کامل ریشه‌کن نشده است.

وی گفت: در تمام کوچه‌ها تقریبا کار خرید و فروش مواد مخدر ادامه دارد. در این محدوده ۲ پاسگاه یکی در میدان امام حسین (ع) و دیگری نبش رسالت ۷۷ وجود دارد، اما متأسفانه بازدارنده نیست.

نماینده مردم در شورای اجتماعی محله بلال با بیان اینکه ناراحتی‌مان را از شدت ناامنی و فروش مواد در این محلات به گوش همه رسانده‌ایم، افزود: تاکنون ۲۵ نامه به دفتر مقام معظم رهبری فرستاده‌ایم.
دری افزود: تنها ۵ کیلومتر تا حرم فاصله داریم، اما آسیب‌های اجتماعی در این محلات بیداد می‌کند.

پیگیری می‌کنیم

درباره این موضوع رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در قالب طرح «چهارشنبه‌ها با محلات» حتما این محله را در دستورکار قرار خواهیم داد، افزود: به برخی موارد که در حوزه وظایف ما تعریف شده است، از جمله زمین‌های خالی و خاکی می‌توانیم وارد شویم.
احسان اصولی با بیان اینکه درباره موضوعات امنیتی نیز متأسفانه برخی موادفروشان در آن محلات بی محابا به کار خود ادامه می‌دهند، افزود: شورای اجتماعی محلات درباره این‌چنین مواردی نباید ناامید شود و حق شهروندان ساکن در محلات خود را مطالبه کند.

وی گفت: حتما درخواست‌های مردم این محله را پیگیری خواهیم کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->