بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات
سرخط خبرها

تفاهمنامه راه‌اندازی بازارچه سنگ‌های قیمتی در خراسان رضوی امضا شد

  • کد خبر: ۳۰۱۳۴
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
تفاهمنامه راه‌اندازی بازارچه سنگ‌های قیمتی در خراسان رضوی امضا شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از امضای تفاهمنامه با ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) برای راه‌اندازی بازارچه سنگ‌های قیمتی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی رسولیان پنجشنبه شب در حاشیه امضای این تفاهمنامه با اشاره به ظرفیت بالای خراسان رضوی در حوزه سنگ‌های قیمتی گفت: فرآوری ۸۵ درصد سنگ‌های قیمتی کشور در استان خراسان رضوی انجام می‌شود و ذخایر معدنی استان در این زمینه قابل توجه است همچنین وجود حرم مطهر رضوی به عنوان عامل مهمی برای رونق بازار بخش سنگ‌های قیمتی است.

 

وی اظهار کرد: حدود ۳۰ میلیون زائر داخلی و بین سه تا چهار میلیون گردشگر خارجی که در طول سال به استان می‌آیند همگی متقاضی سنگ‌های قیمتی هستند و ما می‌توانیم در کشورهای عربی، همسایه و اروپا به صورت جدی حضور پیدا کنیم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: مشهد شهر جهانی سنگ‌های قیمتی است و امیدواریم بتوانیم بازارچه سنگ‌های قیمتی را در این شهر ایجاد  و آزمایش، فرآوری و همچنین فروش این سنگ‌ها را در یک مجموعه کامل مانند بازارچه گردآوری کنیم.

 

رسولیان با اشاره به امضای تفاهمنامه بین معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی و ایمیدرو گفت: بنا شد در این زمینه کارگروهی به ریاست معاونت اقتصادی استانداری و دبیری انجمن سنگ‌های قیمتی در استان تشکیل شود.

 

وی افزود: ایمیدرو نیز متعهد شد در این زمینه با دستگاه‌ها تعامل لازم را صورت دهد و محل بازارچه و تسهیلات مرتبط با فعالیت بنگاه‌های این بخش را تامین کند.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: بخشی از این تسهیلات هزینه اکتشاف سنگ‌های قیمتی است که ایمیدرو با کمک دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بخش خصوصی کار اکتشاف آن را انجام خواهد داد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->