شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها
عضو کمیته استیناف:

مدیران فوتبال در ایران بودجه‌ها را پیش‌خور می‌کنند

  • کد خبر: ۳۰۳۴۰
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
مدیران فوتبال در ایران بودجه‌ها را پیش‌خور می‌کنند
مهدی دادرس: کفاشیان پول‌هایی گرفته که باید آن‌ها را برگرداند
به گزارش شهرآرانیوز، عضو کمیته استیناف به مسائل روز فوتبال و مشکلات اخیر فدراسیون ورود کرد و توضیحاتی ارائه داد. مهدی دادرس که در روز‌های اخیر به‌خاطر دعوت‌نشدن در جلسات کمیته استیناف، دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است، روز گذشته در گفتگو با رادیو جوان و با اشاره به مشکلات فوتبال و فدراسیون فوتبال گفت: مملکتی که اقتصادش بلبشو و دولتی باشد و فقط ۲۰ درصد بخش خصوصی در آن فعال باشد، همین می‌شود. ۲ باشگاه بزرگ ما در اختیار وزیر است. تا بخواهند جلوی یک مسئله را بگیرند، فشار روی وزارت و سپس فدراسیون وارد می‌شود و همین باعث می‌شود بابت بدهی‌ها این مباحث مطرح شود. برای حل این مسائل باید جراحی صورت بگیرد. جراحی نیاز به خون و درد دارد و هر کسی راضی نیست، این درد را تحمل کند. وزیر در همه‌چیز دخالت می‌کند؛ جز مسائل راهگشا.

مدیران ما، بودجه دوره‌های بعد را هم پیش‌خور می‌کنند!
وی که بعد از اظهارنظرهایش درباره بازی پرسپولیس و سپاهان به‌شدت ازسوی باشگاه طلایی‌پوش اصفهان هدف آماج حملات و نقد‌ها قرار گرفته بود، در ادامه درباره اینکه یک معاون باشگاه مدعی می‌شود پول‌ها را چه کسی داده و چه کسی گرفته و نباید به بدهی‌ها توجه کرد، خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها مشکل دارند، ولی زمانی که حسابرسی و نظارت روی آن‌ها نیست، همین می‌شود. وقتی فردی مدیرعامل یک باشگاه می‌شود، تبدیل به یک برند می‌شود و عکس او را در رسانه‌ها چاپ می‌کنند. وقتی این اتفاقات رخ می‌دهد، آن مدیر با خود می‌گوید بهتر است این دوران را بگذرانم و برود. مبالغی را هم از دوره بعدی پیش‌خور می‌کنم! این اتفاق مال دیروز و امروز هم نیست. از زمانی که من به یاد دارم، این اتفاق در فوتبال ایران افتاده است و مطمئن باشید ازاین‌پس هم خواهد افتاد.

فتح‌ا... زاده به هواداران بی‌احترامی می‌کند
دادرس با اشاره به اینکه یک مدیر در فوتبال ایران مدعی شده مسی را به ایران می‌آورد، گفت: اگر این اظهارات صورت گرفته، شما رسانه‌ها هم باید به او هجوم ببرید که چرا چنین حرفی زده شده است. این صحبت‌ها بی‌احترامی به هواداران است و نباید به مردم زده شود. مردم می‌دانند مسی به فوتبال ایران نمی‌آید. این شو‌های تبلیغاتی، حرف‌های یاوه و بیهوده هیچ دردی از فوتبال ما دوا نمی‌کند، بلکه ۴ تا مشکل جدید هم به آن اضافه خواهد کرد. پس بهتر است سنجیده‌تر حرف بزنیم و رفتار کنیم. آقای فتح‌ا... زاده با این حرف‌ها به نظر من به هواداران بی‌احترامی می‌کند. البته امروز دیگر طرف‌دار واقعی فوتبال حرفه‌ای شده است و هر حرفی را قبول نمی‌کند. مدیران ما هم باید طوری رفتار کنند که خدای‌ناکرده مورد تمسخر هواداران قرار نگیرند.

کفاشیان پول‌هایی را گرفته که باید برگرداند
عضو کمیته استیناف درباره شایعه بازگشت کفاشیان به فدراسیون و اینکه توسط کمیته اخلاق محروم شده بود، عنوان کرد: در این پرونده من را بایکوت کردند، ولی یک روز با همکارانم در کمیته استیناف در راه قم صحبت می‌کردیم که بحث در این مورد باز شد. گفتم زودتر بحث را تمام کنید و رأی را بدهید، اما به‌یک‌باره بحث کرونا و این مسائل پیش آمد و قضیه به امروز رسید. به نظرم، من یا نباید درباره این پرونده چیزی بدانم یا دوستان تمایلی به آن ندارند. ولیکن در حکم کفاشیان آمده که ایشان پولی گرفته و باید آن را برگرداند.
دادرس درباره اینکه آیا وی پول خلافی گرفته بود، یادآور شد: در پرونده او چنین‌موضوعی آمده بود. خدای‌ناکرده نمی‌خواهم حرفی بزنم که باعث ناراحتی شود؛ ولی درمورد یک شرکت تایلندی این مسائل مطرح شد. این نهایت چیزی است که من می‌توانم از پرونده به‌صورت عمومی اعلام کنم. الباقی موارد و شرایط پرونده قطعا در زمان و مکان مناسب رسانه‌ای خواهد شد. دادرس در پایان گفت: فوتبال آن‌قدر جاذبه دارد که همه دوست دارند در آن باشند؛ حتی اگر یک مدیر از دوومیدانی بیاید. برای یکسری‌ها بدنامی بهتر از گمنامی است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->