جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام
سرخط خبرها

شوخی بازگشت علی کفاشیان، آقای خندان فوتبال جدی می‌شود!

  • کد خبر: ۳۰۲۱۶
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
شوخی بازگشت علی کفاشیان، آقای خندان فوتبال جدی می‌شود!
رئیس سابق فدراسیون فوتبال از امروز طبق قانون می‌تواند به پست قبلی خود برگردد
به گزارش شهرآرانیوز، چند روز پیش و بعد از آنکه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، حکم ۵ سال محرومیت علی کفاشیان از فعالیت‌های فوتبالی را به یک سال کاهش داد، او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که آماده بازگشت به فدراسیون است! شاید روز اول کسی این اتفاق را جدی نگرفت، اما بعد از چند روز، کفاشیان به‌طوررسمی اعلام کرد آماده خدمت به فوتبال است و به‌عنوان نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال در جلسات بعدی هیئت‌رئیسه شرکت خواهد کرد، به‌این‌دلیل که از سمت خود استعفا نکرده است.

برخی اعضا به‌دنبال نامه‌نگاری با AFC!
دراین‌بین فضا برای افرادی که پیش‌تر با مرد خندان فدراسیون مشکل داشتند و بعد از خروج او از ساختمان سئول، به آنجا پای گذاشته بودند، کمی تنگ شد تااینکه روز گذشته خبری در رسانه‌ها پخش شد با این مضمون که برخی اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال به‌دنبال تنظیم نامه و جمع‌کردن امضا علیه علی کفاشیان و ارسال آن به AFC هستند تا از حضور او به‌عنوان سرپرست فدراسیون ممانعت کنند. پس از کاهش محرومیت علی کفاشیان، رئیس پیشین و نایب‌رئیس فعلی فدراسیون فوتبال از ۵ سال به یک‌سال، این موضوع مطرح شد که وی به‌عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال به محل کار خود بازخواهد گشت. کفاشیان پیش‌تر اعلام کرده بود به‌صورت کتبی استعفا نکرده و گفته بود اکنون که یک سال محرومیت خود را به‌دلیل موضوع حق پخش بازی‌های تیم ملی به پایان رسانده است، به هیئت‌رئیسه بازمی‌گردد و، چون فدراسیون رئیس ندارد، او به‌عنوان نایب‌رئیس اول در سمت سرپرست فدراسیون فوتبال، فعالیت خواهد کرد. نکته جالب اینکه درحال‌حاضر ۸ نفر عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال هستند و با بازگشت علی کفاشیان این ترکیب به ۹ نفر خواهد رسید و در چنین شرایطی شکل بهتری به خود می‌گیرد؛ به‌این‌خاطر که به‌منظور رأی‌گیری درخصوص مصوبات مختلف، تعداد اعضای هیئت‌رئیسه باید فرد باشد. این یعنی که شوخی شوخی برگشتن کفاشیان جدی شده و اگر امروز زمان آغاز فعالیت دوباره کفاشیان در فدراسیون فوتبال شد نباید تعجب کنیم. همه این‌ها در حالی است که پس از طرح این موضوع، برخی اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون با تنظیم نامه و جمع‌آوری امضا علیه کفاشیان، قصد دارند این نامه را به AFC بفرستند تا مانع فعالیت نایب‌رئیس فدراسیون به‌عنوان سرپرست شوند. این عده ظاهرا با بهانه‌قرار‌دادن محرومیت کفاشیان، چنین‌کاری را در دستورکار خود قرار داده‌اند. این درحالی است که چند عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال از امضای این نامه خودداری و تأکید کرده‌اند که چنین‌مسائلی ابتدا باید در نشست هیئت‌رئیسه و داخل ایران حل گردد و کار نباید به مراجع بین‌المللی کشیده شود. این نامه اکنون تهیه شده، اما به‌دلیل به‌حدنصاب‌نرسیدن امضاها، هنوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نشده است.

درودگر: اعضای مستعفی و برکنارشده نمی‌توانند نامزد شوند
صادق درودگر، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، در گفت‌وگویی تلویزیونی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و در ارتباط با احتمال بازگشت علی کفاشیان به‌عنوان سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال گفت: بنده اعلام می‌کنم که اعضای مستعفی یا برکنارشده نمی‌توانند نامزد شوند. او افزود: اگر آقای کفاشیان به فدراسیون برگردد و سرپرستی ریاست فدراسیون فوتبال را به عهده بگیرد، استعفای من روی میز است؛ چراکه این کار غیرقانونی است. درودگر گفت: اتفاقا چند روز پیش با آقای دادکان بودم و ایشان هم گفت اگر چنین‌اتفاقی بیفتد، من از سمتم در کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخش جوانان استعفا می‌کنم و دلایلش را نیز خواهم گفت.

فدراسیون تکذیب کرد!
روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال، اما عصر دیروز در بیانیه‌ای تمام این اتفاقات را تکذیب کرد و مدعی شد: در هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال همواره ارتباط صمیمی میان اعضا برقرار بوده و هست و رابطه نزدیک میان تمامی اعضا با آقای کفاشیان در آینده هم تداوم خواهد یافت و چنین‌شایعاتی خللی در مسیر فدراسیون فوتبال ایجاد نخواهد کرد! چیزی که مشخص است، وضعیت پیچیده این‌روز‌های ساختمان سئول است. داستان قرارداد ویلموتس کم بود، داستان تعطیلی لیگ به وجود آمد. هنوز هواداران در حال آماده‌شدن برای شروع دوباره لیگ بودند که یک دعوای داخلی دیگر از ساختمانی درآمد که در سال‌های اخیر مرکز اصلی حواشی ورزش ایران بوده است. به‌هرحال باید منتظر ماند و دید آیا آقای خندان سابق فدراسیون، امروز به‌عنوان عضو هیئت‌رئیسه به جلسه پای می‌گذارد یا نه و در صورت حضور او، واکنش اعضای هیئت‌رئیسه چه خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->