افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فرصت یک هفته‌ای بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کرونا

  • کد خبر: ۳۰۴۰۹
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
  • ۱
فرصت یک هفته‌ای بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کرونا
معاون اشتغال وزیر کار از فرصت یک هفته‌ای بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کرونا خبر داد و گفت: بنگاه‌هایی که مشمول دریافت وام و تسهیلات کرونا می‌شوند از شمول مربوط به چک برگشتی و اقساط معوق فعلا معاف هستند.
به گزارش شهرآرانیوز، عیسی منصوری درباره پیش‌بینی حمایت از صاحبان مشاغل آزاد که دارای بیمه اختیاری هستند و از بحران کرونا آسیب دیده‌اند اظهار کرد: از قبل در مورد این دسته مشاغل تصمیماتی گرفته بودیم و با توجه به اینکه خود این افراد اطلاعاتشان را در سامانه‌های مربوطه به طور دقیق ثبت نکرده و شغل خود را آزاد اعلام کرده بودند مثلا گفته بودند که شغلشان آرایشگری است، از این رو در حال احصای اطلاعات آن‌ها هستیم که رشته فعالیتشان را دقیقا مشخص می‌کند و طبعا با احصای دقیق اطلاعات و بر مبنای رشته فعالیت‌ها می‌توانیم به راحتی به این افراد تسهیلات پرداخت کنیم.

وی پیش‌بینی کرد تا پایان هفته آتی صاحبان این دسته کسب و کار‌ها و مشاغل آزاد شناسایی و پیامک مشمول شدن به آن‌ها ارسال شود تا بتوانند فرایند ثبت نام خود را دنبال کنند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار در عین حال با اشاره به آغاز پرداخت تسهیلات کرونا به کارفرمایان متقاضی از روز شنبه، گفت: بانک‌ها یک هفته فرصت دارند که تسهیلات مذکور را پرداخت کنند. مدت بازپرداخت این تسهیلات ۲۴ ماه است که پس از تنفس سه ماهه پرداخت آن به متقاضیان و بنگاه‌های مشمول آغاز خواهد شد.

منصوری همچنین از معافیت بنگاه‌های مشمول دریافت تسهیلات کرونا از شمول مربوط به چک برگشتی و اقساط معوق خبر داد و گفت: اگر چه در این خصوص الزامات قانونی داریم و محدودیت‌هایی ایجاد می‌شود، ولی پرداخت وام به بنگاه‌های مشمول که دارای چک برگشتی و اقساط معوق هستند. فعلا متوقف نیست.

معاون اشتغال وزیر کار از تدوین برنامه پساکرونا خبر داد و گفت: با بررسی‌هایی که صورت دادیم دوران پساکرونا را در سه سناریو تعریف کرده‌ایم که در سناریوری اول، کوشش ما این است که واحد‌های اقتصادی همراه با رونق به حالتی بهتر از حالت قبل از کرونا برگردند. در سناریوی دوم، یک دوره افول و سپس بازگشت سریع به رونق را پیش‌بینی کرده‌ایم و در سناریوی سوم بازگشت به روال قبل از کرونا، اما درگیر شدن دوباره با کرونا است که بر مبنای این سه سناریو ۱۱ مؤلفه را در قالب برنامه بلند مدت پساکرونا تدوین کردیم که البته هنوز به مرحله تصویب نرسیده و به محض تصویب آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی غلامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
اقا وام یک میلیونی هنوز واریز نشده واسه من.
شمارو به خدا واریز کنید. من خیلی نیاز دارم خدا شاهد.
کمک کنید مسکل من هم حل بشه. مگه مجردها ادم نیستن. من 41سال سن مجرد هستم. ولی گرفتاری خودمو دارم. یکاری بکنید
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->