نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند
سرخط خبرها
مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی:

در موضوع قتل عسل دختر ۱۰ ساله، تماسی با ۱۲۳ گرفته نشده بود

  • کد خبر: ۳۰۵۶۶
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
در موضوع قتل عسل دختر ۱۰ ساله، تماسی با ۱۲۳ گرفته نشده بود
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در واکنش به ادعای برخی رسانه‌ها و خبرنگاران مبنی بر پاسخ‌گو نبودن اورژانس اجتماعی در پرونده قتل عسل، هرگونه تماس با سامانه ۱۲۳ را رد کرد.
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، عسل، قربانی جدید کودک‌آزاری در مشهد، در حالی فوت کرده است که بنابر اظهارات بازپرس ویژه قتل عمد، نامادری و پدر او مظنونان اصلی این پرونده هستند. از سوی دیگر، برخی رسانه‌ها و خبرنگاران مشهدی با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خود مدعی شده‌اند که روز حادثه، همسایگان این خانواده با شنیدن فریاد‌های دردناک کودک با اورژانس اجتماعی ۱۲۳ تماس گرفته‌اند، اما پیگیری آن‌ها نتیجه نداده است.

هیچ تماسی با اورژانس اجتماعی گرفته نشده است

دکتر حمیدرضا پوریوسف، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، در واکنش به ادعای برخی رسانه‌های مشهد در این زمینه اعلام کرد: از زمان انتشار خبر درگذشت این کودک ده‌ساله، پیگیر وضعیت پرونده به‌عنوان متولی حقوق کودکان بوده‌ایم و خبر تماس ناموفق با اورژانس اجتماعی ۱۲۳ را نیز مشاهده کردیم. اما با بررسی فهرست تماس‌های دریافتی روز حادثه، هیچ تماسی نداشتیم که به این پرونده مرتبط باشد و ادعای برخی رسانه‌ها را تکذیب می‌کنیم.

پوریوسف تصریح کرد: حجم تماس‌ها با اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در مدت گذشته افزایش چشمگیری داشته است که یک دلیل آن افزایش جرائم مرتبط با کودکان بوده و دلیل دیگر آن آسیب‌های روحی و روانی برخی شهروندان از کرونا بوده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی درباره اینکه آیا بهزیستی به‌عنوان شاکی کودک‌آزاری در این پرونده وارد خواهد شد یا نه، گفت: از آنجا که جنبه عمومی جرم مطرح شده است و مقام محترم قضایی وارد پرونده شده‌اند، بهزیستی تنها به ضرورت یا دعوت دادستانی به این پرونده وارد خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->